0723923212

יצירת קשר
...טוען...

זיכיון / זכיונות למכירה

למצוא זיכיון או זכיונות למכירה בתחום מזון זו לא בעיה, השאלה היא איך למצוא זיכיון מזון איכותי שיביא לכם רווחים טובים וגבוהים כמו שתמיד חלמתם. ובכן במיוחד בשביל זה הוקם פורטל הזכיינות הישראלי בתחום המזון, במיוחד בשביל להעניק לכם את האפשרות למצוא זיכיון או זכיונות למכירה בתחום המזון בצורה הטובה ביותר, הקלה ביותר, הפשוטה ביותר והנכונה ביותר.

איך לבחור את הזיכיון הטוב מכולם ?

בפורטל הזכיינות של ישראל בתום המזון תוכלו למצוא מגוון רחב מאוד של זכיונות מזון – זיכיון לבית קפה, זיכיון למסעדה, זיכיון לגלידריה ועוד מגוון רחב מאוד של זכיונות מהם תוכלו לבחור את הזיכיון המתאים לכם ביותר. לכן, התחילו בחיפוש על פי הקטגוריות הרצויות לכם – זיכיון מסעדה בצפון, זיכיון גלידריה בדרום וכדומה וכך תוכלו למצוא מספר זכיונות המתאימים לכם. אם אתם שואלים כיצד תצליחו מבין אותם זכיונות מזון שמצאתם לבחור את הזיכיון המושלם, תוכלו לעשות זאת בקלות בעזרת הייעוץ המקצועי של בעלי הפורטל ומנהליו.

ייעוץ וליווי לאורך כל הדרך

בעת שתרצו לבחון זיכיון או זכיונות למכירה באתר, תוכלו לקבל ייעוץ מקצועי וליווי לאורך כל הדרך. תוכלו לקבל הדרכות מלאות, טיפים וכללים ועוד מגוון רחב של כלים שיעזרו לכם לבחור  אותו זיכיון מזון בצורה הטובה ביותר. כך, עד לרגע בו תהפכו להיות זכייני מזון מוכרים, תצעדו אתנו יד ביד ונעזור לכם בכל שלב ושלב.

כתבות

  • יש לא מעט מקרי הצלחה בארץ בתחום הזכיינות. אך יש לדעת שלא כל הנוצץ זהב, כך שגם אם שני אנשים הולכים על אותה זכיינות של אותו בית עסק, אחד עשוי לצאת מרוצה ומרווח, בעוד השני ייצוא מופסד. במה הבדלים אלו תלויים? ובכן לרוב בשיעורי הבית ואף באופי הבחירות השונות, (כגון מיקום ותזמון), ואף לכלל הסעיפים השונים שהוכנסו בחוזה. על כן לפני שעושים עוד צעד בתחום, מומלץ לדעת מה מומלץ וממה יש להיזהר, על מה להתעקש ומה ניתן להחליק.
  • כאשר מדובר על זכיינות, יש להיות מודעים לכך שיש שני צדדים למטבע. מצד אחד יש את המזכה, ואילו מהצד השני יש את הזכיין. שני הצדדים עוברים מערכת לבטים לפני שהם בוחרים לעבוד ביחד, ולשני הצדדים יש מגוון אופציות לפני שהם מאשרים את הצד השני. כך שהזכיין מתלבט רבות אל איזו חברה לפנות, ואילו מהצד השני המזכה מתלבט למי להעניק את הזכות, כיוון שבחירה שגויה עשויה לפגום בהכנסות שאמורות לזרום מהזכיין, ואף לפגום בשמו הטוב של בית העסק.
  • כאשר מותג בוחר להרחיב את הרשת, הוא צריך לפנות משאבים וסכומי כסף עבור פתיחת הסניפים הנוספים. עם זאת כאשר הוא בוחר להרחיב את העסק ע"י הענקת זכיינות, הוא זוכה גם להתפרס, גם לקבל תשלום מהאחוזים, (לפי מה שנחתם בחוזה), וגם להעצים את שמו ולמשוך יותר לקוחות- וזאת כיוון שאנשים אוהבים מותגים, ולקוחות נוטים לשייך את כמות הסניפים לטיב המוצר.
  • כבר נאמר רבות על נפלאות הזכיינות, ועל הרווח הגדול שהוא עתיד לייצר בטווח הזמן הקצר. עם זאת יש לדעת שלא כל אחד יכול לצאת לדרך, כיוון שבמקרה זה על מנת לעשות כסף צריך כסף, צריך סכום לא מבוטל שיעמוד לרשות הזכיין, וזאת על מנת שיוכל לקנות את רשות הזכיינות, ולא רק זאת, אלא גם שיאפשר לו לשכור את המקום, לשלם לעובדים, לעשות שיפוצים במקום המיועד, לשלם ליועצים המשפטיים שמלווים את ההסכם המשפטי וכדומה.
  • מעצבת עסקי המזון המובילה בישראל. דקלה היא מעצבת פנים איכותית וחדשנית.
כל הזכויות שמורות לקבוצת זכיינות ישראל - 2014