0723923212

מיסטר פרצל

מיסטר פרצל

רשת מיסטר פרצל הינה רשת עולמית המציעה מגוון רחב של פרצלים הנאפים במקום ומגוון ציפויים נמסים לבחירה אישית אשר משדרגים את הפרצל והופכים את חווית האכילה להרבה יותר נעימה וטעימה.

הרשת, אשר לה סניפים ב ארצות הברית, ברזיל, רוסיה, בולגריה, ונצואלה, צ'ילה, איי הבהמאס, בריטניה, בוליביה, מלטה, מקסיקו ובמקום בו היא נוצרה - פוארטו ריקו, מציעה עכשיו גם לכם, הישראלים, אפשרות לרכוש זכיינות ולהקים דוכן מיוחד במינו שימשוך אליו לקוחות רבים מידי יום ביומו.

הריח המיוחד של המאפים הטריים במקום, וההמלצות הרבות מהלקוחות שכבר טעמו את הפרצלים של מיסטר פרצל, הם הפרסום הטוב ביותר שניתן לעשות והם אלו אשר מושכים אל הדוכן לקוחות רבים וחדשים מידי יום ביומו.

ליווי אישי לאורך כל הדרך

אם אתם רוצים לרכוש זכיינות לדוכן מזון בהשקעה לא גדולה, אבל עם פוטנציאל גדול מאוד, מיסטר פרצל הוא התשובה.

מנהלי הרשת בישראל יעניקו לכם ליווי מלא לאורך כל הדרך, ויחד עם הצוות המקצועי של זכיינות ישראל יאפשרו לכם לפתוח דוכן מצליח ומיוחד משלכם בתחום המזון, דוכן אשר יוביל אתכם להצלחה שתמיד חלמתם עליה ויאפשר לכם להיות בעלי עסק מצליח משלכם ולצבור שם בכל האזור בתוך תקופה קצרה מאוד.

אז למה אתם מחכים? השאירו עכשיו את הפרטים שלכם בטופס צור הקשר באתר ויועצים מקצועיים מטעמנו יחזרו אליכם עם כל המידע הנדרש.

תנאי הזכיינות מיסטר פרצל - רווח תפעולי נקי : 30%

סוג הזכיינות עלות מזון גודל חנות נדרש תמלוגים מיקום
מלאה 18% דוכן קניונים
פרסום עלות הקמה משוערת מלאי תקופת זיכיון ערבות מלאי
0.5% כולל דמי זיכיון 350,000 ש"ח ללא הגבלה
דמי זיכיון ערבות קניון עמלת זכיין
לפי דרישה    

כתבות

  • יש לא מעט מקרי הצלחה בארץ בתחום הזכיינות. אך יש לדעת שלא כל הנוצץ זהב, כך שגם אם שני אנשים הולכים על אותה זכיינות של אותו בית עסק, אחד עשוי לצאת מרוצה ומרווח, בעוד השני ייצוא מופסד. במה הבדלים אלו תלויים? ובכן לרוב בשיעורי הבית ואף באופי הבחירות השונות, (כגון מיקום ותזמון), ואף לכלל הסעיפים השונים שהוכנסו בחוזה. על כן לפני שעושים עוד צעד בתחום, מומלץ לדעת מה מומלץ וממה יש להיזהר, על מה להתעקש ומה ניתן להחליק.
  • כאשר מדובר על זכיינות, יש להיות מודעים לכך שיש שני צדדים למטבע. מצד אחד יש את המזכה, ואילו מהצד השני יש את הזכיין. שני הצדדים עוברים מערכת לבטים לפני שהם בוחרים לעבוד ביחד, ולשני הצדדים יש מגוון אופציות לפני שהם מאשרים את הצד השני. כך שהזכיין מתלבט רבות אל איזו חברה לפנות, ואילו מהצד השני המזכה מתלבט למי להעניק את הזכות, כיוון שבחירה שגויה עשויה לפגום בהכנסות שאמורות לזרום מהזכיין, ואף לפגום בשמו הטוב של בית העסק.
  • כאשר מותג בוחר להרחיב את הרשת, הוא צריך לפנות משאבים וסכומי כסף עבור פתיחת הסניפים הנוספים. עם זאת כאשר הוא בוחר להרחיב את העסק ע"י הענקת זכיינות, הוא זוכה גם להתפרס, גם לקבל תשלום מהאחוזים, (לפי מה שנחתם בחוזה), וגם להעצים את שמו ולמשוך יותר לקוחות- וזאת כיוון שאנשים אוהבים מותגים, ולקוחות נוטים לשייך את כמות הסניפים לטיב המוצר.
  • כבר נאמר רבות על נפלאות הזכיינות, ועל הרווח הגדול שהוא עתיד לייצר בטווח הזמן הקצר. עם זאת יש לדעת שלא כל אחד יכול לצאת לדרך, כיוון שבמקרה זה על מנת לעשות כסף צריך כסף, צריך סכום לא מבוטל שיעמוד לרשות הזכיין, וזאת על מנת שיוכל לקנות את רשות הזכיינות, ולא רק זאת, אלא גם שיאפשר לו לשכור את המקום, לשלם לעובדים, לעשות שיפוצים במקום המיועד, לשלם ליועצים המשפטיים שמלווים את ההסכם המשפטי וכדומה.
  • מעצבת עסקי המזון המובילה בישראל. דקלה היא מעצבת פנים איכותית וחדשנית.
כל הזכויות שמורות לקבוצת זכיינות ישראל - 2014