0723923212

יצירת קשר
...טוען...

הקמת חברה מזכה

תהליך ההקמה של חברה אשר תהיה חברה מזרה או תהליך פיתוח של חברות זכיינות איכותית הוא לא תהליך פשוט כלל וכלל  אך יחד עם זאת מדובר בתהליך אשר יכול להוביל כל עסק להצלחה גדולה ולהעניק לבעלי העסק יתרונות רבים מאוד. כדי להפוך חברה לחברה מזכה יש לפתח את המותג שלה, למצב אותו בשוק, להפוך את העסק לעסק בעל לקוחות רבים ועוד. 

מיצוב שם העסק בשוק

הדבר החשוב ביותר שצריך לעשות בעל עסק אשר רוצה להפוך את החברה שלו לחברה מזכה (המבינה כי זיכיון היא דרך רווחית ביותר) הוא להעלות את המודעות של הלקוחות שלו לשם של המותג ולהפוך אותו למותג נפוץ ומוכר. כשמדובר בתחום המזון, ככל שהמותג מוכר יותר כך הוא יהיה מבוקש יותר וימשוך לקוחות רבים, כך זכיינים רבים ירצו לרכוש זכיינות עבור המותג והחברה תגיע להצלחה גדולה. 

ייעוץ משפטי מקצועי לחברות מזכות

אדם אשר רוצה להפוך את החברה שלו לחברה מזכה מוכרח להעמיד עורך דין מומחה ומקצועי אשר ילווה אותו לאורך כל התהליך וילווה את החתימה על החוזים עם הזכיינים השונים על מנת להגן על החברה המזכה ולסייע לבעל החברה לעשות את כל התהליך בצורה הטובה ביותר. עורך דין מקצועי יכיר את החברה ויבנה חוזים בצורה מקצועית בהם רשומים כל הכליים אשר על הזכיין לעמוד בהם כדי להפוך את החברה למצליחה. צוות פורטל זכיינות בישראל ישמח לתת לכם את כל המידע.

כתבות

  • יש לא מעט מקרי הצלחה בארץ בתחום הזכיינות. אך יש לדעת שלא כל הנוצץ זהב, כך שגם אם שני אנשים הולכים על אותה זכיינות של אותו בית עסק, אחד עשוי לצאת מרוצה ומרווח, בעוד השני ייצוא מופסד. במה הבדלים אלו תלויים? ובכן לרוב בשיעורי הבית ואף באופי הבחירות השונות, (כגון מיקום ותזמון), ואף לכלל הסעיפים השונים שהוכנסו בחוזה. על כן לפני שעושים עוד צעד בתחום, מומלץ לדעת מה מומלץ וממה יש להיזהר, על מה להתעקש ומה ניתן להחליק.
  • כאשר מדובר על זכיינות, יש להיות מודעים לכך שיש שני צדדים למטבע. מצד אחד יש את המזכה, ואילו מהצד השני יש את הזכיין. שני הצדדים עוברים מערכת לבטים לפני שהם בוחרים לעבוד ביחד, ולשני הצדדים יש מגוון אופציות לפני שהם מאשרים את הצד השני. כך שהזכיין מתלבט רבות אל איזו חברה לפנות, ואילו מהצד השני המזכה מתלבט למי להעניק את הזכות, כיוון שבחירה שגויה עשויה לפגום בהכנסות שאמורות לזרום מהזכיין, ואף לפגום בשמו הטוב של בית העסק.
  • כאשר מותג בוחר להרחיב את הרשת, הוא צריך לפנות משאבים וסכומי כסף עבור פתיחת הסניפים הנוספים. עם זאת כאשר הוא בוחר להרחיב את העסק ע"י הענקת זכיינות, הוא זוכה גם להתפרס, גם לקבל תשלום מהאחוזים, (לפי מה שנחתם בחוזה), וגם להעצים את שמו ולמשוך יותר לקוחות- וזאת כיוון שאנשים אוהבים מותגים, ולקוחות נוטים לשייך את כמות הסניפים לטיב המוצר.
  • כבר נאמר רבות על נפלאות הזכיינות, ועל הרווח הגדול שהוא עתיד לייצר בטווח הזמן הקצר. עם זאת יש לדעת שלא כל אחד יכול לצאת לדרך, כיוון שבמקרה זה על מנת לעשות כסף צריך כסף, צריך סכום לא מבוטל שיעמוד לרשות הזכיין, וזאת על מנת שיוכל לקנות את רשות הזכיינות, ולא רק זאת, אלא גם שיאפשר לו לשכור את המקום, לשלם לעובדים, לעשות שיפוצים במקום המיועד, לשלם ליועצים המשפטיים שמלווים את ההסכם המשפטי וכדומה.
  • מעצבת עסקי המזון המובילה בישראל. דקלה היא מעצבת פנים איכותית וחדשנית.
כל הזכויות שמורות לקבוצת זכיינות ישראל - 2014