0723923212

feeli-קונספט חדש לאוכל רחוב
יצירת קשר
...טוען...

גלריה

אודות

פילי הוא מאפה גלילי קראנצ'י הנאפה במקום, ואשר מקבל את צורתו הגלילית כבר בתהליך האפייה, מה שמעניק לו עמידות גבוהה ונפח גדול, אותו תוכלו למלא בשלל סלטים, ממרחים, תבשילים, בשרים, רטבים ומנות מגוונות אחרות.
פלאפל, רוסטביף, שקשוקה, ביצים, מבחר סלטים, שווארמה, אסאדו, מנות צמחוניות, תהיה המנה שאתם אוהבים אשר תהיה, הפילי שלנו יכול להכיל אותה, ולהגיש לכם ארוחה מלאה, טרייה, משביעה ומזינה אותה תוכלו לאחוז ממש בכף ידכם.
הוא עמיד יותר מפיתה, טעים יותר מלחמניה, קראנצ'י יותר מבאגט, ומתאים לכל סוגי המנות והתפריטים. בפילי תוכלו לבחור את המנה המועדפת עליכם מבין ארבעה תפריטים יומיים מתחלפים, תפריט בוקר, תפריט צהריים, תפריט ערב ותפריט לילה, כשכל תפריט כולל מגוון מנות עממיות לצד מנות ייחודיות יותר המותאמות לשעה ביום.
בין שזה עתה פקחתם את עיניכם, ובין שאתם אחרי חצי יום עבודה, יום עבודה שלם, או אחרי בילוי לילי לקראת שינה, כשהבטן שלכם קוראת לכם, תוכלו למלא לעצמכם את הפילי שלכם, לשבת, לקחת, ללכת והכי חשוב לאכול.

תנאי זכיינות

סוג זכיינות : גודל חנות : עלות הקמה משוערת לדוכן: עלות הקמה משוערת חנות בקניון : עלות הקמה משוערת מסעדה ברחוב :
מלאה מטר מינימום ( ברחוב ), עמדה בקניון 2.5*5 + מחסן , חנות בקניון לפי מידה שהם מקצים. "דוכן " 250,000 - 300,000 300,000- 450,000 (תלוי בציוד הנדרש ) 350,000 - 550,000
גודל חנות : עלות הקמה משוערת חנות בקניון : דמי זכיון עלות מזון :
מטר מינימום ( ברחוב ), עמדה בקניון 2.5*5 + מחסן , חנות בקניון לפי מידה שהם מקצים. 300,000- 450,000 (תלוי בציוד הנדרש ) 60,000 ש"ח 28-33%

כתבות

  • יש לא מעט מקרי הצלחה בארץ בתחום הזכיינות. אך יש לדעת שלא כל הנוצץ זהב, כך שגם אם שני אנשים הולכים על אותה זכיינות של אותו בית עסק, אחד עשוי לצאת מרוצה ומרווח, בעוד השני ייצוא מופסד. במה הבדלים אלו תלויים? ובכן לרוב בשיעורי הבית ואף באופי הבחירות השונות, (כגון מיקום ותזמון), ואף לכלל הסעיפים השונים שהוכנסו בחוזה. על כן לפני שעושים עוד צעד בתחום, מומלץ לדעת מה מומלץ וממה יש להיזהר, על מה להתעקש ומה ניתן להחליק.
  • כאשר מדובר על זכיינות, יש להיות מודעים לכך שיש שני צדדים למטבע. מצד אחד יש את המזכה, ואילו מהצד השני יש את הזכיין. שני הצדדים עוברים מערכת לבטים לפני שהם בוחרים לעבוד ביחד, ולשני הצדדים יש מגוון אופציות לפני שהם מאשרים את הצד השני. כך שהזכיין מתלבט רבות אל איזו חברה לפנות, ואילו מהצד השני המזכה מתלבט למי להעניק את הזכות, כיוון שבחירה שגויה עשויה לפגום בהכנסות שאמורות לזרום מהזכיין, ואף לפגום בשמו הטוב של בית העסק.
  • כאשר מותג בוחר להרחיב את הרשת, הוא צריך לפנות משאבים וסכומי כסף עבור פתיחת הסניפים הנוספים. עם זאת כאשר הוא בוחר להרחיב את העסק ע"י הענקת זכיינות, הוא זוכה גם להתפרס, גם לקבל תשלום מהאחוזים, (לפי מה שנחתם בחוזה), וגם להעצים את שמו ולמשוך יותר לקוחות- וזאת כיוון שאנשים אוהבים מותגים, ולקוחות נוטים לשייך את כמות הסניפים לטיב המוצר.
  • כבר נאמר רבות על נפלאות הזכיינות, ועל הרווח הגדול שהוא עתיד לייצר בטווח הזמן הקצר. עם זאת יש לדעת שלא כל אחד יכול לצאת לדרך, כיוון שבמקרה זה על מנת לעשות כסף צריך כסף, צריך סכום לא מבוטל שיעמוד לרשות הזכיין, וזאת על מנת שיוכל לקנות את רשות הזכיינות, ולא רק זאת, אלא גם שיאפשר לו לשכור את המקום, לשלם לעובדים, לעשות שיפוצים במקום המיועד, לשלם ליועצים המשפטיים שמלווים את ההסכם המשפטי וכדומה.
  • מעצבת עסקי המזון המובילה בישראל. דקלה היא מעצבת פנים איכותית וחדשנית.
כל הזכויות שמורות לקבוצת זכיינות ישראל - 2014