0723923212

Roy שוקולד

Roy שוקולד

Roy  שוקולד הינה למעשה רשת של בוטיקי שוקולד ומתוקים והינה הרשת המובילה בישראל בתחום, רשת אשר מייצרת את מוצריה מחומרי הגלם הטובים ביותר אשר מיובאים מאירופה בעבודת יד.

Roy שוקולד נוסדה בשנת 2004 ע"י הקונדיטור המוערך רואי גרשון והיא מייצרת מגוון פרלינים, סטרפלס, חטיפים, ליקרים, ממרחים מיוחדים, עוגות ועוגיות, מתוקים שונים ומוצרי שוקולד המשלבים איכות, טעם ממכר וקלאסיות אירופאית.

כיום הרשת מונה 6 סניפים ברחבי הארץ ומשלבת בין היתר מגוון סדנאות שוקולד המספקות חווית חושים וקייטרינג מתוקים לאירועים פרטיים ועסקיים עד 1,000 איש.

לצורך התרחבות נוספת של הרשת דרושים זכיינים להפעלת סניפים קיימים ורווחיים ודרושים זכיינים לסניפים חדשים במודיעין, גבעתיים ותל אביב.

בואו לקחת חלק בהצלחה והטעם הממכר של Roy שוקולד.

מעוניינים בתהליך זכיינות ? צרו קשר עכשיו 03-5774983

תנאי הזכיינות Roy שוקולד -

סוג הזכיינות עלות מזון גודל חנות נדרש תמלוגים מיקום
מלאה 30% 10מ"ר-15מ"ר 3% קניונים
פרסום עלות הקמה משוערת מלאי תקופת זיכיון ערבות מלאי
בקניה 120,000 ש"ח 50,000 ש"ח בכפוף להסכם הזיכיון 3 חודשי שכ"ד ודמי ניהול
דמי זיכיון ערבות קניון עמלת זכיין
90,000 ש"ח    

כתבות

  • יש לא מעט מקרי הצלחה בארץ בתחום הזכיינות. אך יש לדעת שלא כל הנוצץ זהב, כך שגם אם שני אנשים הולכים על אותה זכיינות של אותו בית עסק, אחד עשוי לצאת מרוצה ומרווח, בעוד השני ייצוא מופסד. במה הבדלים אלו תלויים? ובכן לרוב בשיעורי הבית ואף באופי הבחירות השונות, (כגון מיקום ותזמון), ואף לכלל הסעיפים השונים שהוכנסו בחוזה. על כן לפני שעושים עוד צעד בתחום, מומלץ לדעת מה מומלץ וממה יש להיזהר, על מה להתעקש ומה ניתן להחליק.
  • כאשר מדובר על זכיינות, יש להיות מודעים לכך שיש שני צדדים למטבע. מצד אחד יש את המזכה, ואילו מהצד השני יש את הזכיין. שני הצדדים עוברים מערכת לבטים לפני שהם בוחרים לעבוד ביחד, ולשני הצדדים יש מגוון אופציות לפני שהם מאשרים את הצד השני. כך שהזכיין מתלבט רבות אל איזו חברה לפנות, ואילו מהצד השני המזכה מתלבט למי להעניק את הזכות, כיוון שבחירה שגויה עשויה לפגום בהכנסות שאמורות לזרום מהזכיין, ואף לפגום בשמו הטוב של בית העסק.
  • כאשר מותג בוחר להרחיב את הרשת, הוא צריך לפנות משאבים וסכומי כסף עבור פתיחת הסניפים הנוספים. עם זאת כאשר הוא בוחר להרחיב את העסק ע"י הענקת זכיינות, הוא זוכה גם להתפרס, גם לקבל תשלום מהאחוזים, (לפי מה שנחתם בחוזה), וגם להעצים את שמו ולמשוך יותר לקוחות- וזאת כיוון שאנשים אוהבים מותגים, ולקוחות נוטים לשייך את כמות הסניפים לטיב המוצר.
  • כבר נאמר רבות על נפלאות הזכיינות, ועל הרווח הגדול שהוא עתיד לייצר בטווח הזמן הקצר. עם זאת יש לדעת שלא כל אחד יכול לצאת לדרך, כיוון שבמקרה זה על מנת לעשות כסף צריך כסף, צריך סכום לא מבוטל שיעמוד לרשות הזכיין, וזאת על מנת שיוכל לקנות את רשות הזכיינות, ולא רק זאת, אלא גם שיאפשר לו לשכור את המקום, לשלם לעובדים, לעשות שיפוצים במקום המיועד, לשלם ליועצים המשפטיים שמלווים את ההסכם המשפטי וכדומה.
  • מעצבת עסקי המזון המובילה בישראל. דקלה היא מעצבת פנים איכותית וחדשנית.
כל הזכויות שמורות לקבוצת זכיינות ישראל - 2014