0723923212

קניבר

קניבר

קניבר בורגר הוקם לראשונה בשנת 2001 בעיר חיפה. מאז הקמתו דאגו בעלי המקום להקפיד על השירות ברמה הגבוהה ביותר ועל האוכל הטוב ביותר שניתן להגיש. האוכל מיוצר מבשר טרי איכותי המגיע בכל יום ויום למסעדה כך שהטעמים הנפלאים היוצאים מהמסעדה מפתיעים את כל הלקוחות וכך מעגל הלקוחות גדל מיום ליום בצורה משמעותית מאוד. בדיוק כמו תהליך מיתוג של מוצר חדש שמגיע לקהל לראשונה.
כיום, בעיר חיפה קניבר בורגר הפכה למסעדת הבשרים הידועה ביותר והמבוקשת ביותר בעיר – בין אם זה בישיבה במסעדה או במשלוחים אל הבתים.
בקרוב, יפתחו שני סניפים חדשים בהוד השרון וביקנעם ואם גם אתם רוצים להצטרף להצלחה זה הזמן להיות זכיינים של הרשת ולפתוח סניף באזור המגורים שלכם.

מעוניינים בתהליך זכיינות ? צרו קשר עכשיו 03-5774983

תנאי הזכיינות קניבר -

סוג הזכיינות עלות מזון גודל חנות נדרש תמלוגים מיקום
תפעולית 28% 55-100 מ"ר 3% קניונים / רחובות ראשיים / מרכזי קניות
פרסום עלות הקמה משוערת מלאי תקופת זיכיון ערבות מלאי
ע"ח הרשת קניה ללא הגבלה אין
דמי זיכיון ערבות קניון עמלת זכיין
ע"פ דרישה    

כתבות

  • יש לא מעט מקרי הצלחה בארץ בתחום הזכיינות. אך יש לדעת שלא כל הנוצץ זהב, כך שגם אם שני אנשים הולכים על אותה זכיינות של אותו בית עסק, אחד עשוי לצאת מרוצה ומרווח, בעוד השני ייצוא מופסד. במה הבדלים אלו תלויים? ובכן לרוב בשיעורי הבית ואף באופי הבחירות השונות, (כגון מיקום ותזמון), ואף לכלל הסעיפים השונים שהוכנסו בחוזה. על כן לפני שעושים עוד צעד בתחום, מומלץ לדעת מה מומלץ וממה יש להיזהר, על מה להתעקש ומה ניתן להחליק.
  • כאשר מדובר על זכיינות, יש להיות מודעים לכך שיש שני צדדים למטבע. מצד אחד יש את המזכה, ואילו מהצד השני יש את הזכיין. שני הצדדים עוברים מערכת לבטים לפני שהם בוחרים לעבוד ביחד, ולשני הצדדים יש מגוון אופציות לפני שהם מאשרים את הצד השני. כך שהזכיין מתלבט רבות אל איזו חברה לפנות, ואילו מהצד השני המזכה מתלבט למי להעניק את הזכות, כיוון שבחירה שגויה עשויה לפגום בהכנסות שאמורות לזרום מהזכיין, ואף לפגום בשמו הטוב של בית העסק.
  • כאשר מותג בוחר להרחיב את הרשת, הוא צריך לפנות משאבים וסכומי כסף עבור פתיחת הסניפים הנוספים. עם זאת כאשר הוא בוחר להרחיב את העסק ע"י הענקת זכיינות, הוא זוכה גם להתפרס, גם לקבל תשלום מהאחוזים, (לפי מה שנחתם בחוזה), וגם להעצים את שמו ולמשוך יותר לקוחות- וזאת כיוון שאנשים אוהבים מותגים, ולקוחות נוטים לשייך את כמות הסניפים לטיב המוצר.
  • כבר נאמר רבות על נפלאות הזכיינות, ועל הרווח הגדול שהוא עתיד לייצר בטווח הזמן הקצר. עם זאת יש לדעת שלא כל אחד יכול לצאת לדרך, כיוון שבמקרה זה על מנת לעשות כסף צריך כסף, צריך סכום לא מבוטל שיעמוד לרשות הזכיין, וזאת על מנת שיוכל לקנות את רשות הזכיינות, ולא רק זאת, אלא גם שיאפשר לו לשכור את המקום, לשלם לעובדים, לעשות שיפוצים במקום המיועד, לשלם ליועצים המשפטיים שמלווים את ההסכם המשפטי וכדומה.
  • מעצבת עסקי המזון המובילה בישראל. דקלה היא מעצבת פנים איכותית וחדשנית.
כל הזכויות שמורות לקבוצת זכיינות ישראל - 2014