0723923212

גלידה אלדו
גלידה אלדו היא רשת הגילדריות היחידה המתגאה בגלידה איטלקית אמיתית, בזכות חומרי הגלם המשובחים והמקוריים המיובאים באמצעות חברת "איתלק בע"מ"
יצירת קשר
...טוען...

גלריה

אודות

אהבה איטלקית בכפית

חברת איתלק בע"מ, בעלת רשת הגלידריות בזכיינות: 'אלדו'  ,  הינה היבואנית הבלעדית של חומרי גלם להכנת גלידת איכות מהחברות MONTEBIANCO ו-TORRONALBA. חברות איטלקיות הנחשבות למובילות בתחומן בעולם. בנוסף מייבאת החברה מכונות להכנת גלידה ומקפיאי תצוגה לתעשיית הגלידה ומשווקת אותן ללקוחותיה.
רשת "אלדו" הינה בין הרשתות היחידות העונות להגדרה של גלידרייה איטלקית(Glateria Italiana) וזאת בשל העובדה שכל סניף מכין את הגלידה במקום ומידי יום ועושה שימוש בחומרי גלם המיובאים מאיטליה. שיטה המאפשרת טריות, איכות, יצירתיות וגמישות בהיענות לדרישות לקוחות.
בנוסף, בכל אחד מסניפי הרשת מיוצרות מידי יום כל הגלידות הנמכרות בו (בחלק מהסניפים ניתן לצפות בתהליך ההכנה) ללא חומרים משמרים בעיצוב והגשה כנהוג בטובות שבגלידריות האיטלקיות.
איתלק הינה היבואנית של חומרי הגלם המתקדמים בעולם בתחומי גלידות הבריאות: ללא סוכר,ללא שומן, גלידות על בסיס סויה או על בסיס דייאט.

חברה איתלק בע"מ קיימת מאז שנת 1998 ומפעילה בשיטת הזכיינות, נכון להיום, כ- 40 סניפים. סניפי הרשת פרושים בכל רחבי הארץ מאילת בדרום ועד לכרמיאל בצפון. הגלידה המשווקת בסניפי הרשת נחשבת עד היום כגלידה האיכותית ביותר בארץ.  
איתלק מלווה את זכייניה בשלבי ההקמה, ההכשרה (בישראל ובאיטליה) והפיקוח על שמירת האיכות וההקפדה על הסטנדרטים הנהוגים ברשת.

תנאי זכיינות

עלות הקמה+ דמי זיכיון תמלוגים עלות מזון
360,000 ש"ח משוער לא כולל שיפוץ ריהוט וקופה (עלות בפריפרייה, כ-330,000 ש"ח) 3% עבור הכנסות 100,000 ש"ח 33% מהמחזור

מפה

כתבות

  • יש לא מעט מקרי הצלחה בארץ בתחום הזכיינות. אך יש לדעת שלא כל הנוצץ זהב, כך שגם אם שני אנשים הולכים על אותה זכיינות של אותו בית עסק, אחד עשוי לצאת מרוצה ומרווח, בעוד השני ייצוא מופסד. במה הבדלים אלו תלויים? ובכן לרוב בשיעורי הבית ואף באופי הבחירות השונות, (כגון מיקום ותזמון), ואף לכלל הסעיפים השונים שהוכנסו בחוזה. על כן לפני שעושים עוד צעד בתחום, מומלץ לדעת מה מומלץ וממה יש להיזהר, על מה להתעקש ומה ניתן להחליק.
  • כאשר מדובר על זכיינות, יש להיות מודעים לכך שיש שני צדדים למטבע. מצד אחד יש את המזכה, ואילו מהצד השני יש את הזכיין. שני הצדדים עוברים מערכת לבטים לפני שהם בוחרים לעבוד ביחד, ולשני הצדדים יש מגוון אופציות לפני שהם מאשרים את הצד השני. כך שהזכיין מתלבט רבות אל איזו חברה לפנות, ואילו מהצד השני המזכה מתלבט למי להעניק את הזכות, כיוון שבחירה שגויה עשויה לפגום בהכנסות שאמורות לזרום מהזכיין, ואף לפגום בשמו הטוב של בית העסק.
  • כאשר מותג בוחר להרחיב את הרשת, הוא צריך לפנות משאבים וסכומי כסף עבור פתיחת הסניפים הנוספים. עם זאת כאשר הוא בוחר להרחיב את העסק ע"י הענקת זכיינות, הוא זוכה גם להתפרס, גם לקבל תשלום מהאחוזים, (לפי מה שנחתם בחוזה), וגם להעצים את שמו ולמשוך יותר לקוחות- וזאת כיוון שאנשים אוהבים מותגים, ולקוחות נוטים לשייך את כמות הסניפים לטיב המוצר.
  • כבר נאמר רבות על נפלאות הזכיינות, ועל הרווח הגדול שהוא עתיד לייצר בטווח הזמן הקצר. עם זאת יש לדעת שלא כל אחד יכול לצאת לדרך, כיוון שבמקרה זה על מנת לעשות כסף צריך כסף, צריך סכום לא מבוטל שיעמוד לרשות הזכיין, וזאת על מנת שיוכל לקנות את רשות הזכיינות, ולא רק זאת, אלא גם שיאפשר לו לשכור את המקום, לשלם לעובדים, לעשות שיפוצים במקום המיועד, לשלם ליועצים המשפטיים שמלווים את ההסכם המשפטי וכדומה.
  • מעצבת עסקי המזון המובילה בישראל. דקלה היא מעצבת פנים איכותית וחדשנית.
כל הזכויות שמורות לקבוצת זכיינות ישראל - 2014