0723923212

קפה קפה
קבוצת קפה קפה כוללת 6 מותגים מובילים מתחום הקולינריה
יצירת קשר
...טוען...

גלריה

אודות

על הקבוצה


קבוצת קפה קפה, בבעלותם של מיקי ורונן נימני, כוללת  6 מותגים מובילים מתחום הקולינריה:
קפה קפה -  רשת בתי הקפה הגדולה בישראל
לחם ארז -  הרשת שהפכה לשם נרדף לאיכות, טריות ומצוינות
לבורטוריו די פסטה - הרשת האיטלקית שמביאה לעולם ה"פאסט פוד" אלגנטיות ותחכום
לחם בשר - מסעדת בשרים כשרה ועכשווית
פרש - רשת קפה ומזון הבריאות הראשונה בישראל
רובן - רשת סנדוויצ'ריות באווירה חמימה ויחודית


ההקפדה על עדכניות והשאיפה למצוינות משותפות כל אחד מ-6 המותגים 
וכל אחד מהם שם לו למטרה להיות הגדול והמצליח בתחום מומחיותו.

הודות לפריסה הרחבה, לפופולאריות בקרב הלקוחות, 
לניהול המקצועי ולאיכות המוצרים והשירות,
קבוצת קפה קפה רכשה לה בולטות גדולה בנוף הקולינרי הישראלי 
והיא כיום קבוצת המזון וההסעדה הגדולה בישראל

המחזור השנתי של הקבוצה עומד על מעל ל-600 מיליון ₪
והשאיפה היא להמשיך לגדול ולנכס מותגים נוספים מובילים בתחומם.

קפה קפה:

שנת הקמה  : 2001
הסניף הראשון: כיכר מסריק בת”א
מספר סניפים: 134
תכניות לעתיד: 15 סניפים נוספים בהקמה עתידית ברחבי הארץ

הרשת ממוקמת בפריסה ארצית בהתאמה למקומות הבילוי מדן ועד אילת. 
בתכנון הסניפים מוקדשת מחשבה להתאמת הסניף לקהל ולסביבה. החל מסניפים שכונתיים המהווים מוקד למפגשים חברתיים, דרך מרכזי עסקים ועד לסניפיexpress .
קונספט:better together  - הסביבה האנושית בבית הקפה מציעה 
מרחב ציבורי שמאפשר מנעד רחב של חוויות, מפגישה אישית ועד 
לאירוע חברתי. קפה קפה מעניקה את כל התנאים הדרושים ליצירת הסביבה החווייתית 
שתהפוך כל סניף למרכז חברתי. טוב יותר לעשות דברים ביחד.

פרש
שנת הקמה: 2007
הסניף הראשון: רח' בן יהודה בת"א
מספר סניפים : 7
תכניות לעתיד: הגדלת הפריסה הארצית והרחבתה של הרשת לזירה הבינלאומית.
רשת קפה בריאות הראשונה בישראל. 
הרשת הוקמה כמענה לצורך באכילת מזון מהיר, טעים, טרי ובריא. 
בהתאם לכך, מבוססת על ערכים של בריאות, שקיפות, טריות ואיכות. 
הרשת פונה לקהלים רבים ומגוונים ולא רק לשוחרי הבריאות האדוקים.
שף הרשת עובד בצמוד עם דיאטנית קלינית, על מנת ליצור מנות טעימות, מגוונות ובריאות. לכל מנה בתפריט מוצמדים אייקונים המייצגים את הערכים התזונתיים שלה.  

לחם ארז
שנת הקמה : 1996
הסניף הראשון: רח' ברקת בהרצליה
מספר סניפים: 16 סניפים פעילים וסניפים נוספים בהקמה
תכניות לעתיד: במהלך 2014 עתידים להפתח סניפים נוספים
חזון הרשת: להיות זירה יצירתית ונגישה, המפגישה בין מזון 
איכותי ומוקפד לבין אנשים שחיים בקצב של העולם המודרני.
הקונספט הקולינרי: מתבסס על עקרונות קלאסים של מעדניית בוטיק, 
תוך הקפדה על תוצרת איכותית ועבודת יד, המאפשרות לקהל הלקוחות 
להנות גם בבית מהשפע והאיכות המיוחדת של הרשת.
המעדנייה מציעה ללקוחותיה מגוון מוצרים אשר מותאמים במיוחד למצבי הצריכה 
המשתנים של היום. לחמים מצויינים מאפי בוקר, קפה איכותי, ממרחים, רטבים, 
דגים, גבינות, מעדנים משובחים וארוחות גורמה שניתן לאכול במקום או לקחת הביתה.

כתבות

  • יש לא מעט מקרי הצלחה בארץ בתחום הזכיינות. אך יש לדעת שלא כל הנוצץ זהב, כך שגם אם שני אנשים הולכים על אותה זכיינות של אותו בית עסק, אחד עשוי לצאת מרוצה ומרווח, בעוד השני ייצוא מופסד. במה הבדלים אלו תלויים? ובכן לרוב בשיעורי הבית ואף באופי הבחירות השונות, (כגון מיקום ותזמון), ואף לכלל הסעיפים השונים שהוכנסו בחוזה. על כן לפני שעושים עוד צעד בתחום, מומלץ לדעת מה מומלץ וממה יש להיזהר, על מה להתעקש ומה ניתן להחליק.
  • כאשר מדובר על זכיינות, יש להיות מודעים לכך שיש שני צדדים למטבע. מצד אחד יש את המזכה, ואילו מהצד השני יש את הזכיין. שני הצדדים עוברים מערכת לבטים לפני שהם בוחרים לעבוד ביחד, ולשני הצדדים יש מגוון אופציות לפני שהם מאשרים את הצד השני. כך שהזכיין מתלבט רבות אל איזו חברה לפנות, ואילו מהצד השני המזכה מתלבט למי להעניק את הזכות, כיוון שבחירה שגויה עשויה לפגום בהכנסות שאמורות לזרום מהזכיין, ואף לפגום בשמו הטוב של בית העסק.
  • כאשר מותג בוחר להרחיב את הרשת, הוא צריך לפנות משאבים וסכומי כסף עבור פתיחת הסניפים הנוספים. עם זאת כאשר הוא בוחר להרחיב את העסק ע"י הענקת זכיינות, הוא זוכה גם להתפרס, גם לקבל תשלום מהאחוזים, (לפי מה שנחתם בחוזה), וגם להעצים את שמו ולמשוך יותר לקוחות- וזאת כיוון שאנשים אוהבים מותגים, ולקוחות נוטים לשייך את כמות הסניפים לטיב המוצר.
  • כבר נאמר רבות על נפלאות הזכיינות, ועל הרווח הגדול שהוא עתיד לייצר בטווח הזמן הקצר. עם זאת יש לדעת שלא כל אחד יכול לצאת לדרך, כיוון שבמקרה זה על מנת לעשות כסף צריך כסף, צריך סכום לא מבוטל שיעמוד לרשות הזכיין, וזאת על מנת שיוכל לקנות את רשות הזכיינות, ולא רק זאת, אלא גם שיאפשר לו לשכור את המקום, לשלם לעובדים, לעשות שיפוצים במקום המיועד, לשלם ליועצים המשפטיים שמלווים את ההסכם המשפטי וכדומה.
  • מעצבת עסקי המזון המובילה בישראל. דקלה היא מעצבת פנים איכותית וחדשנית.
כל הזכויות שמורות לקבוצת זכיינות ישראל - 2014