0723923212

רוני פול

רוני פול

חומוס כידוע נחשב לאחת המנות המועדפות ביותר על התושב הישראלי הממוצע. כיום ישנן לא מעט חומוסיות הפזורות בכל רחבי הארץ, חלקן טובות יותר חלקן פחות. מסעדת רוני פול נמנית עם אחת מבין החומוסיות הגדולות והמובילות ביותר בישראל. החומוסייה התחילה את דרכה החל משנת 1850 ובידיה מתכון מנצח שהתגלגל מדור לדור. מנת הדגל של המסעדה אשר זכתה לכינוי המפורסם "חומוס מסבחה" נוצרה על ידי צוות המסעדה בשנת 1998, כאשר באותה שנה נפתח הסניף המרכזי של החומוסייה ברחוב אילת בתל אביב.

רקע כללי אודות החומוסייה הגדולה בישראל

האזור של המסעדה מרכזי מאד ומאפשר גישה נוחה ומהירה לכל המבקרים בה. המסעדה עצמה יכולה להכיל למעלה ממאה וחמישים אורחים שנהנים מדי יום ביומו מהחומוס והפול האיכותיים שמיוצרים ברובים מחומרי גלם אורגניים שלא עברו ריסוס והדברה. כמו כן כל מנות האוכל המוגשות החומוסייה אינן מכילות חומרי משמרים, תוספי צבע ומאכל. מדי יום מתבשל המזון המשובח שמציעה המסעדה למבקריה במטבח הביתי ונחשב לטרי מאד, בריא ותורם לחיזוק הגוף בצורה טבעית לגמרי וכמובן טעימה במיוחד.

מנות האוכל המשובחות של רוני פול

מסעדת רוני פול נמצאה במסגרת תחקיר שנערך בתכנית הטלוויזיה כלבוטק כאחת המסעדות האיכותית אשר עומדת בסטנדרטים הגבוהים ביותר ביחס לשאר החומוסיות הפועלות בישראל. תפריט האוכל שמספקת המסעדה הוא מגוון מאד וכולל מלבד מנת הדגל "חומוס מסבחה" עוד שפע של מנות כמו למשל חומוס גרגירים, פול, פטריות, לבנה ועוד. לצד כל אלו ניתן להתענג על משקה גזוז ממש כמו פעם ותוספות מפנקות ומסורתיות-פלאפל, צ'יפס וסלט. המנות המצוינות שמציעה החומוסייה גורמות לכל לקוח ולקוחה לחזור שוב ושוב אל המסעדה.

אפשרויות הזמנה מגוונות

המסעדה מאפשרת ללקוחותיה ליהנות מאפשרויות בחירה מגוונות ולהזמין חומוס עם פול או ללא פול, עם טחינה, מסבחה, חריף וכן הלאה. ישנה גם אפשרות להזמין חומוס וכדומה עד הבית או עד מקום העבודה וליהנות מהטעמים הנפלאים והאותנטיים גם מחוץ לכותלי המסעדה. מסעדת רוני פול מתאימה גם לחגיגת אירועים של עד מאתיים מוזמנים עם שירותי קייטרינג המסופקים מטעמה.

תנאי הזכיינות רוני פול -

סוג הזכיינות עלות מזון גודל חנות נדרש תמלוגים מיקום
מלאה 4%
פרסום עלות הקמה משוערת מלאי תקופת זיכיון ערבות מלאי
1% 150,000
דמי זיכיון ערבות קניון עמלת זכיין
100,000    

כתבות

  • יש לא מעט מקרי הצלחה בארץ בתחום הזכיינות. אך יש לדעת שלא כל הנוצץ זהב, כך שגם אם שני אנשים הולכים על אותה זכיינות של אותו בית עסק, אחד עשוי לצאת מרוצה ומרווח, בעוד השני ייצוא מופסד. במה הבדלים אלו תלויים? ובכן לרוב בשיעורי הבית ואף באופי הבחירות השונות, (כגון מיקום ותזמון), ואף לכלל הסעיפים השונים שהוכנסו בחוזה. על כן לפני שעושים עוד צעד בתחום, מומלץ לדעת מה מומלץ וממה יש להיזהר, על מה להתעקש ומה ניתן להחליק.
  • כאשר מדובר על זכיינות, יש להיות מודעים לכך שיש שני צדדים למטבע. מצד אחד יש את המזכה, ואילו מהצד השני יש את הזכיין. שני הצדדים עוברים מערכת לבטים לפני שהם בוחרים לעבוד ביחד, ולשני הצדדים יש מגוון אופציות לפני שהם מאשרים את הצד השני. כך שהזכיין מתלבט רבות אל איזו חברה לפנות, ואילו מהצד השני המזכה מתלבט למי להעניק את הזכות, כיוון שבחירה שגויה עשויה לפגום בהכנסות שאמורות לזרום מהזכיין, ואף לפגום בשמו הטוב של בית העסק.
  • כאשר מותג בוחר להרחיב את הרשת, הוא צריך לפנות משאבים וסכומי כסף עבור פתיחת הסניפים הנוספים. עם זאת כאשר הוא בוחר להרחיב את העסק ע"י הענקת זכיינות, הוא זוכה גם להתפרס, גם לקבל תשלום מהאחוזים, (לפי מה שנחתם בחוזה), וגם להעצים את שמו ולמשוך יותר לקוחות- וזאת כיוון שאנשים אוהבים מותגים, ולקוחות נוטים לשייך את כמות הסניפים לטיב המוצר.
  • כבר נאמר רבות על נפלאות הזכיינות, ועל הרווח הגדול שהוא עתיד לייצר בטווח הזמן הקצר. עם זאת יש לדעת שלא כל אחד יכול לצאת לדרך, כיוון שבמקרה זה על מנת לעשות כסף צריך כסף, צריך סכום לא מבוטל שיעמוד לרשות הזכיין, וזאת על מנת שיוכל לקנות את רשות הזכיינות, ולא רק זאת, אלא גם שיאפשר לו לשכור את המקום, לשלם לעובדים, לעשות שיפוצים במקום המיועד, לשלם ליועצים המשפטיים שמלווים את ההסכם המשפטי וכדומה.
  • מעצבת עסקי המזון המובילה בישראל. דקלה היא מעצבת פנים איכותית וחדשנית.
כל הזכויות שמורות לקבוצת זכיינות ישראל - 2014