0723923212

 Cofe's

Cofe's

רשת Cofe's היא רשת בתי קפה המציעה חוויית קפה ייחודית הכוללת אווירת בית קפה עדכני ועכשווי מחד, ומחירים עממיים לכל כיס מאידך. הרשת מבססת את פעילותה על שורה של סניפים בכל רחבי הארץ ומציעים תפריט עשיר של משקאות קפה אותנטיים ובטעמים, משקאות חמים וקלים, כריכים, מאפים, עוגות, וופל בלגי, פנקייקים ועוד.

בקפה Cofe's אפשר ליהנות מקפה איכותי המיוצר מפולי ערביקה המגיעים מאזור מרכז ודרום אמריקה, מעורבבים עם פולי רובוסטה הודית אותנטיים, ועוברים קלייה עדינה על פי מסורת הקלייה הצפון איטלקית, המעניקים לקפה יחד את הארומה והקרמה הייחודיות לו.

רשת Cofe's מציעה רמת שירות יוצאת דופן עם שירות אדיב וחייכני, המשלב בתוכו את רמת המקצועיות בעולם הקפה, יחד עם מגוון הפריטים המוצעים בסניפים במחירים אטרקטיביים, והכל על פי המוטו ש"איכות ללא פשרות אפשר לספק גם במחיר של 5 שקלים לכוס קפה", שהופך את Cofe's לרשת אקספרס שמשאירה טעם של עוד.

פעילות הרשת מבוססת על חזון של קפה איכותי, חוויה קולינרית איכותית וחוויה חברתית עכשווית במחיר עממי המתאים לכל כיס. את חזון הרשת מיישמת Cofe's בכל אחד מסניפיה הפזורים בכל רחבי הארץ.

פעילות הרשת בישראל מתבצעת דרך מודל זכיינות המאפשר ליזמים נמרצים לפתוח סניף מצליח של רשת Cofe's בכל אזורי הארץ באמצעות תכנית זכיינות המעניקה לכל זכיין את ההזדמנות להקים עסק עצמאי רווחי ומצליח המשתייך למשפחה אחת גדולה.

הרשת מספקת תמיכה, הדרכה וליווי מקצועיים ועסקיים הן בתחום הקפה, הן בתחום ניהול בענף המסעדנות והן ברמה העסקית הכללית. הרשת מחפשת יזמים צעירים המעוניינים להקים עסק עצמאי במסגרת סניף של הרשת, ליישם סטנדרטים גבוהים של שירות ואיכות, ולהוביל את העסק העצמאי שלהם להצלחה, יציבות ורווחיות.

בהמשך לכך, מספקת הרשת לכל זכיין תמיכה שיווקית, פרסומית, קידום מכירות, יחסי ציבור, תמיכה מקצועית סביב הכנת קפה וניהול בית קפה, ועוד שורה של כלים ויכולות המיועדים כולם לסייע לזכיין להרים את הסניף על הרגליים ולהוביל אותו להצלחה, והכל במסגרת מדיניות השירות והאיכות שמיישמת הרשת בכל סניפיה בכל רחבי הארץ.

תנאי הזכיינות Cofe's -

סוג הזכיינות עלות מזון גודל חנות נדרש תמלוגים מיקום
זכיינות מלאה 40% 30-60 מ"ר 5,000 ש"ח
פרסום עלות הקמה משוערת מלאי תקופת זיכיון ערבות מלאי
250,000 ש"ח
דמי זיכיון ערבות קניון עמלת זכיין
100,000 ש"ח    

כתבות

  • יש לא מעט מקרי הצלחה בארץ בתחום הזכיינות. אך יש לדעת שלא כל הנוצץ זהב, כך שגם אם שני אנשים הולכים על אותה זכיינות של אותו בית עסק, אחד עשוי לצאת מרוצה ומרווח, בעוד השני ייצוא מופסד. במה הבדלים אלו תלויים? ובכן לרוב בשיעורי הבית ואף באופי הבחירות השונות, (כגון מיקום ותזמון), ואף לכלל הסעיפים השונים שהוכנסו בחוזה. על כן לפני שעושים עוד צעד בתחום, מומלץ לדעת מה מומלץ וממה יש להיזהר, על מה להתעקש ומה ניתן להחליק.
  • כאשר מדובר על זכיינות, יש להיות מודעים לכך שיש שני צדדים למטבע. מצד אחד יש את המזכה, ואילו מהצד השני יש את הזכיין. שני הצדדים עוברים מערכת לבטים לפני שהם בוחרים לעבוד ביחד, ולשני הצדדים יש מגוון אופציות לפני שהם מאשרים את הצד השני. כך שהזכיין מתלבט רבות אל איזו חברה לפנות, ואילו מהצד השני המזכה מתלבט למי להעניק את הזכות, כיוון שבחירה שגויה עשויה לפגום בהכנסות שאמורות לזרום מהזכיין, ואף לפגום בשמו הטוב של בית העסק.
  • כאשר מותג בוחר להרחיב את הרשת, הוא צריך לפנות משאבים וסכומי כסף עבור פתיחת הסניפים הנוספים. עם זאת כאשר הוא בוחר להרחיב את העסק ע"י הענקת זכיינות, הוא זוכה גם להתפרס, גם לקבל תשלום מהאחוזים, (לפי מה שנחתם בחוזה), וגם להעצים את שמו ולמשוך יותר לקוחות- וזאת כיוון שאנשים אוהבים מותגים, ולקוחות נוטים לשייך את כמות הסניפים לטיב המוצר.
  • כבר נאמר רבות על נפלאות הזכיינות, ועל הרווח הגדול שהוא עתיד לייצר בטווח הזמן הקצר. עם זאת יש לדעת שלא כל אחד יכול לצאת לדרך, כיוון שבמקרה זה על מנת לעשות כסף צריך כסף, צריך סכום לא מבוטל שיעמוד לרשות הזכיין, וזאת על מנת שיוכל לקנות את רשות הזכיינות, ולא רק זאת, אלא גם שיאפשר לו לשכור את המקום, לשלם לעובדים, לעשות שיפוצים במקום המיועד, לשלם ליועצים המשפטיים שמלווים את ההסכם המשפטי וכדומה.
  • מעצבת עסקי המזון המובילה בישראל. דקלה היא מעצבת פנים איכותית וחדשנית.
כל הזכויות שמורות לקבוצת זכיינות ישראל - 2014