0723923212

רשת מולקולה
רשת משקאות בילוי ייחודית ומקורית
שעות פעילות
סניפים קיימים:
סניף סינמול (לב המפרץ), קומת הקולנוע.
סניף קריון, קומת הקולנוע.
סניף עזריאלי-חיפה, קומה ראשונה.


יצירת קשר
...טוען...

אודות

Molecula הינה רשת משקאות בילוי ייחודית ומקורית, המתמחה במשקה ה"bubble drink" ששיגע את העולם כבר במעל ל-80 מדינות!

ברשת Molecula לא תמצאו עובדים עם חולצות עבודה רגילות ושפת שירות סטנדרטית.

בסניפים תמצאו "מדענים" לפי דרגות הסמכה, חלוקי מעבדה לבנים, בעלי ידע נרחב על המשקה ועל המוצרים המרכיבים אותו, אשר הם יספקו לכם חווית שירות שונה מהרגיל!

כוס מולקולה מגיעה בכמה שלבים, אשר אותם בונה הלקוח בהתאם לטעמו האישי: 

שלב 1- בחירת בסיס המשקה: *יוגורט, *חלב, *חליטות תה ירוק ושחור צוננים, *חלב סויה *ותפוזים סחוטים במקום.
שלב 2- בחירת טעם המשקה ממגוון 20 הטעמים המגוונים והמיוחדים בתפריט.
שלב 3- הוספת בועות למשקה! 

הבועות הן בעצם הכדוריות בקרקעית הכוס, אשר עולות במעלה הקשית הרחבה ישירות לפה, מה שיוצר חוויית שתיה ולעיסה בו זמנית שלא רוצים שתגמר!

בין התוספות תמצאו- 

*טפיוקה (פניני ג'לי טבעיים בטעם מייפל עדין)
*פופ בובה (כדוריות מיץ שמתפוצצות בפה בטעמי פירות)
*חטיפי ג'לי קוקוס טבעי בטעמים פירות
*קוביות פרי טבעי

כל אלה יוצרים משקה מרענן, טעים ומעניין לפה!
את המשקה אוטמים במכונת איטום אוטומטית אשר נותנת אפשרות קלה לנשיאה,
עם קשית עבה ומחודדת בקצה בוקעים את יריעת האיטום ומתחילים בכיף! :)

באווירה שונה וחשיבה אחרת Molecula מצליחה ליצור חווית שתייה שלא נראתה עוד בישראל."

תנאי זכיינות

סה"כ העסקה תמלוגים סוגי סניפים עלות מזון
250,000 ש"ח 5% דוכן אי / דלפק צד אחד / חנות עד 30 מ' הכי אטרקטיבית בענף!

כתבות

  • יש לא מעט מקרי הצלחה בארץ בתחום הזכיינות. אך יש לדעת שלא כל הנוצץ זהב, כך שגם אם שני אנשים הולכים על אותה זכיינות של אותו בית עסק, אחד עשוי לצאת מרוצה ומרווח, בעוד השני ייצוא מופסד. במה הבדלים אלו תלויים? ובכן לרוב בשיעורי הבית ואף באופי הבחירות השונות, (כגון מיקום ותזמון), ואף לכלל הסעיפים השונים שהוכנסו בחוזה. על כן לפני שעושים עוד צעד בתחום, מומלץ לדעת מה מומלץ וממה יש להיזהר, על מה להתעקש ומה ניתן להחליק.
  • כאשר מדובר על זכיינות, יש להיות מודעים לכך שיש שני צדדים למטבע. מצד אחד יש את המזכה, ואילו מהצד השני יש את הזכיין. שני הצדדים עוברים מערכת לבטים לפני שהם בוחרים לעבוד ביחד, ולשני הצדדים יש מגוון אופציות לפני שהם מאשרים את הצד השני. כך שהזכיין מתלבט רבות אל איזו חברה לפנות, ואילו מהצד השני המזכה מתלבט למי להעניק את הזכות, כיוון שבחירה שגויה עשויה לפגום בהכנסות שאמורות לזרום מהזכיין, ואף לפגום בשמו הטוב של בית העסק.
  • כאשר מותג בוחר להרחיב את הרשת, הוא צריך לפנות משאבים וסכומי כסף עבור פתיחת הסניפים הנוספים. עם זאת כאשר הוא בוחר להרחיב את העסק ע"י הענקת זכיינות, הוא זוכה גם להתפרס, גם לקבל תשלום מהאחוזים, (לפי מה שנחתם בחוזה), וגם להעצים את שמו ולמשוך יותר לקוחות- וזאת כיוון שאנשים אוהבים מותגים, ולקוחות נוטים לשייך את כמות הסניפים לטיב המוצר.
  • כבר נאמר רבות על נפלאות הזכיינות, ועל הרווח הגדול שהוא עתיד לייצר בטווח הזמן הקצר. עם זאת יש לדעת שלא כל אחד יכול לצאת לדרך, כיוון שבמקרה זה על מנת לעשות כסף צריך כסף, צריך סכום לא מבוטל שיעמוד לרשות הזכיין, וזאת על מנת שיוכל לקנות את רשות הזכיינות, ולא רק זאת, אלא גם שיאפשר לו לשכור את המקום, לשלם לעובדים, לעשות שיפוצים במקום המיועד, לשלם ליועצים המשפטיים שמלווים את ההסכם המשפטי וכדומה.
  • מעצבת עסקי המזון המובילה בישראל. דקלה היא מעצבת פנים איכותית וחדשנית.
כל הזכויות שמורות לקבוצת זכיינות ישראל - 2014