0723923212

פיצה דונטלה

פיצה דונטלה

האמת שקשה למצוא מי שלא אוהב פיצה, אך יחד עם זאת גם קשה למצוא פיצה איטלקית משובחת כאן בארץ, ועל כן משמח להכיר את פיצת דונטלה. פיצריית דונטלה הינה פיצה איכותית שבקלות עשויה להתחרות עם מגוון הפיצריות המשובחות שבאיטליה. אין השוואה זו הושגה בקלות, אלא היא התחילה בחלום, עברה למעשים ולמידה והתקדמה עד לשלב בו היא מהווה עובדה קיימת שמצליחה להציע לתושבי נהריה ואורחיה טעימה משובחת מהמהות של הפיצה האיטלקית המסורתית.

הגשמת חלום

שף המקום- שף גושן חן, לא הסתפק במתכונים מקומיים, אלא הגיע עד לארץ המגף, רכש מתכון של פיצה נפוליטנית שכבר שנים עובר מדור לדור, התמחה תקופה במסעדת שף שמתמחה בייצור פיצות מסורתיות, חזר ארצה ופתח את פיצריית דונטלה האהובה, כאשר הוא מקפיד להשתמש בחומרי גלם שמגיעים ישירות מאיטליה, (למשל קמח מקומי בעל אחוז גלוטן יחסית גבוהים או עגבניות מיובשות תוצרת איטליה), לצד חומרי גלם טריים מהשווקים המקומיים. התוצאות לא איחרו לבוא וכבר מהטעימה הראשונה ניתן לחוש שלא מדובר על עוד פיצה, אלא על פיצה איטלקית מסורתית שבקלות יכולה להתחרות עם אחיותיה האותנטיות.

מה בתפריט

מלבד פיצות מיוחדות ומעניינות עם שלל תוספות, ניתן ליהנות במקום גם ממבחר סלטים אותנטיים, פוקצ`ות, ג'בטות, קלצונה ועוד מגוון מנות שלקוחות ישירות מתוך המטבח האיטלקי המסורתי, כך שמדובר על הרבה יותר מעוד פיצרייה, כי מלבד האיכות הגבוהה של הפיצה הדקה, גם ניתן ליהנות ממקום שמציע מנות פחות מוכרות ומאוד מומלצות. כמו כן לצד מנות האוכל, גם ניתן ליהנות מכוס בירה טובה, וזאת כיוון שבמקום ישנו בר קטן שמוסיף מרכיב חשוב ומומלץ לצד כל מנת פיצה- כוס בירה קרה.

עיצוב

לצד הידע המעמיק, האיכות שמורגשת בכל ביס ומבחר המנות המרתקות, גם יש לציין את העיצוב האותנטי שמדמה פיצרייה באיטליה, כך שבקלות ניתן להתרווח ולכמה רגעים לשכוח היכן נמצאים. בין היתר העיצוב כולל, צבעים חמים,  שימוש בלבנים, מטבח פתוח שמשקף אך הליך העבודה אל מול עיני הלקוחות וכמובן המון אווירה טובה וניחוחות שעושים חשק להזמין עוד מנה.    

תנאי הזכיינות פיצה דונטלה -

סוג הזכיינות עלות מזון גודל חנות נדרש תמלוגים מיקום
36% 40 מ"ר 5% קניונים מרכזים מסחריים ורחובות ראשיים
פרסום עלות הקמה משוערת מלאי תקופת זיכיון ערבות מלאי
2% 250,000 ₪
דמי זיכיון ערבות קניון עמלת זכיין
80,000 ₪ 3 חודשי שכ"דBU    

כתבות

  • יש לא מעט מקרי הצלחה בארץ בתחום הזכיינות. אך יש לדעת שלא כל הנוצץ זהב, כך שגם אם שני אנשים הולכים על אותה זכיינות של אותו בית עסק, אחד עשוי לצאת מרוצה ומרווח, בעוד השני ייצוא מופסד. במה הבדלים אלו תלויים? ובכן לרוב בשיעורי הבית ואף באופי הבחירות השונות, (כגון מיקום ותזמון), ואף לכלל הסעיפים השונים שהוכנסו בחוזה. על כן לפני שעושים עוד צעד בתחום, מומלץ לדעת מה מומלץ וממה יש להיזהר, על מה להתעקש ומה ניתן להחליק.
  • כאשר מדובר על זכיינות, יש להיות מודעים לכך שיש שני צדדים למטבע. מצד אחד יש את המזכה, ואילו מהצד השני יש את הזכיין. שני הצדדים עוברים מערכת לבטים לפני שהם בוחרים לעבוד ביחד, ולשני הצדדים יש מגוון אופציות לפני שהם מאשרים את הצד השני. כך שהזכיין מתלבט רבות אל איזו חברה לפנות, ואילו מהצד השני המזכה מתלבט למי להעניק את הזכות, כיוון שבחירה שגויה עשויה לפגום בהכנסות שאמורות לזרום מהזכיין, ואף לפגום בשמו הטוב של בית העסק.
  • כאשר מותג בוחר להרחיב את הרשת, הוא צריך לפנות משאבים וסכומי כסף עבור פתיחת הסניפים הנוספים. עם זאת כאשר הוא בוחר להרחיב את העסק ע"י הענקת זכיינות, הוא זוכה גם להתפרס, גם לקבל תשלום מהאחוזים, (לפי מה שנחתם בחוזה), וגם להעצים את שמו ולמשוך יותר לקוחות- וזאת כיוון שאנשים אוהבים מותגים, ולקוחות נוטים לשייך את כמות הסניפים לטיב המוצר.
  • כבר נאמר רבות על נפלאות הזכיינות, ועל הרווח הגדול שהוא עתיד לייצר בטווח הזמן הקצר. עם זאת יש לדעת שלא כל אחד יכול לצאת לדרך, כיוון שבמקרה זה על מנת לעשות כסף צריך כסף, צריך סכום לא מבוטל שיעמוד לרשות הזכיין, וזאת על מנת שיוכל לקנות את רשות הזכיינות, ולא רק זאת, אלא גם שיאפשר לו לשכור את המקום, לשלם לעובדים, לעשות שיפוצים במקום המיועד, לשלם ליועצים המשפטיים שמלווים את ההסכם המשפטי וכדומה.
  • מעצבת עסקי המזון המובילה בישראל. דקלה היא מעצבת פנים איכותית וחדשנית.
כל הזכויות שמורות לקבוצת זכיינות ישראל - 2014