0723923212

השניצליה
רשת השניצליה מציגה את השניצל הטוב ביותר העשוי מהפילה של החזה של העוף!
יצירת קשר
...טוען...

גלריית וידאו

אודות

רשת השניצליה בבעלותם של יהודה אלמוזלינוס ועם שלום יחיאל הפועלת בענף כעשור ומציגה את השניצל הטוב ביותר והטעים ביותר העשוי מהפילה של החזה של העוף!
במסגרת פעילותה הענפה של רשת השניצליה מיצבה עצמה ככוח עולה בענף ההסעדה בארץ ובעולם.
בשניצליה שואפים לשלמות ומקפידים לבחור זכיינים שאיתם ניתן להגשים את החלום הכי גדול ולהעניק תמורה מקסימאלית להשקעה שלהם. 
בנוסף הרחיבה רשת השניצליה את פעילותה תוך כדי יזום ופיתוח הסניפים בארץ ובעולם.
בשניצליה מציבים סטנדרטים חדשים בתחום ויוצרים שפה ייחודית, חדשנית, מהירה, טעימה ולא יקרה.
באתר תוכלו להתרשם מהתפריט העשיר ומהסניפים ברחבי ישראל ובקרוב בבריטניה וארה"ב. 

תולדות הרשת:
רשת השניצליה החלה את דרכה בפתיחת סניף אחד קטן בעיר הצפונית צפת, בשנת 2004. 
ב-2010 רכש את הרשת יהודה אלמוזלינוס איש עסקים ממרכז הארץ, כשהרשת מנתה 22 סניפים פעילים. בזמן הרכישה החליט אלמוזלינוס על סגירתם של עשרה סניפים שלא תאמו את תוכנית הייעול שבנו לחברה. הוא מינף את הרשת וכיום היא מונה 44 סניפים ברחבי הארץ.  בנוסף ישנה תוכנית להתרחבות מחוץ לישראל- בלונדון, וניו יורק.

אז מה בעצם הסוד? 
לדבריו של אלמוזלינוס, התיבולים הם הסוד של הרשת. בכל סניף ישנם שמונה טעמים שונים של שניצלים משובחים. ברשת משתמשים רק בפילה של חזה העוף שהוא עסיסי ורך. השניצלים מוגשים בתוך הבאגט הטרי של פילסברי הנאפה במקום. טיגון השניצלים נעשה בשמן קנולה בלבד. רק לאחר שהלקוח מבצע את ההזמנה מתחילים בהכנת האוכל- הכי טרי. כמובן שפיקוח על ניקיון, תברואה, וכשרות הם חלק מהערכים הבסיסיים של הרשת. כמו כן- המחיר אטרקטיבי ביחס למתחרים.



             

תנאי זכיינות

עלות הקמה משוערת דמי זיכיון תמלוגים
250,000-300,000 ש"ח 150,000 ש"ח 3% מהמחזור

כתבות

  • יש לא מעט מקרי הצלחה בארץ בתחום הזכיינות. אך יש לדעת שלא כל הנוצץ זהב, כך שגם אם שני אנשים הולכים על אותה זכיינות של אותו בית עסק, אחד עשוי לצאת מרוצה ומרווח, בעוד השני ייצוא מופסד. במה הבדלים אלו תלויים? ובכן לרוב בשיעורי הבית ואף באופי הבחירות השונות, (כגון מיקום ותזמון), ואף לכלל הסעיפים השונים שהוכנסו בחוזה. על כן לפני שעושים עוד צעד בתחום, מומלץ לדעת מה מומלץ וממה יש להיזהר, על מה להתעקש ומה ניתן להחליק.
  • כאשר מדובר על זכיינות, יש להיות מודעים לכך שיש שני צדדים למטבע. מצד אחד יש את המזכה, ואילו מהצד השני יש את הזכיין. שני הצדדים עוברים מערכת לבטים לפני שהם בוחרים לעבוד ביחד, ולשני הצדדים יש מגוון אופציות לפני שהם מאשרים את הצד השני. כך שהזכיין מתלבט רבות אל איזו חברה לפנות, ואילו מהצד השני המזכה מתלבט למי להעניק את הזכות, כיוון שבחירה שגויה עשויה לפגום בהכנסות שאמורות לזרום מהזכיין, ואף לפגום בשמו הטוב של בית העסק.
  • כאשר מותג בוחר להרחיב את הרשת, הוא צריך לפנות משאבים וסכומי כסף עבור פתיחת הסניפים הנוספים. עם זאת כאשר הוא בוחר להרחיב את העסק ע"י הענקת זכיינות, הוא זוכה גם להתפרס, גם לקבל תשלום מהאחוזים, (לפי מה שנחתם בחוזה), וגם להעצים את שמו ולמשוך יותר לקוחות- וזאת כיוון שאנשים אוהבים מותגים, ולקוחות נוטים לשייך את כמות הסניפים לטיב המוצר.
  • כבר נאמר רבות על נפלאות הזכיינות, ועל הרווח הגדול שהוא עתיד לייצר בטווח הזמן הקצר. עם זאת יש לדעת שלא כל אחד יכול לצאת לדרך, כיוון שבמקרה זה על מנת לעשות כסף צריך כסף, צריך סכום לא מבוטל שיעמוד לרשות הזכיין, וזאת על מנת שיוכל לקנות את רשות הזכיינות, ולא רק זאת, אלא גם שיאפשר לו לשכור את המקום, לשלם לעובדים, לעשות שיפוצים במקום המיועד, לשלם ליועצים המשפטיים שמלווים את ההסכם המשפטי וכדומה.
  • מעצבת עסקי המזון המובילה בישראל. דקלה היא מעצבת פנים איכותית וחדשנית.
כל הזכויות שמורות לקבוצת זכיינות ישראל - 2014