0723923212

ברדק

ברדק

בעולם בו אנו נמצאים, עולם בו עסקים בתחום המזון נפתחים ונסגרים בכל יום, אתם צריכים קונספט שונה משל כולם בשביל לנצח ובשביל להתמודד היטב מול התחרות, ואת הקונספט המיוחד הזה מציעה לכם רשת ברדק.

ברדק הינה פיצה בר בה ניתן למצוא שני מוצרים עיקריים מנצחים – פיצה ובירה.

במקום ניתן למצוא 20 סוגים של פיצות שונות, כאשר כל פיצה מורכבת מחומרי גלם טריים ואיכותיים ונאפית במקום על פי הזמנה בכדי להעניק ללקוח את הטעמים הטובים ביותר. בנוסף, 50 סוגים שונים של בירות מוצעים ללקוחות המגיעים למקום, בירות בוטיק איכותיות שלא ניתן למצוא בכל מקום בארץ.

כך, אתם יכולים להקים עסק בתחום המזון עם קונספט שונה משל כולם ולהתמודד מול התחרות בצורה הטובה ביותר.

ליווי צמוד לאורך כל הדרך

כמובן, כזכיינים לרשת ברדק תזכו לליווי צמוד לאורך כל הדרך ותוכלו ליהנות מתמיכה של אנשי המקצוע המובילים והאיכותיים אשר הקימו את המותג ומנהלים אותו. בצורה הזו תוכלו להיות בטוחים כי אתם מקימים עסק בעל סיכויי הצלחה הרבה יותר גבוהים וגם אם אין לכם ניסיון רב מאוד בתחום המזון.

אז למה אתם מחכים? פנו אלינו עוד היום באמצעות טופס צור הקשר באתר ויועץ מקצועי יחזור אליכם עם כל המידע לו אתם זקוקים בכדי להצטרף להצלחה של ברדק ולהקים סניף באזור המגורים שלכם בצורה הטובה ביותר.

תנאי הזכיינות ברדק -

סוג הזכיינות עלות מזון גודל חנות נדרש תמלוגים מיקום
מלאה 110 מ"ר+- רחוב
פרסום עלות הקמה משוערת מלאי תקופת זיכיון ערבות מלאי
כולל דמי זיכיון כ 900,000
דמי זיכיון ערבות קניון עמלת זכיין
   

כתבות

  • יש לא מעט מקרי הצלחה בארץ בתחום הזכיינות. אך יש לדעת שלא כל הנוצץ זהב, כך שגם אם שני אנשים הולכים על אותה זכיינות של אותו בית עסק, אחד עשוי לצאת מרוצה ומרווח, בעוד השני ייצוא מופסד. במה הבדלים אלו תלויים? ובכן לרוב בשיעורי הבית ואף באופי הבחירות השונות, (כגון מיקום ותזמון), ואף לכלל הסעיפים השונים שהוכנסו בחוזה. על כן לפני שעושים עוד צעד בתחום, מומלץ לדעת מה מומלץ וממה יש להיזהר, על מה להתעקש ומה ניתן להחליק.
  • כאשר מדובר על זכיינות, יש להיות מודעים לכך שיש שני צדדים למטבע. מצד אחד יש את המזכה, ואילו מהצד השני יש את הזכיין. שני הצדדים עוברים מערכת לבטים לפני שהם בוחרים לעבוד ביחד, ולשני הצדדים יש מגוון אופציות לפני שהם מאשרים את הצד השני. כך שהזכיין מתלבט רבות אל איזו חברה לפנות, ואילו מהצד השני המזכה מתלבט למי להעניק את הזכות, כיוון שבחירה שגויה עשויה לפגום בהכנסות שאמורות לזרום מהזכיין, ואף לפגום בשמו הטוב של בית העסק.
  • כאשר מותג בוחר להרחיב את הרשת, הוא צריך לפנות משאבים וסכומי כסף עבור פתיחת הסניפים הנוספים. עם זאת כאשר הוא בוחר להרחיב את העסק ע"י הענקת זכיינות, הוא זוכה גם להתפרס, גם לקבל תשלום מהאחוזים, (לפי מה שנחתם בחוזה), וגם להעצים את שמו ולמשוך יותר לקוחות- וזאת כיוון שאנשים אוהבים מותגים, ולקוחות נוטים לשייך את כמות הסניפים לטיב המוצר.
  • כבר נאמר רבות על נפלאות הזכיינות, ועל הרווח הגדול שהוא עתיד לייצר בטווח הזמן הקצר. עם זאת יש לדעת שלא כל אחד יכול לצאת לדרך, כיוון שבמקרה זה על מנת לעשות כסף צריך כסף, צריך סכום לא מבוטל שיעמוד לרשות הזכיין, וזאת על מנת שיוכל לקנות את רשות הזכיינות, ולא רק זאת, אלא גם שיאפשר לו לשכור את המקום, לשלם לעובדים, לעשות שיפוצים במקום המיועד, לשלם ליועצים המשפטיים שמלווים את ההסכם המשפטי וכדומה.
  • מעצבת עסקי המזון המובילה בישראל. דקלה היא מעצבת פנים איכותית וחדשנית.
כל הזכויות שמורות לקבוצת זכיינות ישראל - 2014