0723923212

לה גופרה

לה גופרה

לה גופרה הינו בית קפה \ מסעדה אשר בו רוקחים מתכונים חדשים ומפתים, גלידות על בסיס שמנת אשר עשויות מחומרי הגלם הטובים ביותר, גלידות קלות המכילות סוכר מן הפרי בלבד ו0% שומן וכן גלידות יוגורט במבחר רחב של טעמים.

נוסף על כן, בלה גופרה מתמחים בהכנת וופל בלגי עסיסי פריך בשילוב של שוקולדים  מיוחדים ואיכותיים,  קרפ צרפתי אשר מיוצר מחומרים משובחים בתהליך ביתי ועוד המון הפתעות. אין כמו הטעם של קרפ שעבר מיתוג מנצח.

זכיין הרשת ייהנה מהנחות רשתיות אצל ספקי חוץ, יקבל הדרכה מלאה וליווי מקצועי מלא מאנשים מוסמכים ברשת, הדרכה בבנייתו של הצוות ובהצבה נכונה של העובדים ועוד – ליווי מלא של הרשת בכל צעד עד ההצלחה הגדולה.

מעוניינים בתהליך זכיינות ? צרו קשר עכשיו 03-5774983

תנאי הזכיינות לה גופרה -

סוג הזכיינות עלות מזון גודל חנות נדרש תמלוגים מיקום
3.5%
פרסום עלות הקמה משוערת מלאי תקופת זיכיון ערבות מלאי
הפרטים ינתנו בפגישה 350,000-650,000 ש"ח כפוף להסכם השכירות של הנכס
דמי זיכיון ערבות קניון עמלת זכיין
80,000    

כתבות

  • יש לא מעט מקרי הצלחה בארץ בתחום הזכיינות. אך יש לדעת שלא כל הנוצץ זהב, כך שגם אם שני אנשים הולכים על אותה זכיינות של אותו בית עסק, אחד עשוי לצאת מרוצה ומרווח, בעוד השני ייצוא מופסד. במה הבדלים אלו תלויים? ובכן לרוב בשיעורי הבית ואף באופי הבחירות השונות, (כגון מיקום ותזמון), ואף לכלל הסעיפים השונים שהוכנסו בחוזה. על כן לפני שעושים עוד צעד בתחום, מומלץ לדעת מה מומלץ וממה יש להיזהר, על מה להתעקש ומה ניתן להחליק.
  • כאשר מדובר על זכיינות, יש להיות מודעים לכך שיש שני צדדים למטבע. מצד אחד יש את המזכה, ואילו מהצד השני יש את הזכיין. שני הצדדים עוברים מערכת לבטים לפני שהם בוחרים לעבוד ביחד, ולשני הצדדים יש מגוון אופציות לפני שהם מאשרים את הצד השני. כך שהזכיין מתלבט רבות אל איזו חברה לפנות, ואילו מהצד השני המזכה מתלבט למי להעניק את הזכות, כיוון שבחירה שגויה עשויה לפגום בהכנסות שאמורות לזרום מהזכיין, ואף לפגום בשמו הטוב של בית העסק.
  • כאשר מותג בוחר להרחיב את הרשת, הוא צריך לפנות משאבים וסכומי כסף עבור פתיחת הסניפים הנוספים. עם זאת כאשר הוא בוחר להרחיב את העסק ע"י הענקת זכיינות, הוא זוכה גם להתפרס, גם לקבל תשלום מהאחוזים, (לפי מה שנחתם בחוזה), וגם להעצים את שמו ולמשוך יותר לקוחות- וזאת כיוון שאנשים אוהבים מותגים, ולקוחות נוטים לשייך את כמות הסניפים לטיב המוצר.
  • כבר נאמר רבות על נפלאות הזכיינות, ועל הרווח הגדול שהוא עתיד לייצר בטווח הזמן הקצר. עם זאת יש לדעת שלא כל אחד יכול לצאת לדרך, כיוון שבמקרה זה על מנת לעשות כסף צריך כסף, צריך סכום לא מבוטל שיעמוד לרשות הזכיין, וזאת על מנת שיוכל לקנות את רשות הזכיינות, ולא רק זאת, אלא גם שיאפשר לו לשכור את המקום, לשלם לעובדים, לעשות שיפוצים במקום המיועד, לשלם ליועצים המשפטיים שמלווים את ההסכם המשפטי וכדומה.
  • מעצבת עסקי המזון המובילה בישראל. דקלה היא מעצבת פנים איכותית וחדשנית.
כל הזכויות שמורות לקבוצת זכיינות ישראל - 2014