0723923212

יצירת קשר
...טוען...

המומחים

כוחו של צוות מוביל

איכות של חברה נמדדת לפי איכות אנשי הצוות שמרכיבים אותה - לפי הנכונות, הניסיון, הרצינות וההתחייבות של אנשי הצוות לבוא לקראת הלקוח. הצוות של חברת זכיינות ישראל הינו מהמובילים והמגוונים בתחום, ומכאן שחברת זכיינות ישראל יכולה לזקוף ראש ולבוא לקראת כל זכיין שנמצא בתחילת דרכו ואף להבטיח לו יציאה לדרך ברגל ימין- כי כך זה שישנם האמצעים המובילים ביותר, כי כך זה שחברה מחזיקה בצוות מגוון, מנוסה ומקצועי שחושב על טובת הלקוח.

מגוון איכותי

הצוות המוביל של זכיינות ישראל מכסה כל נישה שעשויה להתעורר בדרך אל השגת הזכיינות או בשעת ניהול עסק שכבר קיים ועל כן זכיינים רבים יודעים שיש מקום אחד שנכון לעצור ולהתייעץ בו לטובת דרך צלחה, הרווחת המירב וקבלת תמיכה מקצועית. אצל זכיינות ישראל תמצאו עורכי דין שמתמחים בזכיינות, רואי חשבון, יועצי מס, יועצי פיננסים ומנהלי חשבונות שבקיאים בכל ההזדמנויות הכלכליות, ואף ביועצי הקמה, מנטורים ומעצבי פנים שלהוטים לתרום מהידע, מהטיפים ומניסיונם הרב בכול נישה בתחום. 

המומחים
  • מנכ"ל פורטל הזכיינות של ישראל
    חברת Just In Time חברה המסייעת לעסקים לקדם עצמם ברזי הרשת האינטרנטית.
  • משרד דנהירש ושות' (DNH) מתמחה בייצוג ובליווי רשתות מזכות וזכיינים של מותגים מובילים ממגוון תחומים (מזון, הלבשה, מוצרי צריכה ותחומים אחרים). מעורבות
    לפני שאתם ממהרים להשקיע את מיטב כספכם בהקמת סניף של רשת מזון, מומלץ שתצרו קשר עם משרד הבוטיק של עורך הדין גיא קולן, המתמחה בדיני זכיינות.
  • סיוע לעסקים חדשים וקיימים לקבלת הלוואות בכל היקף, מבנקים ומגוון קרנות ממשלתיות
    מעצבת עסקי המזון המובילה בישראל. דקלה היא מעצבת פנים איכותית וחדשנית.
  • לרשותה של חברת "נתיב יעוץ" עומדות אופציות ואפשרויות שונות למתן פתרונות מימון ללקוחותיה. פתרונות מימון אלו מורכבים מגיוס מקורות אשראי מן המערכות הבנקאיות השונות, ממערכות חוץ בנקאיות ומקרנות.

כתבות

  • יש לא מעט מקרי הצלחה בארץ בתחום הזכיינות. אך יש לדעת שלא כל הנוצץ זהב, כך שגם אם שני אנשים הולכים על אותה זכיינות של אותו בית עסק, אחד עשוי לצאת מרוצה ומרווח, בעוד השני ייצוא מופסד. במה הבדלים אלו תלויים? ובכן לרוב בשיעורי הבית ואף באופי הבחירות השונות, (כגון מיקום ותזמון), ואף לכלל הסעיפים השונים שהוכנסו בחוזה. על כן לפני שעושים עוד צעד בתחום, מומלץ לדעת מה מומלץ וממה יש להיזהר, על מה להתעקש ומה ניתן להחליק.
  • כאשר מדובר על זכיינות, יש להיות מודעים לכך שיש שני צדדים למטבע. מצד אחד יש את המזכה, ואילו מהצד השני יש את הזכיין. שני הצדדים עוברים מערכת לבטים לפני שהם בוחרים לעבוד ביחד, ולשני הצדדים יש מגוון אופציות לפני שהם מאשרים את הצד השני. כך שהזכיין מתלבט רבות אל איזו חברה לפנות, ואילו מהצד השני המזכה מתלבט למי להעניק את הזכות, כיוון שבחירה שגויה עשויה לפגום בהכנסות שאמורות לזרום מהזכיין, ואף לפגום בשמו הטוב של בית העסק.
  • כאשר מותג בוחר להרחיב את הרשת, הוא צריך לפנות משאבים וסכומי כסף עבור פתיחת הסניפים הנוספים. עם זאת כאשר הוא בוחר להרחיב את העסק ע"י הענקת זכיינות, הוא זוכה גם להתפרס, גם לקבל תשלום מהאחוזים, (לפי מה שנחתם בחוזה), וגם להעצים את שמו ולמשוך יותר לקוחות- וזאת כיוון שאנשים אוהבים מותגים, ולקוחות נוטים לשייך את כמות הסניפים לטיב המוצר.
  • כבר נאמר רבות על נפלאות הזכיינות, ועל הרווח הגדול שהוא עתיד לייצר בטווח הזמן הקצר. עם זאת יש לדעת שלא כל אחד יכול לצאת לדרך, כיוון שבמקרה זה על מנת לעשות כסף צריך כסף, צריך סכום לא מבוטל שיעמוד לרשות הזכיין, וזאת על מנת שיוכל לקנות את רשות הזכיינות, ולא רק זאת, אלא גם שיאפשר לו לשכור את המקום, לשלם לעובדים, לעשות שיפוצים במקום המיועד, לשלם ליועצים המשפטיים שמלווים את ההסכם המשפטי וכדומה.
  • מעצבת עסקי המזון המובילה בישראל. דקלה היא מעצבת פנים איכותית וחדשנית.
כל הזכויות שמורות לקבוצת זכיינות ישראל - 2014