0723923212

סגהדורו-הרשת למזון מהיר
הסניף הראשון הוקם בשנת 2004 בעפולה במתחם קניות "ג'י בעמק" הרשת בנויה על מכירת מזון מהיר נקניקיות ,המבורגר , שניצל .חביתות ירק לצמחונים
כתובתינו
הרשת בנויה על מכירת מזון מהיר נקניקיות ,המבורגר , שניצל .חביתות ירק לצמחונים ,
טל’: 054-3020056
יצירת קשר
...טוען...

גלריה

אודות

הסניף הראשון  הוקם בשנת 2004 בעפולה במתחם קניות "ג'י בעמק"

הרשת בנויה על מכירת  מזון מהיר נקניקיות ,המבורגר , שניצל .חביתות ירק לצמחונים ,צ'יפס  ,שתייה  קרה , סלטים ,   אפשרות גם לשווארמה ,

החברה מזוהה עם "טיב טירת  צבי " ומשולטת בהתאם , הייחודיות שלנו מוצרים איכותיים .הקפדה על ניקיון וטריות .מחירים שווים לכול נפש .

בתקופה האחרונה החלטנו למנף את הצלחת הסניף בעפולה להרחיב את הפעילות ולפתוח סניפים חדשים . הסניפים יוקמו בקניונים / או אתרים אחרים שיש בהם ריכוז קהל גדול , הסניפים יוקמו לפי המודל של הרשתות המצליחות בארץ הסניפים יוקמו ע"י זכיינים עצמאים  הרשת תלווה ותעזור לזכיין מול הרשויות המקומיות עד לקבלת רישיון מהרשות המקומית . בנוסף הרשת תלווה ותדריך את הזכיין  לאורך כל הדרך .אנחנו רואים בזכיין שותף לחזון ונעזור לו ככל האפשר להגשים את החלום שלו ושלנו . הזכיינים בסניפים הראשונים יזכו להטבות ותנאים מעולים .

תנאי זכיינות

סוג זכיינות : מיקום נדרש : עלות הקמה לדוכן : עלות הקמה לחנות : תמלוגים :
מלאה חנויות /דוכנים 100 אלף 250 אלף 3 אחוז מעל מחזור מכירות של 50 אלף.
מיקום נדרש : עלות הקמה לחנות : דמי זיכיון :
חנויות /דוכנים 250 אלף 10 אלף

מפה

כתבות

  • יש לא מעט מקרי הצלחה בארץ בתחום הזכיינות. אך יש לדעת שלא כל הנוצץ זהב, כך שגם אם שני אנשים הולכים על אותה זכיינות של אותו בית עסק, אחד עשוי לצאת מרוצה ומרווח, בעוד השני ייצוא מופסד. במה הבדלים אלו תלויים? ובכן לרוב בשיעורי הבית ואף באופי הבחירות השונות, (כגון מיקום ותזמון), ואף לכלל הסעיפים השונים שהוכנסו בחוזה. על כן לפני שעושים עוד צעד בתחום, מומלץ לדעת מה מומלץ וממה יש להיזהר, על מה להתעקש ומה ניתן להחליק.
  • כאשר מדובר על זכיינות, יש להיות מודעים לכך שיש שני צדדים למטבע. מצד אחד יש את המזכה, ואילו מהצד השני יש את הזכיין. שני הצדדים עוברים מערכת לבטים לפני שהם בוחרים לעבוד ביחד, ולשני הצדדים יש מגוון אופציות לפני שהם מאשרים את הצד השני. כך שהזכיין מתלבט רבות אל איזו חברה לפנות, ואילו מהצד השני המזכה מתלבט למי להעניק את הזכות, כיוון שבחירה שגויה עשויה לפגום בהכנסות שאמורות לזרום מהזכיין, ואף לפגום בשמו הטוב של בית העסק.
  • כאשר מותג בוחר להרחיב את הרשת, הוא צריך לפנות משאבים וסכומי כסף עבור פתיחת הסניפים הנוספים. עם זאת כאשר הוא בוחר להרחיב את העסק ע"י הענקת זכיינות, הוא זוכה גם להתפרס, גם לקבל תשלום מהאחוזים, (לפי מה שנחתם בחוזה), וגם להעצים את שמו ולמשוך יותר לקוחות- וזאת כיוון שאנשים אוהבים מותגים, ולקוחות נוטים לשייך את כמות הסניפים לטיב המוצר.
  • כבר נאמר רבות על נפלאות הזכיינות, ועל הרווח הגדול שהוא עתיד לייצר בטווח הזמן הקצר. עם זאת יש לדעת שלא כל אחד יכול לצאת לדרך, כיוון שבמקרה זה על מנת לעשות כסף צריך כסף, צריך סכום לא מבוטל שיעמוד לרשות הזכיין, וזאת על מנת שיוכל לקנות את רשות הזכיינות, ולא רק זאת, אלא גם שיאפשר לו לשכור את המקום, לשלם לעובדים, לעשות שיפוצים במקום המיועד, לשלם ליועצים המשפטיים שמלווים את ההסכם המשפטי וכדומה.
  • מעצבת עסקי המזון המובילה בישראל. דקלה היא מעצבת פנים איכותית וחדשנית.
כל הזכויות שמורות לקבוצת זכיינות ישראל - 2014