0723923212

מאקי סושי בר
מאקי סושי בר היא הזדמנות עסקית וכלכלית למי שטבוע בו חיידק המסעדנות. לשלב אווירה מיוחדת עם הצלחה, זה לרכוש זכיינות של מאקי סושי.
שעות פעילות

 ימים א'- ה' 10:00-22:00

ימי ו' 09:00-16:00

ימי שבת מצאת השבת ועד 23:00 בלילה

יצירת קשר
...טוען...

גלריית וידאו

אודות

מאקי סושי בר

הסניף הראשון של מאקי הושק ב-2011 בקניון חיפה והיווה את הפתח הראשון לשילוב מיוחד של קולינריה ועסקים. הרעיון היה להרכיב תפריט ש"מדבר" לקשת רחבה של קהל פוטנציאלי ולתמחר את המנות לפי 

מצב כיסו של הבליין הישראלי וליצור תפריט אסיאתי שיתאים לחיך הישראלי.

את הצד הקולינרי ממלא השף עידן מנדלוביץ' (שותף ומנהל), שעשה את דרכו המקצועית במטבחים המובילים בארץ. את הצד הפיננסי-שיווקי לקח איש העסקים קובי בן שבת ויחד הם הביאו לידי מימוש את 

הרעיון. היום, ביוני 2013, ושנתיים אחרי ההשקה, הסניף השני של מאקי (שממוקם ברח' אח"י אילת שבקריית חיים) תוסס חיים והסניף השלישי רוקם לו עוד וגידים.

את מאקי אנחנו רואים כהזדמנות עסקית וכלכלית למי שזורם בו חיידק המסעדנות. אחד שמכיר את עולם ההסעדה ושמכור אליו. אחד שיודע להעריך אירוח טוב ושיכול, דרך כישוריו האישיים ובעזרת הכוונה 

מאתנו, למנף את ה"מאקי שלו". אחד שרוצה דרך סלולה לנוף הקולינריה הישראלית מחד ומאידך אחד שיודע להזיז דברים. יודע להעריך שירות טוב, לשמור על השם ועל המוניטין שלנו, לקחת את המאקי שלו 

ולהפוך אותו לאח נוסף במשפחה המתרחבת.

אנחנו מצידנו מבטיחים את הליווי העסקי-קולינרי. את הניסיון היקר שרכשנו בתחום. את אותו ערך מוסף שיש רק למאקי להציע וכתף תומכת לכל אורך הדרך. הרעיון הוא לעשות חיל בעולם המסעדנות בישראל. 

להצליח. להביא לקהל היעד את התוצר הכי טוב שיש ובדרך ליהנות מעסק תוסס, חי ונושם שרק מחפש להתפתח. מחפש חברים חדשים ואיכותיים שאוהבים להיות באוטונומיה עסקית ושמכורים לענף הכל כך 

מרתק הזה.

תנאי זכיינות

סוג זכיינות מיקומים עלות הקמה משוערת דמי זיכיון עלות מזון
מלאה קניונים / רחובות ראשיים 250,000 ש"ח 75,000 ש"ח 27%
מיקומים דמי זיכיון תמלוגים
קניונים / רחובות ראשיים 75,000 ש"ח 5%

מפה

כתבות

  • יש לא מעט מקרי הצלחה בארץ בתחום הזכיינות. אך יש לדעת שלא כל הנוצץ זהב, כך שגם אם שני אנשים הולכים על אותה זכיינות של אותו בית עסק, אחד עשוי לצאת מרוצה ומרווח, בעוד השני ייצוא מופסד. במה הבדלים אלו תלויים? ובכן לרוב בשיעורי הבית ואף באופי הבחירות השונות, (כגון מיקום ותזמון), ואף לכלל הסעיפים השונים שהוכנסו בחוזה. על כן לפני שעושים עוד צעד בתחום, מומלץ לדעת מה מומלץ וממה יש להיזהר, על מה להתעקש ומה ניתן להחליק.
  • כאשר מדובר על זכיינות, יש להיות מודעים לכך שיש שני צדדים למטבע. מצד אחד יש את המזכה, ואילו מהצד השני יש את הזכיין. שני הצדדים עוברים מערכת לבטים לפני שהם בוחרים לעבוד ביחד, ולשני הצדדים יש מגוון אופציות לפני שהם מאשרים את הצד השני. כך שהזכיין מתלבט רבות אל איזו חברה לפנות, ואילו מהצד השני המזכה מתלבט למי להעניק את הזכות, כיוון שבחירה שגויה עשויה לפגום בהכנסות שאמורות לזרום מהזכיין, ואף לפגום בשמו הטוב של בית העסק.
  • כאשר מותג בוחר להרחיב את הרשת, הוא צריך לפנות משאבים וסכומי כסף עבור פתיחת הסניפים הנוספים. עם זאת כאשר הוא בוחר להרחיב את העסק ע"י הענקת זכיינות, הוא זוכה גם להתפרס, גם לקבל תשלום מהאחוזים, (לפי מה שנחתם בחוזה), וגם להעצים את שמו ולמשוך יותר לקוחות- וזאת כיוון שאנשים אוהבים מותגים, ולקוחות נוטים לשייך את כמות הסניפים לטיב המוצר.
  • כבר נאמר רבות על נפלאות הזכיינות, ועל הרווח הגדול שהוא עתיד לייצר בטווח הזמן הקצר. עם זאת יש לדעת שלא כל אחד יכול לצאת לדרך, כיוון שבמקרה זה על מנת לעשות כסף צריך כסף, צריך סכום לא מבוטל שיעמוד לרשות הזכיין, וזאת על מנת שיוכל לקנות את רשות הזכיינות, ולא רק זאת, אלא גם שיאפשר לו לשכור את המקום, לשלם לעובדים, לעשות שיפוצים במקום המיועד, לשלם ליועצים המשפטיים שמלווים את ההסכם המשפטי וכדומה.
  • מעצבת עסקי המזון המובילה בישראל. דקלה היא מעצבת פנים איכותית וחדשנית.
כל הזכויות שמורות לקבוצת זכיינות ישראל - 2014