0723923212

מאצ'ו מאצ'ו

מאצ'ו מאצ'ו

רוצים להצטרף אל תוך עולם העסקים בתחום המזון בצורה הטובה ביותר? מאצ'ו מאצ'ו מציעה לכם הזדמנות שלא כדאי לכם להחמיץ.

מאצ'ו מאצ'ו, אשר החלה את דרכה מדוכן קטן של כריכי בשר, מציעה לכם הזדמנות להקים סניף חדש משלכם באזור בו אתם מתגוררים וליהנות מכניסה הרבה יותר בטוחה אל תוך תחום המזון והמסעדנות.

אנשי המקצוע המומחים אשר הקימו את הרשת כבר מההתחלה יסייעו לכם לאורך כל הדרך ויעניקו לכם את כל המידע והליווי המקצועי והאישי לו אתם זקוקים בכדי לנהל את הסניף בצורה טובה ובכדי לשדרג את הסניף שלכם ולהגיע לקהל יעד רחב במיוחד של לקוחות.

הצטרפו להצלחה עוד היום!

ממש בימים אלו רשת מאצ'ו מאצ'ו  נמצאת בסבב של גיוס זכיינים חדשים לשורות הרשת, ואם אתם מעוניינים בזכיינות לרשת מאצ'ו מאצ'ו, אל תמתינו אפילו לא עוד דקה!

השאירו את הפרטים שלכם בטופס צור הקשר באתר ונציג מקצועי מטעמנו יחזור אליכם עם כל הפרטים הדרושים לכם ועם כל המידע החשוב אשר יאפשר לכם להקים את הסניף בצורה טובה ולנהל אותו על הצד הטוב ביותר.

כמובן, בשלב הראשון נקבע פגישת היכרות בה נכיר אחד את השני, נבין את הדרישות והשאיפות שלכם ואת התקציב הקיים ונעזור לכם בדרך להקמת סניף מאצ'ו מאצ'ו משלכם בצורה הטובה ביותר.

תנאי הזכיינות מאצ'ו מאצ'ו - מזון

סוג הזכיינות עלות מזון גודל חנות נדרש תמלוגים מיקום
60-70 מטר 3.5% עד 5% מדורג רחוב ראשי
פרסום עלות הקמה משוערת מלאי תקופת זיכיון ערבות מלאי
1.5% 350,000 ש"ח
דמי זיכיון ערבות קניון עמלת זכיין
150,000 ש"ח    

כתבות

  • יש לא מעט מקרי הצלחה בארץ בתחום הזכיינות. אך יש לדעת שלא כל הנוצץ זהב, כך שגם אם שני אנשים הולכים על אותה זכיינות של אותו בית עסק, אחד עשוי לצאת מרוצה ומרווח, בעוד השני ייצוא מופסד. במה הבדלים אלו תלויים? ובכן לרוב בשיעורי הבית ואף באופי הבחירות השונות, (כגון מיקום ותזמון), ואף לכלל הסעיפים השונים שהוכנסו בחוזה. על כן לפני שעושים עוד צעד בתחום, מומלץ לדעת מה מומלץ וממה יש להיזהר, על מה להתעקש ומה ניתן להחליק.
  • כאשר מדובר על זכיינות, יש להיות מודעים לכך שיש שני צדדים למטבע. מצד אחד יש את המזכה, ואילו מהצד השני יש את הזכיין. שני הצדדים עוברים מערכת לבטים לפני שהם בוחרים לעבוד ביחד, ולשני הצדדים יש מגוון אופציות לפני שהם מאשרים את הצד השני. כך שהזכיין מתלבט רבות אל איזו חברה לפנות, ואילו מהצד השני המזכה מתלבט למי להעניק את הזכות, כיוון שבחירה שגויה עשויה לפגום בהכנסות שאמורות לזרום מהזכיין, ואף לפגום בשמו הטוב של בית העסק.
  • כאשר מותג בוחר להרחיב את הרשת, הוא צריך לפנות משאבים וסכומי כסף עבור פתיחת הסניפים הנוספים. עם זאת כאשר הוא בוחר להרחיב את העסק ע"י הענקת זכיינות, הוא זוכה גם להתפרס, גם לקבל תשלום מהאחוזים, (לפי מה שנחתם בחוזה), וגם להעצים את שמו ולמשוך יותר לקוחות- וזאת כיוון שאנשים אוהבים מותגים, ולקוחות נוטים לשייך את כמות הסניפים לטיב המוצר.
  • כבר נאמר רבות על נפלאות הזכיינות, ועל הרווח הגדול שהוא עתיד לייצר בטווח הזמן הקצר. עם זאת יש לדעת שלא כל אחד יכול לצאת לדרך, כיוון שבמקרה זה על מנת לעשות כסף צריך כסף, צריך סכום לא מבוטל שיעמוד לרשות הזכיין, וזאת על מנת שיוכל לקנות את רשות הזכיינות, ולא רק זאת, אלא גם שיאפשר לו לשכור את המקום, לשלם לעובדים, לעשות שיפוצים במקום המיועד, לשלם ליועצים המשפטיים שמלווים את ההסכם המשפטי וכדומה.
  • מעצבת עסקי המזון המובילה בישראל. דקלה היא מעצבת פנים איכותית וחדשנית.
כל הזכויות שמורות לקבוצת זכיינות ישראל - 2014