0723923212

פיצה פרגו

פיצה פרגו

פיצה פרגו הינה רשת של פיצריות בפריסה ארצית אשר פעילה בתחום כבר למעלה מ23 שנה ולה מוניטין והצלחה רבה עליה שומעים בכל רחבי הארץ. מלבד פיצה משובחת ואיכותית הרשת מציעה מגוון רחב של מנות איכותיות מהמטבח האיטלקי כמו פסטות משובחות במגוון רחב של רטבים שונים ואפילו מאפים ייחודיים מהמטבח התימני.

בנוסף, הרשת מציעה מבחר רחב של סלטים מיוחדים, מגוון מאפים ולחמים וכן קינוחים מושחתים אשר רק בשבילם מגיעים לקוחות רבים לסניפי הרשת.

רכשו זכיינות והצטרפו אל ההצלחה!

ממש בימים אלו רשת פיצה פרגו נמצאת בסבב גיוס של זכיינים חדשים להקמה של מגוון סניפים חדשים בכל רחבי הארץ. הרשת מספקת לכם הזדמנות יוצאת דופן להשתלב בצורה טובה בתחום המזון וליהנות מהזדמנות להצטרף לרשת בעלת מוניטין אשר יסייע לכם להתמודד מול כל המתחרים בצורה הטובה ביותר.

אז למה אתם מחכים? פנו אלינו עוד היום ותקבלו את כל המידע לו אתם זקוקים בכדי לרכוש זכיינות פיצה פרגו ובכדי להצטרף אל ההצלחה של הרשת באופן הטוב ביותר. בנוסף, לאורך כל הדרך תקבלו סיוע והדרכה מקצועית מהמומחים אשר הקימו את הרשת ותוכלו לפתח את הסניף שלכם יחד עם ההתפתחות של הרשת וליהנות מהצלחה רבה לזמן רב.

פנו אלינו עוד היום בעזרת טופס צור הקשר באתר ונשמח לסייע לכם לתפוס את ההזדמנות הזו כמה שיותר מהר!

תנאי הזכיינות פיצה פרגו - פיצריה

סוג הזכיינות עלות מזון גודל חנות נדרש תמלוגים מיקום
מלאה 70-80 מ"ר ללא כל הארץ
פרסום עלות הקמה משוערת מלאי תקופת זיכיון ערבות מלאי
300,000 ש"ח 5+5
דמי זיכיון ערבות קניון עמלת זכיין
100,000 ש"ח לפי דרישה ללא    

כתבות

  • יש לא מעט מקרי הצלחה בארץ בתחום הזכיינות. אך יש לדעת שלא כל הנוצץ זהב, כך שגם אם שני אנשים הולכים על אותה זכיינות של אותו בית עסק, אחד עשוי לצאת מרוצה ומרווח, בעוד השני ייצוא מופסד. במה הבדלים אלו תלויים? ובכן לרוב בשיעורי הבית ואף באופי הבחירות השונות, (כגון מיקום ותזמון), ואף לכלל הסעיפים השונים שהוכנסו בחוזה. על כן לפני שעושים עוד צעד בתחום, מומלץ לדעת מה מומלץ וממה יש להיזהר, על מה להתעקש ומה ניתן להחליק.
  • כאשר מדובר על זכיינות, יש להיות מודעים לכך שיש שני צדדים למטבע. מצד אחד יש את המזכה, ואילו מהצד השני יש את הזכיין. שני הצדדים עוברים מערכת לבטים לפני שהם בוחרים לעבוד ביחד, ולשני הצדדים יש מגוון אופציות לפני שהם מאשרים את הצד השני. כך שהזכיין מתלבט רבות אל איזו חברה לפנות, ואילו מהצד השני המזכה מתלבט למי להעניק את הזכות, כיוון שבחירה שגויה עשויה לפגום בהכנסות שאמורות לזרום מהזכיין, ואף לפגום בשמו הטוב של בית העסק.
  • כאשר מותג בוחר להרחיב את הרשת, הוא צריך לפנות משאבים וסכומי כסף עבור פתיחת הסניפים הנוספים. עם זאת כאשר הוא בוחר להרחיב את העסק ע"י הענקת זכיינות, הוא זוכה גם להתפרס, גם לקבל תשלום מהאחוזים, (לפי מה שנחתם בחוזה), וגם להעצים את שמו ולמשוך יותר לקוחות- וזאת כיוון שאנשים אוהבים מותגים, ולקוחות נוטים לשייך את כמות הסניפים לטיב המוצר.
  • כבר נאמר רבות על נפלאות הזכיינות, ועל הרווח הגדול שהוא עתיד לייצר בטווח הזמן הקצר. עם זאת יש לדעת שלא כל אחד יכול לצאת לדרך, כיוון שבמקרה זה על מנת לעשות כסף צריך כסף, צריך סכום לא מבוטל שיעמוד לרשות הזכיין, וזאת על מנת שיוכל לקנות את רשות הזכיינות, ולא רק זאת, אלא גם שיאפשר לו לשכור את המקום, לשלם לעובדים, לעשות שיפוצים במקום המיועד, לשלם ליועצים המשפטיים שמלווים את ההסכם המשפטי וכדומה.
  • מעצבת עסקי המזון המובילה בישראל. דקלה היא מעצבת פנים איכותית וחדשנית.
כל הזכויות שמורות לקבוצת זכיינות ישראל - 2014