0723923212

ברברי

ברברי

מי מאיתנו לא מחפש לעיתים משהו מהיר לאכול, משהו איכותי וטעים באמצע יום עבודה או בסיומו, עם הילדים או בלי, ישיבה עם חבר או לבד... כולנו מחפשים את זה מידי פעם, ישנן לא מעט חנויות לממכר מזון כזה, ההתלבטות קשה. אז אם אתם מחפשים אוכל איכותי וטעים, מגוון עשיר וצבעוני עם ערך קולינרי גבוה, BarBari היא הרשת אותה אתם מחפשים. איכות ושירות היא נר לרגלינו ואנו עושים הכול בכדי שהלקוחות שלנו יהיו מרוצים. אז אם אתם מחפשים אוכל כזה, תיכנסו לאחד מסניפי הרשת שלנו ותיווכחו בכך שזה האוכל הטעים ביותר שתמצאו.

מה אנו מציעים?

רשת BarBari הינה רשת שמציעה קודם כל יחס אישי וחם, שירות לקוחות מצוין ואיכות בלתי מתפשרת של חומרי גלם. הספקים עימם אנו עובדים הם הספקים האיכותיים ביותר בשוק, וכל מוצר אותו אנו רוכשים נבחן בקפידה על ידינו. ברשת תוכלו למצוא כריכים המוגשים בלחם מרוקאי תוצרת הבית, לחם איכותי וריחני. התפריט כולל מגוון בשרים משובח, סלטים צבעוניים ובריאים, מנות צמחוניות, תוספות מחוץ למה ובתוך המנה – הכול בהתאם למה שהלקוח מבקש.

גם את הילדים לא שכחנו...

אם אתם משפחה עם ילדים ומחפשים איפה לאכול, רשת BarBari היא מה שאתם מחפשים. אנו מגישים ארוחות ילדים טעימות, כאלו המתאימות לכל גיל, ומקפידים על איכות ושמירה על אסטטיות ניקיון. האוכל המוגש הינו בעל ערך קולינרי וערך תזונתי גבוה, כך שאתם יכולים להיות רגועים שהילדים שלכם אוכלים מזון עשיר.

זכיינות

רשת BarBari עובדת בשיטת הזכיינות ומגייסת כל הזמן זכיינים נוספים לשורותיה. אז אם אתם מחפשים עסק בתחום המזון ויש לכם תודעת שירות גבוהה ואתם לא מתפשרים על איכות, BarBari היא הבית החדש שלכם. הזכיין מקבל ליווי צמוד לכל אורך הדרך, כך שהוא יכול להפעיל את העסק שלו בהצלחה, והתמיכה לא נגמרת אף פעם.

אז אם אתם זכיינים בפוטנציאל או סתם כאלו שמחפשים אוכל טוב הגעתם למקום הנכון. BarBari היא הרשת אותה אתם מחפשים ואיכות ושירות הם נר לרגלינו, ואנו עושים הכול למען לקוחותינו הרבים המרוצים.

תנאי הזכיינות ברברי -

סוג הזכיינות עלות מזון גודל חנות נדרש תמלוגים מיקום
מלאה 33% 50 מ"ר קניונים רחובות ראשיים
פרסום עלות הקמה משוערת מלאי תקופת זיכיון ערבות מלאי
דמי זיכיון ערבות קניון עמלת זכיין
שלושה חודשי שכ"ד    

כתבות

  • יש לא מעט מקרי הצלחה בארץ בתחום הזכיינות. אך יש לדעת שלא כל הנוצץ זהב, כך שגם אם שני אנשים הולכים על אותה זכיינות של אותו בית עסק, אחד עשוי לצאת מרוצה ומרווח, בעוד השני ייצוא מופסד. במה הבדלים אלו תלויים? ובכן לרוב בשיעורי הבית ואף באופי הבחירות השונות, (כגון מיקום ותזמון), ואף לכלל הסעיפים השונים שהוכנסו בחוזה. על כן לפני שעושים עוד צעד בתחום, מומלץ לדעת מה מומלץ וממה יש להיזהר, על מה להתעקש ומה ניתן להחליק.
  • כאשר מדובר על זכיינות, יש להיות מודעים לכך שיש שני צדדים למטבע. מצד אחד יש את המזכה, ואילו מהצד השני יש את הזכיין. שני הצדדים עוברים מערכת לבטים לפני שהם בוחרים לעבוד ביחד, ולשני הצדדים יש מגוון אופציות לפני שהם מאשרים את הצד השני. כך שהזכיין מתלבט רבות אל איזו חברה לפנות, ואילו מהצד השני המזכה מתלבט למי להעניק את הזכות, כיוון שבחירה שגויה עשויה לפגום בהכנסות שאמורות לזרום מהזכיין, ואף לפגום בשמו הטוב של בית העסק.
  • כאשר מותג בוחר להרחיב את הרשת, הוא צריך לפנות משאבים וסכומי כסף עבור פתיחת הסניפים הנוספים. עם זאת כאשר הוא בוחר להרחיב את העסק ע"י הענקת זכיינות, הוא זוכה גם להתפרס, גם לקבל תשלום מהאחוזים, (לפי מה שנחתם בחוזה), וגם להעצים את שמו ולמשוך יותר לקוחות- וזאת כיוון שאנשים אוהבים מותגים, ולקוחות נוטים לשייך את כמות הסניפים לטיב המוצר.
  • כבר נאמר רבות על נפלאות הזכיינות, ועל הרווח הגדול שהוא עתיד לייצר בטווח הזמן הקצר. עם זאת יש לדעת שלא כל אחד יכול לצאת לדרך, כיוון שבמקרה זה על מנת לעשות כסף צריך כסף, צריך סכום לא מבוטל שיעמוד לרשות הזכיין, וזאת על מנת שיוכל לקנות את רשות הזכיינות, ולא רק זאת, אלא גם שיאפשר לו לשכור את המקום, לשלם לעובדים, לעשות שיפוצים במקום המיועד, לשלם ליועצים המשפטיים שמלווים את ההסכם המשפטי וכדומה.
  • מעצבת עסקי המזון המובילה בישראל. דקלה היא מעצבת פנים איכותית וחדשנית.
כל הזכויות שמורות לקבוצת זכיינות ישראל - 2014