0723923212

yogo

yogo

Yogo הנה רשת בפריסה ארצית אשר נבנתה על בסיס הרעיון ליצור יוגורט איכותי וטוב במגוון רחב של טעמים כפי שקשה למצוא במקומות אחרים בארץ.

ביוגורטריה של Yogo מוגשות מנות מיוחדות על בסיס יוגורט טרי ותוספות טבעיות. זה המקום הטוב ביותר לאלו אשר רוצים ליהנות ממוצרי יוגורט שונים דלי שומן וקלוריות, קלילים, מרעננים וטעימים. זה הזמן להתענג על יוגורט לבן, תוספות מתוקות או חמצמצות ובלי תחושת אשמה.

כיום, רשת Yogo מחפשת זכיינים אשר מעוניינים להצטרף אל ההצלחה הגדולה שעברה הרשת עקב תהליך מיתוג מוצלח ולפתוח סניף של Yogo באזור המגורים שלהם. אם גם אתם מעוניינים בכך, פנו עוד היום אל החברה ותוכלו לפתוח סניף מצליח משלכם.

מעוניינים בתהליך זכיינות ? צרו קשר עכשיו 03-5774983

תנאי הזכיינות yogo -

סוג הזכיינות עלות מזון גודל חנות נדרש תמלוגים מיקום
תפעולית 30% 40 מ"ר 5% קניונים / רחובות ראשיים
פרסום עלות הקמה משוערת מלאי תקופת זיכיון ערבות מלאי
1% 400,000 ש"ח קניה 5 שנים+5 שנים אופציה אין
דמי זיכיון ערבות קניון עמלת זכיין
150,000 ש"ח 3 חודשי שכ"ד    

כתבות

  • יש לא מעט מקרי הצלחה בארץ בתחום הזכיינות. אך יש לדעת שלא כל הנוצץ זהב, כך שגם אם שני אנשים הולכים על אותה זכיינות של אותו בית עסק, אחד עשוי לצאת מרוצה ומרווח, בעוד השני ייצוא מופסד. במה הבדלים אלו תלויים? ובכן לרוב בשיעורי הבית ואף באופי הבחירות השונות, (כגון מיקום ותזמון), ואף לכלל הסעיפים השונים שהוכנסו בחוזה. על כן לפני שעושים עוד צעד בתחום, מומלץ לדעת מה מומלץ וממה יש להיזהר, על מה להתעקש ומה ניתן להחליק.
  • כאשר מדובר על זכיינות, יש להיות מודעים לכך שיש שני צדדים למטבע. מצד אחד יש את המזכה, ואילו מהצד השני יש את הזכיין. שני הצדדים עוברים מערכת לבטים לפני שהם בוחרים לעבוד ביחד, ולשני הצדדים יש מגוון אופציות לפני שהם מאשרים את הצד השני. כך שהזכיין מתלבט רבות אל איזו חברה לפנות, ואילו מהצד השני המזכה מתלבט למי להעניק את הזכות, כיוון שבחירה שגויה עשויה לפגום בהכנסות שאמורות לזרום מהזכיין, ואף לפגום בשמו הטוב של בית העסק.
  • כאשר מותג בוחר להרחיב את הרשת, הוא צריך לפנות משאבים וסכומי כסף עבור פתיחת הסניפים הנוספים. עם זאת כאשר הוא בוחר להרחיב את העסק ע"י הענקת זכיינות, הוא זוכה גם להתפרס, גם לקבל תשלום מהאחוזים, (לפי מה שנחתם בחוזה), וגם להעצים את שמו ולמשוך יותר לקוחות- וזאת כיוון שאנשים אוהבים מותגים, ולקוחות נוטים לשייך את כמות הסניפים לטיב המוצר.
  • כבר נאמר רבות על נפלאות הזכיינות, ועל הרווח הגדול שהוא עתיד לייצר בטווח הזמן הקצר. עם זאת יש לדעת שלא כל אחד יכול לצאת לדרך, כיוון שבמקרה זה על מנת לעשות כסף צריך כסף, צריך סכום לא מבוטל שיעמוד לרשות הזכיין, וזאת על מנת שיוכל לקנות את רשות הזכיינות, ולא רק זאת, אלא גם שיאפשר לו לשכור את המקום, לשלם לעובדים, לעשות שיפוצים במקום המיועד, לשלם ליועצים המשפטיים שמלווים את ההסכם המשפטי וכדומה.
  • מעצבת עסקי המזון המובילה בישראל. דקלה היא מעצבת פנים איכותית וחדשנית.
כל הזכויות שמורות לקבוצת זכיינות ישראל - 2014