0723923212

מסעדת קינג ג'ורג'
המענה האופטימאלי לשוק המזון - רשת קינג ג'ורג'
יצירת קשר
...טוען...

אודות

מסעדת קינג ג'ורג הינה רשת מסעדות מצליחה ואהודה. הרשת נוסדה עוד בשנת 2005 כאשר הסניף הראשון נפתח בתל אביב ברחוב קינג ג'ורג. מה עומד מאחורי נתוני ההצלחה? ובכן קונספט פשוט וטוב שתמיד מנצח. מדובר על מחירים נוחים, אווירה צעירה, עיצוב מוקפד, מוזיקה שמחה ולפני ואחרי הכול אוכל טוב שמקפיד על חומרי גלם מובחרים.

רק לבחור

מסעדת קינג ג'ורג פתוחה ברוב שעות היום- עד השעות הקטנות של הלילה, כך שניתן ליהנות מארוחה צהריים עסקית, מארוחת ערב רומנטית ומבילוי לילי ונעים. כמן כן מי שמבקש ליהנות מהתפריט גם מול הסרט שזה עתה מתנגן בסלון ביתו או מי שמבקש להרשים אורחים עם מאכלים משובחים, יכול פשוט מאוד להזמין טייק אווי. עם זאת מי שכן בוחר להגיע אל המסעדה מהר מאוד יימצא שמדובר על מקום שמעוצב באופן דינמי, רענן וצעיר שמשלב בין מודרניות אלגנטית למראה עירוני בועט.

מה בצלחת

ניתן לדבר רבות על מסעדת קינג אך בשורה התחתונה יש להתחיל עם חגיגת המנות הצבעונית והאיכותית. ראשית נציין שמדובר על שילוב עדין בין אוכל ביתי לדיינר אמריקאי. בעיקרון מדובר על מנות נודלס אותנטיות, מנות פסטה מפתיעות, מנות בשרים איכותיות, שילובי אלכוהול משמחים, קינוחים שתמיד מומלץ להשאיר להם מקום ועוד. כך למשל ניתן ליהנות ממנת שיפודי סלמון ברוטב מיסו ופטריות, אורז מקסיקני מוקפץ ברוטב פיקנטי, קציצות בקר עסיסיות, פסטה כבד עוף וכדומה.

סניפים

כיום ניתן למצוא שיש לא מעט סניפים בכול רחבי הארץ. יש סניפים בראשון לציון, רמת ישי, ת"א, פתח תקווה, ירושלים, כפר סבא, הרצליה פיתוח ועוד. הנוסחה היא פשוטה, ככול שיש יותר סניפים כך יש יותר פרסום וככול שיש יותר פרסום כך יש יותר לקוחות חדשים ונהיים לקוחות קבועים. על כן טוב לדעת שגם כיום ניתן להצטרף אל מעגל זכייני החברה, כך שבאופן מהיר ומבטיח ניתן להיות זכיינים של מסעדה מובילה שעובדת יפה ומרוויחה היטב. מבלי לקחת סיכונים מיותרים ומבלי לעבור את התקופה הקשה של כל עסק חדש ניתן לקפוץ למים ולנהל עסק רווחי כבר מההתחלה.

תנאי זכיינות

עלות הקמה
2500000-3000000

כתבות

  • יש לא מעט מקרי הצלחה בארץ בתחום הזכיינות. אך יש לדעת שלא כל הנוצץ זהב, כך שגם אם שני אנשים הולכים על אותה זכיינות של אותו בית עסק, אחד עשוי לצאת מרוצה ומרווח, בעוד השני ייצוא מופסד. במה הבדלים אלו תלויים? ובכן לרוב בשיעורי הבית ואף באופי הבחירות השונות, (כגון מיקום ותזמון), ואף לכלל הסעיפים השונים שהוכנסו בחוזה. על כן לפני שעושים עוד צעד בתחום, מומלץ לדעת מה מומלץ וממה יש להיזהר, על מה להתעקש ומה ניתן להחליק.
  • כאשר מדובר על זכיינות, יש להיות מודעים לכך שיש שני צדדים למטבע. מצד אחד יש את המזכה, ואילו מהצד השני יש את הזכיין. שני הצדדים עוברים מערכת לבטים לפני שהם בוחרים לעבוד ביחד, ולשני הצדדים יש מגוון אופציות לפני שהם מאשרים את הצד השני. כך שהזכיין מתלבט רבות אל איזו חברה לפנות, ואילו מהצד השני המזכה מתלבט למי להעניק את הזכות, כיוון שבחירה שגויה עשויה לפגום בהכנסות שאמורות לזרום מהזכיין, ואף לפגום בשמו הטוב של בית העסק.
  • כאשר מותג בוחר להרחיב את הרשת, הוא צריך לפנות משאבים וסכומי כסף עבור פתיחת הסניפים הנוספים. עם זאת כאשר הוא בוחר להרחיב את העסק ע"י הענקת זכיינות, הוא זוכה גם להתפרס, גם לקבל תשלום מהאחוזים, (לפי מה שנחתם בחוזה), וגם להעצים את שמו ולמשוך יותר לקוחות- וזאת כיוון שאנשים אוהבים מותגים, ולקוחות נוטים לשייך את כמות הסניפים לטיב המוצר.
  • כבר נאמר רבות על נפלאות הזכיינות, ועל הרווח הגדול שהוא עתיד לייצר בטווח הזמן הקצר. עם זאת יש לדעת שלא כל אחד יכול לצאת לדרך, כיוון שבמקרה זה על מנת לעשות כסף צריך כסף, צריך סכום לא מבוטל שיעמוד לרשות הזכיין, וזאת על מנת שיוכל לקנות את רשות הזכיינות, ולא רק זאת, אלא גם שיאפשר לו לשכור את המקום, לשלם לעובדים, לעשות שיפוצים במקום המיועד, לשלם ליועצים המשפטיים שמלווים את ההסכם המשפטי וכדומה.
  • מעצבת עסקי המזון המובילה בישראל. דקלה היא מעצבת פנים איכותית וחדשנית.
כל הזכויות שמורות לקבוצת זכיינות ישראל - 2014