0723923212

מיסטר קורן

מיסטר קורן

מיסטר קורן הינה רשת לשיווק וממכר גרעיני תירס טבעיים באמצעות דוכנים במקומות שונים בארץ. 
גרעיני התירס המיוחדים והממכרים נמכרים ללקוח בכוסות בגדלים שונים בתוספת טעמים מגוונים 
לבחירתו של הלקוח, כגון- חמאה, צ'ילי מתוק או חריף, פרמזן ברביקיו ועוד.

מיסטר קורן הינו חטיף טעים, קליל, מזין וללא כל חומרים משמרים או שמן אשר משווק כיום במספר רב 
של מדינות בעולם ונמצא בשלבי התפתחות גבוהים מאוד וכעת נמצא בשלבי התפתחות גם במדינת ישראל. 
בעלי הרשת מיסטר קורן טיילו בעולם ונחשפו לטעם הבלתי נשכח של גרעיני התירס.

השילוב בין הטעם הטוב והממכר לבין טריות המוצר והאפקט הבריאותי והמזין הופך מוצר זה למוצר מוביל בעולם.
דטכני התירס הצבעונים והיפים משווקים כיום בגראנד קניון בבאר שבע, בתחנה מרכזית בבאר שבע ובקניון איס מול באילת. 
מיסטר קורן מזמינה אותך ליהנות מזיכיון אטרקטיבי ביותר במקומות מפתח ולהיות חלק ממוצר עולמי מוביל אשר משלב בין טעם נהדר לחטיף מזין ובריא.

תנאי הזכיינות מיסטר קורן -

סוג הזכיינות עלות מזון גודל חנות נדרש תמלוגים מיקום
5%
פרסום עלות הקמה משוערת מלאי תקופת זיכיון ערבות מלאי
כולל דמי זיכיון: 255,000 ש"ח
דמי זיכיון ערבות קניון עמלת זכיין
   

כתבות

  • יש לא מעט מקרי הצלחה בארץ בתחום הזכיינות. אך יש לדעת שלא כל הנוצץ זהב, כך שגם אם שני אנשים הולכים על אותה זכיינות של אותו בית עסק, אחד עשוי לצאת מרוצה ומרווח, בעוד השני ייצוא מופסד. במה הבדלים אלו תלויים? ובכן לרוב בשיעורי הבית ואף באופי הבחירות השונות, (כגון מיקום ותזמון), ואף לכלל הסעיפים השונים שהוכנסו בחוזה. על כן לפני שעושים עוד צעד בתחום, מומלץ לדעת מה מומלץ וממה יש להיזהר, על מה להתעקש ומה ניתן להחליק.
  • כאשר מדובר על זכיינות, יש להיות מודעים לכך שיש שני צדדים למטבע. מצד אחד יש את המזכה, ואילו מהצד השני יש את הזכיין. שני הצדדים עוברים מערכת לבטים לפני שהם בוחרים לעבוד ביחד, ולשני הצדדים יש מגוון אופציות לפני שהם מאשרים את הצד השני. כך שהזכיין מתלבט רבות אל איזו חברה לפנות, ואילו מהצד השני המזכה מתלבט למי להעניק את הזכות, כיוון שבחירה שגויה עשויה לפגום בהכנסות שאמורות לזרום מהזכיין, ואף לפגום בשמו הטוב של בית העסק.
  • כאשר מותג בוחר להרחיב את הרשת, הוא צריך לפנות משאבים וסכומי כסף עבור פתיחת הסניפים הנוספים. עם זאת כאשר הוא בוחר להרחיב את העסק ע"י הענקת זכיינות, הוא זוכה גם להתפרס, גם לקבל תשלום מהאחוזים, (לפי מה שנחתם בחוזה), וגם להעצים את שמו ולמשוך יותר לקוחות- וזאת כיוון שאנשים אוהבים מותגים, ולקוחות נוטים לשייך את כמות הסניפים לטיב המוצר.
  • כבר נאמר רבות על נפלאות הזכיינות, ועל הרווח הגדול שהוא עתיד לייצר בטווח הזמן הקצר. עם זאת יש לדעת שלא כל אחד יכול לצאת לדרך, כיוון שבמקרה זה על מנת לעשות כסף צריך כסף, צריך סכום לא מבוטל שיעמוד לרשות הזכיין, וזאת על מנת שיוכל לקנות את רשות הזכיינות, ולא רק זאת, אלא גם שיאפשר לו לשכור את המקום, לשלם לעובדים, לעשות שיפוצים במקום המיועד, לשלם ליועצים המשפטיים שמלווים את ההסכם המשפטי וכדומה.
  • מעצבת עסקי המזון המובילה בישראל. דקלה היא מעצבת פנים איכותית וחדשנית.
כל הזכויות שמורות לקבוצת זכיינות ישראל - 2014