0723923212

Coffee&

Coffee&

רשת בתי הקפה Coffee& הינה רשת בתי קפה המציעה מגוון רחב של מנות מגוונות ועשירות, תוך התמקדות בנושא הבריאות. בעידן בו אנו חיים, עידן בו רבים מבינים את החשיבות של נושא הבריאות ושל תזונה נכונה, רשת בתי הקפה Coffee& מביאה בשורה של ממש לתחום המזון ומאפשרת ללקוחות ליהנות ממנות בריאות, איכותיות וטעימות מאוד בתוך זמן קצר ובחיוך רחב.

דוכני הרשת, אשר ממוקמים בלב הקניונים השונים ברחבי הארץ, זוכים לפופולאריות רבה מאוד באופן מיידי, והקונספט המוצלח עליו חשבו מייסדי הרשת מוכיח את עצמו כנכון וכדבר חדש שהלקוחות משתוקקים לו.

הזדמנות עצומה בשבילכם!

הקונספט של רשת בתי הקפה Coffee&, והפופולאריות הרבה של הרשת, מעניקים לכם הזדמנות גדולה מאוד ואופציה להיכנס אל תחום המזון בצורה מוצלחת ונכונה. רכישת זכיינות לסניפי הרשת תאפשר לכם ליהנות מסניף שיזכה לפופולאריות רבה כבר מהיום הראשון שלו, ולביקוש רב מאוד, סניף שיגיעו אליו ממקומות רבים ומגוון רחב של לקוחות יהפכו אותו למקום העיקרי בו הם סועדים.

אז למה אתם מחכים? כל מה שאתם צריכים לעשות בכדי להיכנס בצורה מוצלחת לתחום המזון, עם עסק פופולארי משלכם, הוא להשאיר פרטים בטופס יצירת הקשר בעמוד זה. בתוך זמן קצר יחזור אליכם יועץ מומחה עם כל המידע לו אתם זקוקים בכדי להתחיל בהליך רכישת הזכיינות והקמת העסק החדש שלכם!

תנאי הזכיינות Coffee& -

סוג הזכיינות עלות מזון גודל חנות נדרש תמלוגים מיקום
3%
פרסום עלות הקמה משוערת מלאי תקופת זיכיון ערבות מלאי
250.000₪
דמי זיכיון ערבות קניון עמלת זכיין
100.000₪    

כתבות

  • יש לא מעט מקרי הצלחה בארץ בתחום הזכיינות. אך יש לדעת שלא כל הנוצץ זהב, כך שגם אם שני אנשים הולכים על אותה זכיינות של אותו בית עסק, אחד עשוי לצאת מרוצה ומרווח, בעוד השני ייצוא מופסד. במה הבדלים אלו תלויים? ובכן לרוב בשיעורי הבית ואף באופי הבחירות השונות, (כגון מיקום ותזמון), ואף לכלל הסעיפים השונים שהוכנסו בחוזה. על כן לפני שעושים עוד צעד בתחום, מומלץ לדעת מה מומלץ וממה יש להיזהר, על מה להתעקש ומה ניתן להחליק.
  • כאשר מדובר על זכיינות, יש להיות מודעים לכך שיש שני צדדים למטבע. מצד אחד יש את המזכה, ואילו מהצד השני יש את הזכיין. שני הצדדים עוברים מערכת לבטים לפני שהם בוחרים לעבוד ביחד, ולשני הצדדים יש מגוון אופציות לפני שהם מאשרים את הצד השני. כך שהזכיין מתלבט רבות אל איזו חברה לפנות, ואילו מהצד השני המזכה מתלבט למי להעניק את הזכות, כיוון שבחירה שגויה עשויה לפגום בהכנסות שאמורות לזרום מהזכיין, ואף לפגום בשמו הטוב של בית העסק.
  • כאשר מותג בוחר להרחיב את הרשת, הוא צריך לפנות משאבים וסכומי כסף עבור פתיחת הסניפים הנוספים. עם זאת כאשר הוא בוחר להרחיב את העסק ע"י הענקת זכיינות, הוא זוכה גם להתפרס, גם לקבל תשלום מהאחוזים, (לפי מה שנחתם בחוזה), וגם להעצים את שמו ולמשוך יותר לקוחות- וזאת כיוון שאנשים אוהבים מותגים, ולקוחות נוטים לשייך את כמות הסניפים לטיב המוצר.
  • כבר נאמר רבות על נפלאות הזכיינות, ועל הרווח הגדול שהוא עתיד לייצר בטווח הזמן הקצר. עם זאת יש לדעת שלא כל אחד יכול לצאת לדרך, כיוון שבמקרה זה על מנת לעשות כסף צריך כסף, צריך סכום לא מבוטל שיעמוד לרשות הזכיין, וזאת על מנת שיוכל לקנות את רשות הזכיינות, ולא רק זאת, אלא גם שיאפשר לו לשכור את המקום, לשלם לעובדים, לעשות שיפוצים במקום המיועד, לשלם ליועצים המשפטיים שמלווים את ההסכם המשפטי וכדומה.
  • מעצבת עסקי המזון המובילה בישראל. דקלה היא מעצבת פנים איכותית וחדשנית.
כל הזכויות שמורות לקבוצת זכיינות ישראל - 2014