0723923212

YO YO יוגורטלנד

YO YO יוגורטלנד

יו יו יוגורטלנד נוצרה כחלק מתוך מגמה עולמית של מזון בריא, טרי ואקולוגי יותר. הרשת פיתחה מוצרים שמשלבים בין עולם הבריאות לעולם ההנאה. קו המוצרים הרחב של הרשת תמיד מפתיע, תמיד ייחודי ומשתנה כל הזמן, כל זאת על מנת לתת ללקוח חווית בילוי מיוחדת וססגונית- "בריאות לצד איכות" וחזרתו למקום לבילוי נוסף.

המוצר המרכזי של הרשת הנו גלידת היוגורט YO-YO , גלידה דלת שומן וקלוריות אשר הינה עשירה בערכים תזונתיים ומגיעה בליווי מבחר עצום של תוספות. הרשת מציעה סל מוצרים רחב ומרענן: ארוחות בריאות על בסיס טהרת היוגורט, קינוחים חמים במיוחד לחורף, מבחר גלידות מחלב עיזים, סדרת שייקים מיוחדת, מיצים טבעיים בסחיטה במקום, כריכים, סלטי בריאות וקפה אורגני ייחודי לרשת.

מעוניינים בתהליך זכיינות ? צרו קשר עכשיו 03-5774983

תנאי הזכיינות YO YO יוגורטלנד -

סוג הזכיינות עלות מזון גודל חנות נדרש תמלוגים מיקום
תפעולית 28% - 25% 25-50 מ"ר 3% קניונים, רחובות ראשיים,מרכזי קניות
פרסום עלות הקמה משוערת מלאי תקופת זיכיון ערבות מלאי
ע"ח הרשת קניה ללא הגבלה ללא
דמי זיכיון ערבות קניון עמלת זכיין
ע"פ דרישה    

כתבות

  • יש לא מעט מקרי הצלחה בארץ בתחום הזכיינות. אך יש לדעת שלא כל הנוצץ זהב, כך שגם אם שני אנשים הולכים על אותה זכיינות של אותו בית עסק, אחד עשוי לצאת מרוצה ומרווח, בעוד השני ייצוא מופסד. במה הבדלים אלו תלויים? ובכן לרוב בשיעורי הבית ואף באופי הבחירות השונות, (כגון מיקום ותזמון), ואף לכלל הסעיפים השונים שהוכנסו בחוזה. על כן לפני שעושים עוד צעד בתחום, מומלץ לדעת מה מומלץ וממה יש להיזהר, על מה להתעקש ומה ניתן להחליק.
  • כאשר מדובר על זכיינות, יש להיות מודעים לכך שיש שני צדדים למטבע. מצד אחד יש את המזכה, ואילו מהצד השני יש את הזכיין. שני הצדדים עוברים מערכת לבטים לפני שהם בוחרים לעבוד ביחד, ולשני הצדדים יש מגוון אופציות לפני שהם מאשרים את הצד השני. כך שהזכיין מתלבט רבות אל איזו חברה לפנות, ואילו מהצד השני המזכה מתלבט למי להעניק את הזכות, כיוון שבחירה שגויה עשויה לפגום בהכנסות שאמורות לזרום מהזכיין, ואף לפגום בשמו הטוב של בית העסק.
  • כאשר מותג בוחר להרחיב את הרשת, הוא צריך לפנות משאבים וסכומי כסף עבור פתיחת הסניפים הנוספים. עם זאת כאשר הוא בוחר להרחיב את העסק ע"י הענקת זכיינות, הוא זוכה גם להתפרס, גם לקבל תשלום מהאחוזים, (לפי מה שנחתם בחוזה), וגם להעצים את שמו ולמשוך יותר לקוחות- וזאת כיוון שאנשים אוהבים מותגים, ולקוחות נוטים לשייך את כמות הסניפים לטיב המוצר.
  • כבר נאמר רבות על נפלאות הזכיינות, ועל הרווח הגדול שהוא עתיד לייצר בטווח הזמן הקצר. עם זאת יש לדעת שלא כל אחד יכול לצאת לדרך, כיוון שבמקרה זה על מנת לעשות כסף צריך כסף, צריך סכום לא מבוטל שיעמוד לרשות הזכיין, וזאת על מנת שיוכל לקנות את רשות הזכיינות, ולא רק זאת, אלא גם שיאפשר לו לשכור את המקום, לשלם לעובדים, לעשות שיפוצים במקום המיועד, לשלם ליועצים המשפטיים שמלווים את ההסכם המשפטי וכדומה.
  • מעצבת עסקי המזון המובילה בישראל. דקלה היא מעצבת פנים איכותית וחדשנית.
כל הזכויות שמורות לקבוצת זכיינות ישראל - 2014