0723923212

בית הפול
אם אתם רוצים לרכוש זכיינות לעסק מצליח בתחום המזון, כזה שהצליח ליצור מסורת בעיר בה הוא נמצא ומהפך קולינרי שנשמר כבר למעלה מ-50 שנה
יצירת קשר
...טוען...

גלריה

אודות

אם אתם רוצים לרכוש זכיינות לעסק מצליח בתחום המזון, כזה שהצליח ליצור מסורת בעיר בה הוא נמצא ומהפך קולינרי שנשמר כבר למעלה מ-50 שנה, זכיינות לבית הפול היא הזכיינות הנכונה עבורכם.

בית הפול הינו מוסד קולינרי אשר נמצא באותו מקום מהיום בו הוא הוקם, לפני יותר מ50 שנה, ומאז ועד היום אין ספור לקוחות פוקדים אותה בכל יום ורבים מהם חוזרים אליה כמה פעמים בשבוע בכדי ליהנות מארוחה משביעה וטעימה במיוחד מבלי להוציא על כך סכומי כסף גבוהים.

ממש בימים אלו בית הפול מתחילה בהתרחבות עם סניפים חדשים בכל רחבי הארץ, ולכן יש הזדמנות להיכנס לעסק מצליח ולרכוש זכיינות למקום עם מוניטין בכל רחבי הארץ שיהפוך למוקד מבוקש מאוד בעיר שלכם.

ליווי צמוד והנחיות מסודרות

זכיינות אל בית הפול תעניק לכם אפשרות לקבל ליווי צמוד מבני המשפחה המנהלים את המקום וכמובן, הדרכה מלאה על כל מה שאתם צריכים לדעת בכדי לנהל את הסניף החדש שלכם בצורה הטובה ביותר ולשמור על הטעמים וצורת ההגשה ממש כמו בסניף המקורי.

פנו אלינו עוד היום ויועץ מקצועי ישמח לעמוד לשירותכם, להעניק לכם מידע מלא ומקיף וכמובן, לקבוע פגישת היכרות בה תוכלו לפגוש את מנהלי הרשת, לקבל את המידע על הזכיינות ולהתחיל בתהליך במידה וזה מתאים לכם.

כתבות

  • יש לא מעט מקרי הצלחה בארץ בתחום הזכיינות. אך יש לדעת שלא כל הנוצץ זהב, כך שגם אם שני אנשים הולכים על אותה זכיינות של אותו בית עסק, אחד עשוי לצאת מרוצה ומרווח, בעוד השני ייצוא מופסד. במה הבדלים אלו תלויים? ובכן לרוב בשיעורי הבית ואף באופי הבחירות השונות, (כגון מיקום ותזמון), ואף לכלל הסעיפים השונים שהוכנסו בחוזה. על כן לפני שעושים עוד צעד בתחום, מומלץ לדעת מה מומלץ וממה יש להיזהר, על מה להתעקש ומה ניתן להחליק.
  • כאשר מדובר על זכיינות, יש להיות מודעים לכך שיש שני צדדים למטבע. מצד אחד יש את המזכה, ואילו מהצד השני יש את הזכיין. שני הצדדים עוברים מערכת לבטים לפני שהם בוחרים לעבוד ביחד, ולשני הצדדים יש מגוון אופציות לפני שהם מאשרים את הצד השני. כך שהזכיין מתלבט רבות אל איזו חברה לפנות, ואילו מהצד השני המזכה מתלבט למי להעניק את הזכות, כיוון שבחירה שגויה עשויה לפגום בהכנסות שאמורות לזרום מהזכיין, ואף לפגום בשמו הטוב של בית העסק.
  • כאשר מותג בוחר להרחיב את הרשת, הוא צריך לפנות משאבים וסכומי כסף עבור פתיחת הסניפים הנוספים. עם זאת כאשר הוא בוחר להרחיב את העסק ע"י הענקת זכיינות, הוא זוכה גם להתפרס, גם לקבל תשלום מהאחוזים, (לפי מה שנחתם בחוזה), וגם להעצים את שמו ולמשוך יותר לקוחות- וזאת כיוון שאנשים אוהבים מותגים, ולקוחות נוטים לשייך את כמות הסניפים לטיב המוצר.
  • כבר נאמר רבות על נפלאות הזכיינות, ועל הרווח הגדול שהוא עתיד לייצר בטווח הזמן הקצר. עם זאת יש לדעת שלא כל אחד יכול לצאת לדרך, כיוון שבמקרה זה על מנת לעשות כסף צריך כסף, צריך סכום לא מבוטל שיעמוד לרשות הזכיין, וזאת על מנת שיוכל לקנות את רשות הזכיינות, ולא רק זאת, אלא גם שיאפשר לו לשכור את המקום, לשלם לעובדים, לעשות שיפוצים במקום המיועד, לשלם ליועצים המשפטיים שמלווים את ההסכם המשפטי וכדומה.
  • מעצבת עסקי המזון המובילה בישראל. דקלה היא מעצבת פנים איכותית וחדשנית.
כל הזכויות שמורות לקבוצת זכיינות ישראל - 2014