0723923212

נודלס 36

נודלס 36

רשת נודלס 36 היא רשת מסעדות אסיאתיות בעלת שלושה סניפים בצפון תל אביב, דרום תל אביב, קריית אונו ופתח תקווה. תפריט הרשת מבוסס על מגוון מנות אסיאתיות מהמטבחים התאילנדי, היפני, הסיני ועוד, וכולל שורה של מנות נודלס, בקר, עוף, ירקות, דגים, אורז, סושי ועוד.

בין מנות הנודלס של הרשת תוכלו למצוא את מנת פאד תאי עוף, בקר או ירקות, מנת נודלס בייג'ין המבוססת על גוון חריף עם עוף, בקר וירקות, מנת נודלס סלמון ברוטב טריאקי ועוד. כמו כן, בסניפי הרשת תוכלו למצוא מנות אורז עשירות עם מגוון תוספות ותבלינים בעלי טעמים וניחוחות אוריינטליים אותנטיים לרבות קומבו פרגית המגיעה עם בוטנים, ירקות ותירס ברוטב סוכר חום, סלמון סיני צלוי, עוף חמוץ מתוק על מצע אורז ועוד.

בתפריט המסעדה תוכלו ליהנות ממנות ראשונות, מנות עיקריות ומנות אחרונות, תפריט סושי עם רולים בהרכבה אישית, רולים מובנים ומנות קומבינציה גדולות ומשתלמות ליחיד, זוג או משפחה. כמו כן, תוכלו ליהנות ממגוון משקאות קלים וחמים, קינוחים מתוקים, פירות העונה ותפריט יינות עשיר ואיכותי.

רשת נודלס 36 מציעה גם תפריט משלוחים עשיר ומגוון אותו תוכלו למצוא גם באתר האינטרנט של הרשת, ולבצע הזמנת ארוחה במשלוח אישי חינם עד פתח הבית, או באיסוף עצמי. כמו כן, ניתן לבצע הזמנת ארוחה בטייק אווי לרבות לארוחות גדולות ורבות משתתפים.

סניפי הרשת פתוחים בכל יום משעות הבוקר המאוחרות ועד לקראת חצות, וכן פתוחים בימי שישי עד שעות אחר הצהריים ושוב במוצאי שבת. בסניפי הרשת תוכלו ליהנות מעיצוב אוריינטלי אותנטי, מוסיקה מרגיעה, מגוון צבעוני של אנשים ומבקרים במסעדה וכמובן מרמת שירות יוצאת דופן, שירות אישי, אדיב וחייכני לכל לקוח.

רשת נודלס 36 נמצאת בימים אלה בתנופת פריחה והתפתחות, ובמסגרת זו מציעה זיכיון ליזמים נמרצים המעוניינים להקים מסעדת סניף של הרשת בכל מקום בכל רחבי הארץ, וזאת בכפוף לעמידה בסטנדרטים הקפדניים שמיישמת הרשת בכל סניפיה, על מנת להבטיח את רמת הטעם, האיכות והשירות המוצע על ידי הרשת כיום לכל קהל לקוחותיה.

תנאי הזכיינות נודלס 36 -

סוג הזכיינות עלות מזון גודל חנות נדרש תמלוגים מיקום
מלא 30% 50 מ״ר 3%-5% קניונים רחובות ראשיים
פרסום עלות הקמה משוערת מלאי תקופת זיכיון ערבות מלאי
1% 450,000₪
דמי זיכיון ערבות קניון עמלת זכיין
100,000₪    

כתבות

  • יש לא מעט מקרי הצלחה בארץ בתחום הזכיינות. אך יש לדעת שלא כל הנוצץ זהב, כך שגם אם שני אנשים הולכים על אותה זכיינות של אותו בית עסק, אחד עשוי לצאת מרוצה ומרווח, בעוד השני ייצוא מופסד. במה הבדלים אלו תלויים? ובכן לרוב בשיעורי הבית ואף באופי הבחירות השונות, (כגון מיקום ותזמון), ואף לכלל הסעיפים השונים שהוכנסו בחוזה. על כן לפני שעושים עוד צעד בתחום, מומלץ לדעת מה מומלץ וממה יש להיזהר, על מה להתעקש ומה ניתן להחליק.
  • כאשר מדובר על זכיינות, יש להיות מודעים לכך שיש שני צדדים למטבע. מצד אחד יש את המזכה, ואילו מהצד השני יש את הזכיין. שני הצדדים עוברים מערכת לבטים לפני שהם בוחרים לעבוד ביחד, ולשני הצדדים יש מגוון אופציות לפני שהם מאשרים את הצד השני. כך שהזכיין מתלבט רבות אל איזו חברה לפנות, ואילו מהצד השני המזכה מתלבט למי להעניק את הזכות, כיוון שבחירה שגויה עשויה לפגום בהכנסות שאמורות לזרום מהזכיין, ואף לפגום בשמו הטוב של בית העסק.
  • כאשר מותג בוחר להרחיב את הרשת, הוא צריך לפנות משאבים וסכומי כסף עבור פתיחת הסניפים הנוספים. עם זאת כאשר הוא בוחר להרחיב את העסק ע"י הענקת זכיינות, הוא זוכה גם להתפרס, גם לקבל תשלום מהאחוזים, (לפי מה שנחתם בחוזה), וגם להעצים את שמו ולמשוך יותר לקוחות- וזאת כיוון שאנשים אוהבים מותגים, ולקוחות נוטים לשייך את כמות הסניפים לטיב המוצר.
  • כבר נאמר רבות על נפלאות הזכיינות, ועל הרווח הגדול שהוא עתיד לייצר בטווח הזמן הקצר. עם זאת יש לדעת שלא כל אחד יכול לצאת לדרך, כיוון שבמקרה זה על מנת לעשות כסף צריך כסף, צריך סכום לא מבוטל שיעמוד לרשות הזכיין, וזאת על מנת שיוכל לקנות את רשות הזכיינות, ולא רק זאת, אלא גם שיאפשר לו לשכור את המקום, לשלם לעובדים, לעשות שיפוצים במקום המיועד, לשלם ליועצים המשפטיים שמלווים את ההסכם המשפטי וכדומה.
  • מעצבת עסקי המזון המובילה בישראל. דקלה היא מעצבת פנים איכותית וחדשנית.
כל הזכויות שמורות לקבוצת זכיינות ישראל - 2014