0723923212

גולדה מבית אניטה
גלידריה ביתית בסגנון איטלקי
יצירת קשר
...טוען...

אודות

בארצנו הקטנה ניתן למצוא מגוון גלידריות, כתושבי מדינה בה מזג אויר קיצי שולט ברוב ימי השנה, אין זה מפתיע שיש ביקוש גדול עבור גלידה, אך יחד עם זאת אין לטעות שכל גלידרייה מבטיחה הצלחה, אלא רק גלידריות שהצליחו להתבלט מען השאר ולהשאיר את טעמן המיוחד על הלקוחות. כזו היא גלידריית גולדה מבית אניטה. מדובר על גלידה איטלקית הנעשית בייצור עצמי כאשר יש השקעה בחומרי גלם איכותיים על מנת ליצור מגוון גלידות שמנת  נהדרות לצד גלידות שוקולד משכרות ומנות סורבה מרעננות ואיכותיות.

מגמת התרחבות

הרקע של גולדה מבית אניטה מגיע מהחברה האיטלקית  Giuso- אחת מחברות הגלידה המובילות בענף המתוק והקריר. עד כה הגלידה משווקת אל עבר 30 מדינות בכל רחבי העולם וזאת בשל חומרי הגלם האיכותיים והתוצאה הנהדרת שבמהירות נמצאת כמוערכת אצל לקוחות רבים. גולדה היא בעצם חברת הבת של הגלידה אניטה ובימים אלו ישנה מגמת התרחבות על מנת לענות על הצורך, על מנת לפתוח מגוון גלידריות בוטיק בעלות אותו קונספט בכל רחבי הארץ תוך שמירה על הסטנדרטים הגבוהים בהם היא מאופיינת.

מה בתפריט

הסניף שקיים כיום נמצא בשכונה האגדית שבנווה צדק. מדובר על גלידרייה שמתאימה לאזור כמו כפפה ליד, מצליחה לשמר את הפסטורליות הייחודית של המקום ולהציע למבקרי השכונה אתנחתא קרירה ומתוקה. בין היתר ניתן למצוא אצל גלידריית גולדה מבית אניטה קפה איטלקי מובחר, מבחר טעמים מענגים, קינוחי סורבה מרעננים, סחלב חם ומפנק עבור ימים יותר קרירים ומנות גלידה על בסיס יוגורט דל שומן. כל מנה מתפארת בייצור עצמי ועשויה מחומרים טבעיים ולכך ניתן לשים לב כבר מהלק הראשון.

כל הסיבות להיות זכיינים

לאחר שהובהר הרזומה החיובי של גלידת אניטה נותר רק להבין מדוע משתלם לשתף פעולה עם הרצון להתרחב ולהקים סניפים נוספים, וזאת כי זכייני החברה זוכים במוניטין חיובי, במוצר מנצח, בשיטת עבודה שכבר הוכיחה את עצמה, בפרסום שכבר רבות הושקע בו וכמובן בהזדמנות להחזיק בעסק מהנה, נעים ושמצליח להוציא הרבה לקוחות מחויכים.  

 

תנאי זכיינות

דמי הזכיינות הקמה עלות מזון
100,000 ש"ח 450,000 ש"ח 33%

כתבות

  • יש לא מעט מקרי הצלחה בארץ בתחום הזכיינות. אך יש לדעת שלא כל הנוצץ זהב, כך שגם אם שני אנשים הולכים על אותה זכיינות של אותו בית עסק, אחד עשוי לצאת מרוצה ומרווח, בעוד השני ייצוא מופסד. במה הבדלים אלו תלויים? ובכן לרוב בשיעורי הבית ואף באופי הבחירות השונות, (כגון מיקום ותזמון), ואף לכלל הסעיפים השונים שהוכנסו בחוזה. על כן לפני שעושים עוד צעד בתחום, מומלץ לדעת מה מומלץ וממה יש להיזהר, על מה להתעקש ומה ניתן להחליק.
  • כאשר מדובר על זכיינות, יש להיות מודעים לכך שיש שני צדדים למטבע. מצד אחד יש את המזכה, ואילו מהצד השני יש את הזכיין. שני הצדדים עוברים מערכת לבטים לפני שהם בוחרים לעבוד ביחד, ולשני הצדדים יש מגוון אופציות לפני שהם מאשרים את הצד השני. כך שהזכיין מתלבט רבות אל איזו חברה לפנות, ואילו מהצד השני המזכה מתלבט למי להעניק את הזכות, כיוון שבחירה שגויה עשויה לפגום בהכנסות שאמורות לזרום מהזכיין, ואף לפגום בשמו הטוב של בית העסק.
  • כאשר מותג בוחר להרחיב את הרשת, הוא צריך לפנות משאבים וסכומי כסף עבור פתיחת הסניפים הנוספים. עם זאת כאשר הוא בוחר להרחיב את העסק ע"י הענקת זכיינות, הוא זוכה גם להתפרס, גם לקבל תשלום מהאחוזים, (לפי מה שנחתם בחוזה), וגם להעצים את שמו ולמשוך יותר לקוחות- וזאת כיוון שאנשים אוהבים מותגים, ולקוחות נוטים לשייך את כמות הסניפים לטיב המוצר.
  • כבר נאמר רבות על נפלאות הזכיינות, ועל הרווח הגדול שהוא עתיד לייצר בטווח הזמן הקצר. עם זאת יש לדעת שלא כל אחד יכול לצאת לדרך, כיוון שבמקרה זה על מנת לעשות כסף צריך כסף, צריך סכום לא מבוטל שיעמוד לרשות הזכיין, וזאת על מנת שיוכל לקנות את רשות הזכיינות, ולא רק זאת, אלא גם שיאפשר לו לשכור את המקום, לשלם לעובדים, לעשות שיפוצים במקום המיועד, לשלם ליועצים המשפטיים שמלווים את ההסכם המשפטי וכדומה.
  • מעצבת עסקי המזון המובילה בישראל. דקלה היא מעצבת פנים איכותית וחדשנית.
כל הזכויות שמורות לקבוצת זכיינות ישראל - 2014