0723923212

בית הפול

בית הפול

הקמה של עסק חדש בתחום המזון איננה דבר פשוט, ולכן אנו מזמינים אתכם להצטרף להצלחה של עסק שכבר קיים בתחום, וכבר יש לו מוניטין משלו ומאפשר לכם להקים את העסק עליו אתם חולמים עם פחות חששות וסיכויי הצלחה הרבה יותר גבוהים.

בית הפול הינה מסעדה אשר הוקמה בשנת 1952 ומאז ועד היום התפתחה לכדי 3 סניפים. לקוחותיה של המסעדה הינם לקוחות נאמנים אשר מכירים היטב את המנות ואת התפריט כולו וממליצים על ביקור במסעדה לכל מי שהם מכירים.

כיום, רשת בית הפול מתחילה בסבב גיוס של זכיינים חדשים ומאפשרת לכם להצטרף אל ההצלחה של הרשת ולהקים מסעדה משלכם עם נקודת פתיחה הרבה יותר טובה.

ליווי אישי ומקצועי לאורך כל הדרך

זכיינות לרשת בית הפול תאפשר לכם לקבל תמיכה אישית ומקצועית לאורך כל הדרך ותאפשר לכם ליהנות ממגוון רחב מאוד של ידע מקצועי וסיוע על ידי אנשים בעלי ניסיון רב ובעלי מוניטין בתחום. בצורה הזו תוכלו להקים את המסעדה שלכם בתחושה הרבה יותר בטוחה ותוכלו לזכות לפופולאריות גבוהה ולקהל לקוחות גדול כבר מהרגע הראשון.

לכן, אם תמיד חלמתם לפתוח מסעדה, אך אף פעם לא היה לכם את האומץ לעשות זאת, היום זה כבר הרבה יותר פשוט.

הצטרפו אל משפחת בית הפול עוד היום – השאירו פרטים בטופס צור הקשר בעמוד ונחזור אליכם בהקדם.

תנאי הזכיינות בית הפול - מזון

סוג הזכיינות עלות מזון גודל חנות נדרש תמלוגים מיקום
28% חנות במתחם מזון בקניון 40 מ"ר, חנות ברחוב או מרכז מסחרי החל מ-50 מ"ר ומקום ישיבה בחוץ. חנות ברחוב ראשי של עיר גדולה או בשכונה החל מ-20,000 תושבים, מרכז מסחרי, קניון.
פרסום עלות הקמה משוערת מלאי תקופת זיכיון ערבות מלאי
1% כ-300,000 ₪ 20,000 ₪ 5+ 5 אין
דמי זיכיון ערבות קניון עמלת זכיין
120,000 ש"ח בהתאם לדרישות הקניון -    

כתבות

  • יש לא מעט מקרי הצלחה בארץ בתחום הזכיינות. אך יש לדעת שלא כל הנוצץ זהב, כך שגם אם שני אנשים הולכים על אותה זכיינות של אותו בית עסק, אחד עשוי לצאת מרוצה ומרווח, בעוד השני ייצוא מופסד. במה הבדלים אלו תלויים? ובכן לרוב בשיעורי הבית ואף באופי הבחירות השונות, (כגון מיקום ותזמון), ואף לכלל הסעיפים השונים שהוכנסו בחוזה. על כן לפני שעושים עוד צעד בתחום, מומלץ לדעת מה מומלץ וממה יש להיזהר, על מה להתעקש ומה ניתן להחליק.
  • כאשר מדובר על זכיינות, יש להיות מודעים לכך שיש שני צדדים למטבע. מצד אחד יש את המזכה, ואילו מהצד השני יש את הזכיין. שני הצדדים עוברים מערכת לבטים לפני שהם בוחרים לעבוד ביחד, ולשני הצדדים יש מגוון אופציות לפני שהם מאשרים את הצד השני. כך שהזכיין מתלבט רבות אל איזו חברה לפנות, ואילו מהצד השני המזכה מתלבט למי להעניק את הזכות, כיוון שבחירה שגויה עשויה לפגום בהכנסות שאמורות לזרום מהזכיין, ואף לפגום בשמו הטוב של בית העסק.
  • כאשר מותג בוחר להרחיב את הרשת, הוא צריך לפנות משאבים וסכומי כסף עבור פתיחת הסניפים הנוספים. עם זאת כאשר הוא בוחר להרחיב את העסק ע"י הענקת זכיינות, הוא זוכה גם להתפרס, גם לקבל תשלום מהאחוזים, (לפי מה שנחתם בחוזה), וגם להעצים את שמו ולמשוך יותר לקוחות- וזאת כיוון שאנשים אוהבים מותגים, ולקוחות נוטים לשייך את כמות הסניפים לטיב המוצר.
  • כבר נאמר רבות על נפלאות הזכיינות, ועל הרווח הגדול שהוא עתיד לייצר בטווח הזמן הקצר. עם זאת יש לדעת שלא כל אחד יכול לצאת לדרך, כיוון שבמקרה זה על מנת לעשות כסף צריך כסף, צריך סכום לא מבוטל שיעמוד לרשות הזכיין, וזאת על מנת שיוכל לקנות את רשות הזכיינות, ולא רק זאת, אלא גם שיאפשר לו לשכור את המקום, לשלם לעובדים, לעשות שיפוצים במקום המיועד, לשלם ליועצים המשפטיים שמלווים את ההסכם המשפטי וכדומה.
  • מעצבת עסקי המזון המובילה בישראל. דקלה היא מעצבת פנים איכותית וחדשנית.
כל הזכויות שמורות לקבוצת זכיינות ישראל - 2014