0723923212

יצירת קשר
...טוען...

הצלחה בתחום המזון עם זכיינות מזון

הצלחה בתחום המזון עם זכיינות מזון
זכיינות בתחום המזון הפכה כבר מזמן לנפוצה ומוכרת מאוד. חשוב להבין כי בתחום המזון אנשים נמשכים בעיקר למקומות שהם מכירים ויודעים מהו האוכל המוצע להם שם ולכן פתיחה של חנות מזון השייכת לרשת מוכרת ופופולארית יכולה להעניק לכל אדם הרבה יותר יתרונות מאשר פתיחת חנות מזון באופן עצמאי.

למה דווקא זכיינות ?
אם אתם שואלים את עצמכם מדוע כדשאי לרכוש זכיינות בתחום המזון, התשבה לכך הינה פשוטה מאוד. הנה דוגמא – מי לדעתם ירוויח יותר כסף והרבה יותר מהר – זכיין שפותח סניף של קפה ארומה בעיר או אדם פרטי אשר פותח בית קפה קט ולא מוכר ? הרי ברור לכולם כי בעל קפה ארומה יצליח להגיע למעגל לקוחות הרבה יותר גדול ובקלות רבה יותר וכל זאת רק בגלל שמדובר בעסק מוכר.
בתחום המזון, ככל שמדובר בעסק מוכר יותר הפופולאריות הינה רבה יותר והאפשרות להתקדם ולהגיע לרווחים גבוהים ומהירים הינה הרבה יותר בטוחה, לכל אדם.

כתבות

  • יש לא מעט מקרי הצלחה בארץ בתחום הזכיינות. אך יש לדעת שלא כל הנוצץ זהב, כך שגם אם שני אנשים הולכים על אותה זכיינות של אותו בית עסק, אחד עשוי לצאת מרוצה ומרווח, בעוד השני ייצוא מופסד. במה הבדלים אלו תלויים? ובכן לרוב בשיעורי הבית ואף באופי הבחירות השונות, (כגון מיקום ותזמון), ואף לכלל הסעיפים השונים שהוכנסו בחוזה. על כן לפני שעושים עוד צעד בתחום, מומלץ לדעת מה מומלץ וממה יש להיזהר, על מה להתעקש ומה ניתן להחליק.
  • כאשר מדובר על זכיינות, יש להיות מודעים לכך שיש שני צדדים למטבע. מצד אחד יש את המזכה, ואילו מהצד השני יש את הזכיין. שני הצדדים עוברים מערכת לבטים לפני שהם בוחרים לעבוד ביחד, ולשני הצדדים יש מגוון אופציות לפני שהם מאשרים את הצד השני. כך שהזכיין מתלבט רבות אל איזו חברה לפנות, ואילו מהצד השני המזכה מתלבט למי להעניק את הזכות, כיוון שבחירה שגויה עשויה לפגום בהכנסות שאמורות לזרום מהזכיין, ואף לפגום בשמו הטוב של בית העסק.
  • כאשר מותג בוחר להרחיב את הרשת, הוא צריך לפנות משאבים וסכומי כסף עבור פתיחת הסניפים הנוספים. עם זאת כאשר הוא בוחר להרחיב את העסק ע"י הענקת זכיינות, הוא זוכה גם להתפרס, גם לקבל תשלום מהאחוזים, (לפי מה שנחתם בחוזה), וגם להעצים את שמו ולמשוך יותר לקוחות- וזאת כיוון שאנשים אוהבים מותגים, ולקוחות נוטים לשייך את כמות הסניפים לטיב המוצר.
  • כבר נאמר רבות על נפלאות הזכיינות, ועל הרווח הגדול שהוא עתיד לייצר בטווח הזמן הקצר. עם זאת יש לדעת שלא כל אחד יכול לצאת לדרך, כיוון שבמקרה זה על מנת לעשות כסף צריך כסף, צריך סכום לא מבוטל שיעמוד לרשות הזכיין, וזאת על מנת שיוכל לקנות את רשות הזכיינות, ולא רק זאת, אלא גם שיאפשר לו לשכור את המקום, לשלם לעובדים, לעשות שיפוצים במקום המיועד, לשלם ליועצים המשפטיים שמלווים את ההסכם המשפטי וכדומה.
  • מעצבת עסקי המזון המובילה בישראל. דקלה היא מעצבת פנים איכותית וחדשנית.
כל הזכויות שמורות לקבוצת זכיינות ישראל - 2014