0723923212

יצירת קשר
...טוען...

דרושים זכיינים

זכיינות הינה שיטה מוכרת מאוד בעולם העסקי, שיטה אשר החלה לצבור תאוצה רבה מאוד. כיום, ניתן לראות רשתות מתחום המזון גדולות מאוד כמו בתי קפה, מסעדות, גלידריות ועוד אשר מפרסמות מודעות של דרושים זכיינים ומחפשים זכיינים אשר ירכשו את הזכות לפתוח סניף של הרשת באזור המגורים שלהם ולהצטרף אל ההצלחה הגדולה.

האם משתלם להיות זכיין ?

אם נתקלתם במודעת דרושיםעבור זכיינים ואת שואלים את עצמכם האם כדאי לכם להפוך לזכיינים, התשובה לכך היא חד משמעית כן. שיטת הזכיינות מאפשרת לכל אחד להקים עסק בצורה הרבה יותר מהירה והרבה יותר טובה. חשוב להבין כי בתחום המזון לא קל בכלל להקים עסקים ולרוב אנשים מעדיפים לפנות למקומות מוכרים שהם הם מכירים את רמת האיכות והשירות. לכן, זכיינות של רשת מזון מוכרת יכולה להעניק לכם הצלחה כבר מהיום הראשון לפתיחת הסניף ולהעניק לכם יתרונות רבים.

מה הרשת מרוויחה מזה ?

אדם אשר מעוניין להיות זכיין של רשת מזון משלם עבור דמי הזכיינות ולעיתים אף נדרש להעביר תמלוגים מן הרווחים שלו אל החברה בכל חודש. יחסית להצלחה אליה ניתן להגיע בעזרת הזכיינות מדובר באחוזי רווח קטנים מאוד שיועברו אל הרשת והזכיין יוכל ליהנות מרווחים עצומים וגדולים מאוד, מה שהופך את נושא הזכיינות למשתלם מאוד – גם עבור הזכיין וגם עבור הרשת. זכיינות של מותגים תהיה יותר פשוטה מאשר זכיינות של חברות לא מוכרות. 

כתבות

  • יש לא מעט מקרי הצלחה בארץ בתחום הזכיינות. אך יש לדעת שלא כל הנוצץ זהב, כך שגם אם שני אנשים הולכים על אותה זכיינות של אותו בית עסק, אחד עשוי לצאת מרוצה ומרווח, בעוד השני ייצוא מופסד. במה הבדלים אלו תלויים? ובכן לרוב בשיעורי הבית ואף באופי הבחירות השונות, (כגון מיקום ותזמון), ואף לכלל הסעיפים השונים שהוכנסו בחוזה. על כן לפני שעושים עוד צעד בתחום, מומלץ לדעת מה מומלץ וממה יש להיזהר, על מה להתעקש ומה ניתן להחליק.
  • כאשר מדובר על זכיינות, יש להיות מודעים לכך שיש שני צדדים למטבע. מצד אחד יש את המזכה, ואילו מהצד השני יש את הזכיין. שני הצדדים עוברים מערכת לבטים לפני שהם בוחרים לעבוד ביחד, ולשני הצדדים יש מגוון אופציות לפני שהם מאשרים את הצד השני. כך שהזכיין מתלבט רבות אל איזו חברה לפנות, ואילו מהצד השני המזכה מתלבט למי להעניק את הזכות, כיוון שבחירה שגויה עשויה לפגום בהכנסות שאמורות לזרום מהזכיין, ואף לפגום בשמו הטוב של בית העסק.
  • כאשר מותג בוחר להרחיב את הרשת, הוא צריך לפנות משאבים וסכומי כסף עבור פתיחת הסניפים הנוספים. עם זאת כאשר הוא בוחר להרחיב את העסק ע"י הענקת זכיינות, הוא זוכה גם להתפרס, גם לקבל תשלום מהאחוזים, (לפי מה שנחתם בחוזה), וגם להעצים את שמו ולמשוך יותר לקוחות- וזאת כיוון שאנשים אוהבים מותגים, ולקוחות נוטים לשייך את כמות הסניפים לטיב המוצר.
  • כבר נאמר רבות על נפלאות הזכיינות, ועל הרווח הגדול שהוא עתיד לייצר בטווח הזמן הקצר. עם זאת יש לדעת שלא כל אחד יכול לצאת לדרך, כיוון שבמקרה זה על מנת לעשות כסף צריך כסף, צריך סכום לא מבוטל שיעמוד לרשות הזכיין, וזאת על מנת שיוכל לקנות את רשות הזכיינות, ולא רק זאת, אלא גם שיאפשר לו לשכור את המקום, לשלם לעובדים, לעשות שיפוצים במקום המיועד, לשלם ליועצים המשפטיים שמלווים את ההסכם המשפטי וכדומה.
  • מעצבת עסקי המזון המובילה בישראל. דקלה היא מעצבת פנים איכותית וחדשנית.
כל הזכויות שמורות לקבוצת זכיינות ישראל - 2014