0723923212

בליקר בייקרי
Bleecker Bakery, בלייקר בייקרי, הינה קונדיטוריית בוטיק אשר הוקמה על ידי שיתוף פעולה בין דני כץ וליאור וכולדר ויחד עם השף קונדיטור המוערך אורן בקר. תוך 3 שנים בלבד צברה לה הקונדיטוריה שם בכל רחבי הארץ – המאפים המיוחדים, השוקולדים המהודרים והקינוחים עוצרי הנשימה הפכו את המקום למעין גן עדן עלי אדמות, מקום שרבים בוחרים בו כדי להתפנק כמו שצריך ולהרגיש חו"ל כאן בישראל.
שעות פעילות

א'-ה' - 07:45-24:00    ו' - 07:45 עד שעה לפני כניסת השבת

שבת - חצי שעה מצאת השבת עד 24:00


יצירת קשר
...טוען...

גלריית וידאו

אודות

Bleecker Bakery, בלייקר בייקרי, הינה קונדיטוריית בוטיק אשר הוקמה על ידי שיתוף פעולה בין דני כץ וליאור וכולדר ויחד עם השף קונדיטור המוערך אורן בקר.

תוך 3 שנים בלבד צברה לה הקונדיטוריה שם בכל רחבי הארץ – עיצוב לוגו ייחודי, המאפים המיוחדים, השוקולדים המהודרים והקינוחים עוצרי הנשימה הפכו את המקום למעין גן עדן עלי אדמות, מקום שרבים בוחרים בו כדי להתפנק כמו שצריך ולהרגיש חו"ל כאן בישראל.

הסניף הראשון נפתח בפתח תקווה ומאז נפתחו סניפים נוספים ברחבי הארץ אשר כל אחד מהם זכה להצלחה רבה מאוד, ככה זה שיש מוצר טוב וכמובן מיתוג מנצח.

אם גם אתם רוצים להצטרף אל ההצלחה זה הזמן להצטרף כזכיינים של הרשת, לקבל ליווי והדרכה צמודים ולהצליח בגדול.

מעוניינים בתהליך זכיינות ? צרו קשר עכשיו 03-5774983

כתבות

  • יש לא מעט מקרי הצלחה בארץ בתחום הזכיינות. אך יש לדעת שלא כל הנוצץ זהב, כך שגם אם שני אנשים הולכים על אותה זכיינות של אותו בית עסק, אחד עשוי לצאת מרוצה ומרווח, בעוד השני ייצוא מופסד. במה הבדלים אלו תלויים? ובכן לרוב בשיעורי הבית ואף באופי הבחירות השונות, (כגון מיקום ותזמון), ואף לכלל הסעיפים השונים שהוכנסו בחוזה. על כן לפני שעושים עוד צעד בתחום, מומלץ לדעת מה מומלץ וממה יש להיזהר, על מה להתעקש ומה ניתן להחליק.
  • כאשר מדובר על זכיינות, יש להיות מודעים לכך שיש שני צדדים למטבע. מצד אחד יש את המזכה, ואילו מהצד השני יש את הזכיין. שני הצדדים עוברים מערכת לבטים לפני שהם בוחרים לעבוד ביחד, ולשני הצדדים יש מגוון אופציות לפני שהם מאשרים את הצד השני. כך שהזכיין מתלבט רבות אל איזו חברה לפנות, ואילו מהצד השני המזכה מתלבט למי להעניק את הזכות, כיוון שבחירה שגויה עשויה לפגום בהכנסות שאמורות לזרום מהזכיין, ואף לפגום בשמו הטוב של בית העסק.
  • כאשר מותג בוחר להרחיב את הרשת, הוא צריך לפנות משאבים וסכומי כסף עבור פתיחת הסניפים הנוספים. עם זאת כאשר הוא בוחר להרחיב את העסק ע"י הענקת זכיינות, הוא זוכה גם להתפרס, גם לקבל תשלום מהאחוזים, (לפי מה שנחתם בחוזה), וגם להעצים את שמו ולמשוך יותר לקוחות- וזאת כיוון שאנשים אוהבים מותגים, ולקוחות נוטים לשייך את כמות הסניפים לטיב המוצר.
  • כבר נאמר רבות על נפלאות הזכיינות, ועל הרווח הגדול שהוא עתיד לייצר בטווח הזמן הקצר. עם זאת יש לדעת שלא כל אחד יכול לצאת לדרך, כיוון שבמקרה זה על מנת לעשות כסף צריך כסף, צריך סכום לא מבוטל שיעמוד לרשות הזכיין, וזאת על מנת שיוכל לקנות את רשות הזכיינות, ולא רק זאת, אלא גם שיאפשר לו לשכור את המקום, לשלם לעובדים, לעשות שיפוצים במקום המיועד, לשלם ליועצים המשפטיים שמלווים את ההסכם המשפטי וכדומה.
  • מעצבת עסקי המזון המובילה בישראל. דקלה היא מעצבת פנים איכותית וחדשנית.
כל הזכויות שמורות לקבוצת זכיינות ישראל - 2014