0723923212

יצירת קשר
...טוען...

למי זה מתאים?

זכיינות מזון מתאימה לכל אדם אשר אוהב את התחום וכמובן, מגיע ממנו. אם עד עכשיו הייתה לכם חנות פלאפל בשכונה , פיצרייה או בית קפה ואתם מעוניינים להגדיל את העסק ואת הרווחים, תוכלו לרכוש זכיינות בתחום המזון של רשת מזון גדולה ולהתחיל להתרחב ולהתפתח בצורה הטובה ביותר. כידוע, תחום המזון הוא לא תחום קל בכלל ובתחום זה השם הוא אחד הדברים החשובים ביותר. זו הסיבה לכך שזכיינות בתחום המזון עשויה להביא לכם יותר לקוחות והרבה יותר רווחים מאשר מה שתצליחו לגייס לבד.

מה חשוב לדעת לפני רכישת זכיינות בתחום המזון ?

לפני שאתם וכשים זכיינות בתחום המזון חשוב שתדעו כי מדובר בתחום מורכב ותגיעו מוכנים לעבודה קשה ורבה מאוד. אם תחליטו לרכוש את הזכיינות דרך פורטל הזכיינות הישראלי תזכו לקבל ייעוץ מקצועי ועוד מגוון שירותים אשר בעזרתם תוכלו לרכוש את הזכיינות בצורה הרבה יותר טובה ובצורה הרבה יותר נכונה.

למה דווקא פורטל הזכיינות הישראלי ?

פורטל הזכיינות הישראלי בתום המזון מציע לכם מגוון רחב של כלים ושירותים אשר יעזרו לכם להחליט נכון ולבחור את רשת הזכיינות המתאימה ביותר עבורכם. כמו כן, תוכלו לקבל ייעוץ מקצועי ואמין לאורך כל התהליך, עד לרגע בו תהפכו לזכיינים רשמיים ותתחילו לעבוד בצורה טובה ולהרוויח סכומים גבוהים, בדיוק כמו שתמיד חלמתם וכמו שתמיד רציתם.

ראו עוד על איך פועלת שיטת הזכיינות

כתבות

  • יש לא מעט מקרי הצלחה בארץ בתחום הזכיינות. אך יש לדעת שלא כל הנוצץ זהב, כך שגם אם שני אנשים הולכים על אותה זכיינות של אותו בית עסק, אחד עשוי לצאת מרוצה ומרווח, בעוד השני ייצוא מופסד. במה הבדלים אלו תלויים? ובכן לרוב בשיעורי הבית ואף באופי הבחירות השונות, (כגון מיקום ותזמון), ואף לכלל הסעיפים השונים שהוכנסו בחוזה. על כן לפני שעושים עוד צעד בתחום, מומלץ לדעת מה מומלץ וממה יש להיזהר, על מה להתעקש ומה ניתן להחליק.
  • כאשר מדובר על זכיינות, יש להיות מודעים לכך שיש שני צדדים למטבע. מצד אחד יש את המזכה, ואילו מהצד השני יש את הזכיין. שני הצדדים עוברים מערכת לבטים לפני שהם בוחרים לעבוד ביחד, ולשני הצדדים יש מגוון אופציות לפני שהם מאשרים את הצד השני. כך שהזכיין מתלבט רבות אל איזו חברה לפנות, ואילו מהצד השני המזכה מתלבט למי להעניק את הזכות, כיוון שבחירה שגויה עשויה לפגום בהכנסות שאמורות לזרום מהזכיין, ואף לפגום בשמו הטוב של בית העסק.
  • כאשר מותג בוחר להרחיב את הרשת, הוא צריך לפנות משאבים וסכומי כסף עבור פתיחת הסניפים הנוספים. עם זאת כאשר הוא בוחר להרחיב את העסק ע"י הענקת זכיינות, הוא זוכה גם להתפרס, גם לקבל תשלום מהאחוזים, (לפי מה שנחתם בחוזה), וגם להעצים את שמו ולמשוך יותר לקוחות- וזאת כיוון שאנשים אוהבים מותגים, ולקוחות נוטים לשייך את כמות הסניפים לטיב המוצר.
  • כבר נאמר רבות על נפלאות הזכיינות, ועל הרווח הגדול שהוא עתיד לייצר בטווח הזמן הקצר. עם זאת יש לדעת שלא כל אחד יכול לצאת לדרך, כיוון שבמקרה זה על מנת לעשות כסף צריך כסף, צריך סכום לא מבוטל שיעמוד לרשות הזכיין, וזאת על מנת שיוכל לקנות את רשות הזכיינות, ולא רק זאת, אלא גם שיאפשר לו לשכור את המקום, לשלם לעובדים, לעשות שיפוצים במקום המיועד, לשלם ליועצים המשפטיים שמלווים את ההסכם המשפטי וכדומה.
  • מעצבת עסקי המזון המובילה בישראל. דקלה היא מעצבת פנים איכותית וחדשנית.
כל הזכויות שמורות לקבוצת זכיינות ישראל - 2014