0723923212

חומוסים

חומוסים

רשת חומוסים היא לא עוד רשת של מסעדות חומוס. הרשת, אשר התחילה מסניף קטן בפריפריה התרחבה בקצב מהיר מאוד לאזור המרכז וכיום כוללת כמה סניפים במודיעין, תל אביב, נתניה ורמת גן, ואפילו נבחרה לאחת מבין 100 החומוסיות הטובות ביותר בישראל!

ברשת חומוסים מקפידים להעניק לסועדים אוכל ברמה הגבוהה ביותר, וטעמים משובחים המגיעים משימוש בחומרי גלם טריים ואיכותיים במיוחד.  השמירה על הטריות, על האיכות ועל השירות המצויין, מעניקים יחד חוויה קולינרית מיוחדת שרבים לא מוכנים לפספס, ולכן סניפי הרשת נהנים גם מלקוחות מקומיים קבועים וגם מלקוחות אקראיים המגיעים מכל רחבי הארץ.

הזדמנות מצויינת לזכיינים!

ממש עכשיו רשת חומוסים נמצאת בשלבי פיתוח ומחפשת זכיינים להקמה של סניפים חדשים בכל רחבי הארץ. זכיינים של רשת חומוסים יוכלו להקים סניפים אשר מהיום הראשון שלהם יזכו לביקוש רב, ובזכות המוניטין של הרשת יצברו קהל לקוחות גדול אשר ילך ויתרחב מיום ליום. בנוסף, גם אם אין לכם ידע או ניסיון רב מאוד בתחום, היועצים המומחים של הרשת ילוו אתכם ויאפשרו לכם להקים את הסניף בצורה הטובה ביותר ולנהל אותו באופן נכון.

כך אתם מצמצמים בצורה משמעותית את הסיכון שבהקמת עסק פרטי משלכם, ויכולים ליהנות מתמורה רבה יותר לכסף שלכם וביטחון רב בהצלחת העסק בו אתם משקיעים.

לפרטים נוספים השאירו פרטים בטופס יצירת הקשר בעמוד זה והנציגים המקצועיים שלנו יחזרו אליכם בהקדם!

תנאי הזכיינות חומוסים - מזון

סוג הזכיינות עלות מזון גודל חנות נדרש תמלוגים מיקום
25-30 50-70 מטר מינימום 2%-5% בכל הארץ
פרסום עלות הקמה משוערת מלאי תקופת זיכיון ערבות מלאי
1.5% 250-400 אלף 50000 3 שנים. בגובה מלאי ראשוני
דמי זיכיון ערבות קניון עמלת זכיין
135000 ע"פ דרישת המשכיר.    

כתבות

  • יש לא מעט מקרי הצלחה בארץ בתחום הזכיינות. אך יש לדעת שלא כל הנוצץ זהב, כך שגם אם שני אנשים הולכים על אותה זכיינות של אותו בית עסק, אחד עשוי לצאת מרוצה ומרווח, בעוד השני ייצוא מופסד. במה הבדלים אלו תלויים? ובכן לרוב בשיעורי הבית ואף באופי הבחירות השונות, (כגון מיקום ותזמון), ואף לכלל הסעיפים השונים שהוכנסו בחוזה. על כן לפני שעושים עוד צעד בתחום, מומלץ לדעת מה מומלץ וממה יש להיזהר, על מה להתעקש ומה ניתן להחליק.
  • כאשר מדובר על זכיינות, יש להיות מודעים לכך שיש שני צדדים למטבע. מצד אחד יש את המזכה, ואילו מהצד השני יש את הזכיין. שני הצדדים עוברים מערכת לבטים לפני שהם בוחרים לעבוד ביחד, ולשני הצדדים יש מגוון אופציות לפני שהם מאשרים את הצד השני. כך שהזכיין מתלבט רבות אל איזו חברה לפנות, ואילו מהצד השני המזכה מתלבט למי להעניק את הזכות, כיוון שבחירה שגויה עשויה לפגום בהכנסות שאמורות לזרום מהזכיין, ואף לפגום בשמו הטוב של בית העסק.
  • כאשר מותג בוחר להרחיב את הרשת, הוא צריך לפנות משאבים וסכומי כסף עבור פתיחת הסניפים הנוספים. עם זאת כאשר הוא בוחר להרחיב את העסק ע"י הענקת זכיינות, הוא זוכה גם להתפרס, גם לקבל תשלום מהאחוזים, (לפי מה שנחתם בחוזה), וגם להעצים את שמו ולמשוך יותר לקוחות- וזאת כיוון שאנשים אוהבים מותגים, ולקוחות נוטים לשייך את כמות הסניפים לטיב המוצר.
  • כבר נאמר רבות על נפלאות הזכיינות, ועל הרווח הגדול שהוא עתיד לייצר בטווח הזמן הקצר. עם זאת יש לדעת שלא כל אחד יכול לצאת לדרך, כיוון שבמקרה זה על מנת לעשות כסף צריך כסף, צריך סכום לא מבוטל שיעמוד לרשות הזכיין, וזאת על מנת שיוכל לקנות את רשות הזכיינות, ולא רק זאת, אלא גם שיאפשר לו לשכור את המקום, לשלם לעובדים, לעשות שיפוצים במקום המיועד, לשלם ליועצים המשפטיים שמלווים את ההסכם המשפטי וכדומה.
  • מעצבת עסקי המזון המובילה בישראל. דקלה היא מעצבת פנים איכותית וחדשנית.
כל הזכויות שמורות לקבוצת זכיינות ישראל - 2014