0723923212

קפה גרג

קפה גרג

רשת קפה גרג הינה רשת אשר החלה לפעול כבר בתחילתה של שנת 1994 בחיפה ומאז ועד היום הפכה רשת קפה גרג להצלחה רבה, הרשת מונה כיום 75 סניפים בפריסה ארצית מצפון ועד דרום ונמצאת בבעלותם של אנשי העסקים יאיר מלכה, גלעד אלמוג וניר אדרי אשר הובילו בעשור אחד בלבד להתפתחות סניף אחד להצלחה משגשגת של 75 סניפים.

רשת קפה גרג הינה רשת של בתי קפה אשר מציעים לקהל הלקוחות חווית בילוי ואווירה נעימה, שירות מקצועי ואדיב, קפה איכותי ותפריט עשיר ומגוון המכיל ארוחות בוקר, מוצרים מיוחדים ללא גלוטן, כריכים, מרקים, סלטים ועוד.

סניפי הרשת מקיימים אף שיתוף פעולה עם רשת צומת ספרים המספקת ללקוחות שלה הנאת קריאה לצד הקפה. תהליך שותפות של עסקים שעברו מיתוג. רעיון כלכלי נהדר שיכול להעניק רווחים.

כיום, הרשת ממשיכה להתפתח ועתידה לפתוח סניפים נוספים ולצורך כך מחפשת לשורותיה זכיינים שאפתנים ואוהבי קפה.

מעוניינים בתהליך זכיינות ? צרו קשר עכשיו 03-5774983

תנאי הזכיינות קפה גרג -

סוג הזכיינות עלות מזון גודל חנות נדרש תמלוגים מיקום
מלאה 5% 150מ"ר-200מ"ר 2% קניונים / רחובות ראשיים
פרסום עלות הקמה משוערת מלאי תקופת זיכיון ערבות מלאי
1,000,000 ש"ח בקניה בכפוף להסכם הזיכיון
דמי זיכיון ערבות קניון עמלת זכיין
200,000 ש"ח 3 חודשי שכ"ד ודמי ניהול 30%    

כתבות

  • יש לא מעט מקרי הצלחה בארץ בתחום הזכיינות. אך יש לדעת שלא כל הנוצץ זהב, כך שגם אם שני אנשים הולכים על אותה זכיינות של אותו בית עסק, אחד עשוי לצאת מרוצה ומרווח, בעוד השני ייצוא מופסד. במה הבדלים אלו תלויים? ובכן לרוב בשיעורי הבית ואף באופי הבחירות השונות, (כגון מיקום ותזמון), ואף לכלל הסעיפים השונים שהוכנסו בחוזה. על כן לפני שעושים עוד צעד בתחום, מומלץ לדעת מה מומלץ וממה יש להיזהר, על מה להתעקש ומה ניתן להחליק.
  • כאשר מדובר על זכיינות, יש להיות מודעים לכך שיש שני צדדים למטבע. מצד אחד יש את המזכה, ואילו מהצד השני יש את הזכיין. שני הצדדים עוברים מערכת לבטים לפני שהם בוחרים לעבוד ביחד, ולשני הצדדים יש מגוון אופציות לפני שהם מאשרים את הצד השני. כך שהזכיין מתלבט רבות אל איזו חברה לפנות, ואילו מהצד השני המזכה מתלבט למי להעניק את הזכות, כיוון שבחירה שגויה עשויה לפגום בהכנסות שאמורות לזרום מהזכיין, ואף לפגום בשמו הטוב של בית העסק.
  • כאשר מותג בוחר להרחיב את הרשת, הוא צריך לפנות משאבים וסכומי כסף עבור פתיחת הסניפים הנוספים. עם זאת כאשר הוא בוחר להרחיב את העסק ע"י הענקת זכיינות, הוא זוכה גם להתפרס, גם לקבל תשלום מהאחוזים, (לפי מה שנחתם בחוזה), וגם להעצים את שמו ולמשוך יותר לקוחות- וזאת כיוון שאנשים אוהבים מותגים, ולקוחות נוטים לשייך את כמות הסניפים לטיב המוצר.
  • כבר נאמר רבות על נפלאות הזכיינות, ועל הרווח הגדול שהוא עתיד לייצר בטווח הזמן הקצר. עם זאת יש לדעת שלא כל אחד יכול לצאת לדרך, כיוון שבמקרה זה על מנת לעשות כסף צריך כסף, צריך סכום לא מבוטל שיעמוד לרשות הזכיין, וזאת על מנת שיוכל לקנות את רשות הזכיינות, ולא רק זאת, אלא גם שיאפשר לו לשכור את המקום, לשלם לעובדים, לעשות שיפוצים במקום המיועד, לשלם ליועצים המשפטיים שמלווים את ההסכם המשפטי וכדומה.
  • מעצבת עסקי המזון המובילה בישראל. דקלה היא מעצבת פנים איכותית וחדשנית.
כל הזכויות שמורות לקבוצת זכיינות ישראל - 2014