0723923212

יצירת קשר
...טוען...

דקלה טל גורדון

דקלה טל גורדון היא מעצבת פנים ברמה גבוהה ביותר. תחום עיסוקה העיקרי הוא עיצוב לעסקי מזון, חנויות וגם עיצוב משרדים. תוכלו להיכנס ולהתרשם מאתר הבית שלה: OfficeDesigning.co.il

התקשרו עכשיו לדקלה: 0723341849

2 דוג' לעיצובי פנים של דקלה:

עיצוב מאפייה במרכז הארץ (דבריה של דקלה):

"מאפייה מסמלת עבורי ניחוח של בית,נוסטלגיה,חמימות נעימה.
רציתי לייצר את הרגע בו הלחם יוצא מהתנור, הביס הראשון הנימוח בפה ומחמם את כפות הידים והגוף.את התחושה של הרגע המדוייק הזה,רציתי להעביר דרך העיצוב.על כן בחרתי לעצב את המאפייה בסגנון הכפרי, שהוא סגנון חמים,נעים,מזמין.
השתמשתי בחומרים טבעיים, עץ,בריק,טיח גס, בכדי לייצר אווירה שאיננה מוקפדת ומאופקת,אלא חלל מזמין ונוח. המטרה שלי הייתה שללקוח יהיה נעים להתענג על המראה,הטעם והריח - עיצוב פנים של מעדניה היא הדבר שיהפוך את המקום לבעל חזות יפה ומגרה יותר.
את מרבית חלל החנות תופס שולחן אבירים גדול, המשמש לטעימות,אבני בריק תוחמות את 
אזור תצוגת הלחמים, מסביב לחנות סינר גבס שמלבד תפקיד פונקציונלי, נמצא כמעין עטרת אלגנטית המוסיפה לעושר העיצובי."

עיצוב "לבן" – יוגורטריה ברעננה (דבריה של דקלה):

"איך מלבישים מותג על חנות? קיבלתי לידי לעצב חנות ותיקה,בעלת מותג מוכר וחזק.
עיצוב פנים של גלידריה או יוגורטריה-  המותג "לבן" שידר עבורי תחושה של נוסטלגיה,"צבר כחול/לבן", חלבן המספק לבן בצנצנות.
את הערכים הללו בחרתי לבטא בחלל באופן הקונספטואלי הבא, "נישה נוסטלגית" בתכלת ולבן, המכילה צנצנות לבן ממותגות.הקירות חופו טפט פסים לבן,להעצמת תחושת "הלבן". תמונה ענקית של שפיכת חלב הוצבה בחלל החנות לקשור את החלל ולתת תנועתיות מסויימת לנישת הבקבוקים מימין. הסגנון שבחרתי לעצב את החנות, הינו מודרני,קווים נקיים, צבעוניות עדינה,כקונטרסט לנושא הנוסטלגי,סוג של מיתוג, מותג משדר: משהו של פעם אך אם זאת עכשוי."

כתבות

  • יש לא מעט מקרי הצלחה בארץ בתחום הזכיינות. אך יש לדעת שלא כל הנוצץ זהב, כך שגם אם שני אנשים הולכים על אותה זכיינות של אותו בית עסק, אחד עשוי לצאת מרוצה ומרווח, בעוד השני ייצוא מופסד. במה הבדלים אלו תלויים? ובכן לרוב בשיעורי הבית ואף באופי הבחירות השונות, (כגון מיקום ותזמון), ואף לכלל הסעיפים השונים שהוכנסו בחוזה. על כן לפני שעושים עוד צעד בתחום, מומלץ לדעת מה מומלץ וממה יש להיזהר, על מה להתעקש ומה ניתן להחליק.
  • כאשר מדובר על זכיינות, יש להיות מודעים לכך שיש שני צדדים למטבע. מצד אחד יש את המזכה, ואילו מהצד השני יש את הזכיין. שני הצדדים עוברים מערכת לבטים לפני שהם בוחרים לעבוד ביחד, ולשני הצדדים יש מגוון אופציות לפני שהם מאשרים את הצד השני. כך שהזכיין מתלבט רבות אל איזו חברה לפנות, ואילו מהצד השני המזכה מתלבט למי להעניק את הזכות, כיוון שבחירה שגויה עשויה לפגום בהכנסות שאמורות לזרום מהזכיין, ואף לפגום בשמו הטוב של בית העסק.
  • כאשר מותג בוחר להרחיב את הרשת, הוא צריך לפנות משאבים וסכומי כסף עבור פתיחת הסניפים הנוספים. עם זאת כאשר הוא בוחר להרחיב את העסק ע"י הענקת זכיינות, הוא זוכה גם להתפרס, גם לקבל תשלום מהאחוזים, (לפי מה שנחתם בחוזה), וגם להעצים את שמו ולמשוך יותר לקוחות- וזאת כיוון שאנשים אוהבים מותגים, ולקוחות נוטים לשייך את כמות הסניפים לטיב המוצר.
  • כבר נאמר רבות על נפלאות הזכיינות, ועל הרווח הגדול שהוא עתיד לייצר בטווח הזמן הקצר. עם זאת יש לדעת שלא כל אחד יכול לצאת לדרך, כיוון שבמקרה זה על מנת לעשות כסף צריך כסף, צריך סכום לא מבוטל שיעמוד לרשות הזכיין, וזאת על מנת שיוכל לקנות את רשות הזכיינות, ולא רק זאת, אלא גם שיאפשר לו לשכור את המקום, לשלם לעובדים, לעשות שיפוצים במקום המיועד, לשלם ליועצים המשפטיים שמלווים את ההסכם המשפטי וכדומה.
  • מעצבת עסקי המזון המובילה בישראל. דקלה היא מעצבת פנים איכותית וחדשנית.
כל הזכויות שמורות לקבוצת זכיינות ישראל - 2014