0723923212

יצירת קשר
...טוען...

זיכיון בליקר בייקרי

רשת בליקר בייקרי הינה רשת של בתי קפה מצליחה אשר בימים אלו מחפשת זכיינים בכדי להרחיב את סניפי הרשת ובכדי להעניק לכם אפשרות להצליח בצורה הרבה יותר טובה. חשוב להדגיש כי פתיחה של בית קפה מרשת מוכרת כמו זו יכול להעניק לכם יתרונות רבים ולאפשר לכם ליהנות מקהל לקוחות גדול ופופולאריות גדולה כבר ביום הפתיחה.

רכישה של זיכיון בליקר בייקרי הינה רכישה אשר יכולה להעניק לכם יתרונות רבים מאוד. בין היתרונות העיקריים להם זוכים זכייניה של הרשת ניתן למצוא את היתרונות הבאים:

* הצטרפות לרשת מתפתחת ומצליחה אשר מסייעת לכם בבחירת המקום המתאים ובעיצוב בית הקפה בצורה מושכת ומעוררת עניין.

* הצטרפות אל רשת של בתי קפה איכותיים וברמה גבוהה מאוד אשר זוכה להצלחה רבה מאוד בכל רחבי הארץ.

* בית הקפה כולל קונדיטוריה אשר נמצאת בבעלותה של הרשת ובה מיוצרים מוצרים ייחודיים מאוד השייכים אך ורק לסניפי הרשת ולא נמכרים בבתי קפה אחרים.

* הרשת מעניקה לזכיינים ליווי וסיוע לאורך כל תהליך ההקמה.

כתבות

  • יש לא מעט מקרי הצלחה בארץ בתחום הזכיינות. אך יש לדעת שלא כל הנוצץ זהב, כך שגם אם שני אנשים הולכים על אותה זכיינות של אותו בית עסק, אחד עשוי לצאת מרוצה ומרווח, בעוד השני ייצוא מופסד. במה הבדלים אלו תלויים? ובכן לרוב בשיעורי הבית ואף באופי הבחירות השונות, (כגון מיקום ותזמון), ואף לכלל הסעיפים השונים שהוכנסו בחוזה. על כן לפני שעושים עוד צעד בתחום, מומלץ לדעת מה מומלץ וממה יש להיזהר, על מה להתעקש ומה ניתן להחליק.
  • כאשר מדובר על זכיינות, יש להיות מודעים לכך שיש שני צדדים למטבע. מצד אחד יש את המזכה, ואילו מהצד השני יש את הזכיין. שני הצדדים עוברים מערכת לבטים לפני שהם בוחרים לעבוד ביחד, ולשני הצדדים יש מגוון אופציות לפני שהם מאשרים את הצד השני. כך שהזכיין מתלבט רבות אל איזו חברה לפנות, ואילו מהצד השני המזכה מתלבט למי להעניק את הזכות, כיוון שבחירה שגויה עשויה לפגום בהכנסות שאמורות לזרום מהזכיין, ואף לפגום בשמו הטוב של בית העסק.
  • כאשר מותג בוחר להרחיב את הרשת, הוא צריך לפנות משאבים וסכומי כסף עבור פתיחת הסניפים הנוספים. עם זאת כאשר הוא בוחר להרחיב את העסק ע"י הענקת זכיינות, הוא זוכה גם להתפרס, גם לקבל תשלום מהאחוזים, (לפי מה שנחתם בחוזה), וגם להעצים את שמו ולמשוך יותר לקוחות- וזאת כיוון שאנשים אוהבים מותגים, ולקוחות נוטים לשייך את כמות הסניפים לטיב המוצר.
  • כבר נאמר רבות על נפלאות הזכיינות, ועל הרווח הגדול שהוא עתיד לייצר בטווח הזמן הקצר. עם זאת יש לדעת שלא כל אחד יכול לצאת לדרך, כיוון שבמקרה זה על מנת לעשות כסף צריך כסף, צריך סכום לא מבוטל שיעמוד לרשות הזכיין, וזאת על מנת שיוכל לקנות את רשות הזכיינות, ולא רק זאת, אלא גם שיאפשר לו לשכור את המקום, לשלם לעובדים, לעשות שיפוצים במקום המיועד, לשלם ליועצים המשפטיים שמלווים את ההסכם המשפטי וכדומה.
  • מעצבת עסקי המזון המובילה בישראל. דקלה היא מעצבת פנים איכותית וחדשנית.
כל הזכויות שמורות לקבוצת זכיינות ישראל - 2014