0723923212

ממלכת החלבה

ממלכת החלבה

ממלכת החלבה נוסדה אי שם בשנת 1947 בעיר העתיקה על ידי סבו של אלי ממן, הבעלים הנוכחי של הממלכה. לאחר שהיהודים גורשו מהעיר העתיקה עברה הממלכה לשוק מחנה יהודה. אלי ממן, דור שלישי ליצרני חלבה מייצר את החלבה בדיוק כפי שלמד מסבו.

החלבה מיוצרת בעבודת יד מסורתית מסומסום מלא אשר מיובא מאתיופיה בתנאים מחמירים השומרים על איכות הסומסום וטריותו וערכיו התזונתיים. ברבות השנים הפכה ממלכת החלבה לאחד מעמודי התווך של שוק מחנה יהודה ושם נרדף לאיכות, מגוון וחווית קנייה אחרת.
לקוחות מכל הארץ ומחו”ל מגיעים במיוחד לסמטאות השוק על מנת ליהנות מהמגוון הגדול של למעלה משישים סוגים של חלבה אמיתית, ממרחי חלבה וטחינה מעולה במגוון של למעלה מ 30 סוגים. 
בממלכה תוכלו למצוא את חנות החלבה שלנו (למעלה מ 50 סוגים שונים של חלבה) ואת החנות היחידה בארץ אשר מוכרת אך ורק עשרות סוגים של טחינה מעולה.

בהחלטה על עיצוב החנויות והדוכנים שלנו אנו מעבירים ללקוחותינו את חווית הקנייה של השוק, קנייה המשלבת צבעים, טעמים, אוטנטיות ופשטות (במובן של “בגובה עיניים") המשקפים את רוח השוק המיוחדת. השפה הגראפית עכשווית ושואבת את השראתה מאווירת השוק. 

בכוונת ממלכת החלבה לפתח רשת של זכיינים אשר מפעילים באופן מקצועי ורווחי חנויות ודוכנים למכירת מוצרי החברה. לצורך כך, כול ממועמד אשר ירצה לרכוש זיכיון להפעלת חנות/דוכן יעבור תקופת הכשרה בת שבועיים בדוכן/חנות הממוקמים בשוק מחנה יהודה, ירושלים. הזכיין ייחשף למגוון המוצרים של החברה, לשיטות העבודה המייחדות את החברה ולשיטות המכירה אשר יאפשרו לו בעתיד לתפעל דוכן משלו. 

תנאי הזכיינות ממלכת החלבה - מזון

סוג הזכיינות עלות מזון גודל חנות נדרש תמלוגים מיקום
מלאה 50 מ"ר
פרסום עלות הקמה משוערת מלאי תקופת זיכיון ערבות מלאי
דמי זיכיון ערבות קניון עמלת זכיין
   

כתבות

  • יש לא מעט מקרי הצלחה בארץ בתחום הזכיינות. אך יש לדעת שלא כל הנוצץ זהב, כך שגם אם שני אנשים הולכים על אותה זכיינות של אותו בית עסק, אחד עשוי לצאת מרוצה ומרווח, בעוד השני ייצוא מופסד. במה הבדלים אלו תלויים? ובכן לרוב בשיעורי הבית ואף באופי הבחירות השונות, (כגון מיקום ותזמון), ואף לכלל הסעיפים השונים שהוכנסו בחוזה. על כן לפני שעושים עוד צעד בתחום, מומלץ לדעת מה מומלץ וממה יש להיזהר, על מה להתעקש ומה ניתן להחליק.
  • כאשר מדובר על זכיינות, יש להיות מודעים לכך שיש שני צדדים למטבע. מצד אחד יש את המזכה, ואילו מהצד השני יש את הזכיין. שני הצדדים עוברים מערכת לבטים לפני שהם בוחרים לעבוד ביחד, ולשני הצדדים יש מגוון אופציות לפני שהם מאשרים את הצד השני. כך שהזכיין מתלבט רבות אל איזו חברה לפנות, ואילו מהצד השני המזכה מתלבט למי להעניק את הזכות, כיוון שבחירה שגויה עשויה לפגום בהכנסות שאמורות לזרום מהזכיין, ואף לפגום בשמו הטוב של בית העסק.
  • כאשר מותג בוחר להרחיב את הרשת, הוא צריך לפנות משאבים וסכומי כסף עבור פתיחת הסניפים הנוספים. עם זאת כאשר הוא בוחר להרחיב את העסק ע"י הענקת זכיינות, הוא זוכה גם להתפרס, גם לקבל תשלום מהאחוזים, (לפי מה שנחתם בחוזה), וגם להעצים את שמו ולמשוך יותר לקוחות- וזאת כיוון שאנשים אוהבים מותגים, ולקוחות נוטים לשייך את כמות הסניפים לטיב המוצר.
  • כבר נאמר רבות על נפלאות הזכיינות, ועל הרווח הגדול שהוא עתיד לייצר בטווח הזמן הקצר. עם זאת יש לדעת שלא כל אחד יכול לצאת לדרך, כיוון שבמקרה זה על מנת לעשות כסף צריך כסף, צריך סכום לא מבוטל שיעמוד לרשות הזכיין, וזאת על מנת שיוכל לקנות את רשות הזכיינות, ולא רק זאת, אלא גם שיאפשר לו לשכור את המקום, לשלם לעובדים, לעשות שיפוצים במקום המיועד, לשלם ליועצים המשפטיים שמלווים את ההסכם המשפטי וכדומה.
  • מעצבת עסקי המזון המובילה בישראל. דקלה היא מעצבת פנים איכותית וחדשנית.
כל הזכויות שמורות לקבוצת זכיינות ישראל - 2014